Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e +4e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 3e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Kismano - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥21 augustus Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje♥♥ ♥22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ Mirjav81 - 35 jaar - 3e kindje♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ Aimee85 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 4+1bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ Goldfishie - 34 jaar - 1e kindje♥♥ ♥ 29 augustus Monijari - 30 jaar - 2e kindje♥♥ ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Barbsan → Woensdag 28 december → Eerste echo + intake Nienke87 → Woensdag 28 december → Moeders voor moeders Goldfishie → Woensdag 28 december → Moeders voor moeders Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo Kymmie → Donderdag 29 december → Eerste echo Mama2017 → Zaterdag 31 december → Eerste echo JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Nienke87 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo (Gyn) Nicole4Sure → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Kismano → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Barbsan → Woensdag 4 januari → Derde echo + intake Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake wendy424 → Donderdag 5 januari → Moeders voor moeders NicoleWH → Donderdag 5 januari → Tweede echo Oceanna→ Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Cest la vie → Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Mijntje1985 → Maandag 9 januari → Eerste echo Jenny13 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Moppiemuis → Dinsdag 10 januari → Intake Goldfishie → Dinsdag 10 januari → Eerste echo patje 20 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Winnie → Dinsdag 10 januari → Klinisch verpleegkundige wendy424→ Woensdag 11 januari → Eerste echo diabeetje→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Aimee85→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Mirjav81 → woensdag 11 januari → eerste echo wendy424→ Vrijdag 13 januari → Intake Jenny13 → Vrijdag 13 januari → intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo Laub → Maandag 16 januari → Eerste echo Luisteraar → Maandag 16 januari → Eerste echo Aagje → Woensdag 18 januari → Eerste echo mama2017 → woensdag 18 januari → Termijn Echo + intake Monijaro → Donderdag 19 januari → Eerste echo + intake sher1986 → Donderdag 26 januari → afsprakenronde ziekenhuis Mis je iets? Even dikgedrukt een berichtje plaatsen!
Jippie!! Hier onverwacht/ongepland zwanger, nadat we onze kinderwens een tijdje uit hadden gesteld, omdat ik overspannen ben geweest en nog niet 100% de oude. Was een aantal dagen overtijd, daarom voor de zekerheid getest. Shocking, gewoon zwanger!! Is waarschijnlijk van een geknapt condoom in november gebeurd.. Geeft me ontzettend kracht en power om te genieten van het leven! Tweede kindje overigens. Op 20 januari eerste echo en intake. Mijn eigen uitgerekende datum is 24 augustus. Wat leuk om jullie mooie berichten te lezen
Ja en nee... Toen ik vorige week VK belde met wat kwaaltjes zei ze dat het wel vroeg was, maar mogelijk doordat ik al twee kids heb. Of omdat er een meerling in zit.... Gisteren was MVM hier, en de tests knalde meteen, liep helemaal uit. Ze zei; "die knalt eruit zeg" dus toen dacht ik, het zal toch niet!!! En vandaag bleek het dus echt zo te zijn.... Heel onwerkelijk! Maar toch ook wel heel blij dat wij zoiets bijzonders mogen meemaken maken! Hoop dat ze het beide redden.
Gefeliciteerd en wat heerlijk. Ben op dezelfde manier zwanger geraakt in november. Ik zal je morgen op de lijst zetten ga nu lekker slapen
Prachtig! Ik hoop het ook voor je. Op naar de volgende echo! Ik heb dus steeds ook het vermoeden dat ik een tweeling draag. Nu ik jouw verhaal dan lees, met kwaaltjes en je test..... Het zal wel wel niet maar de kans is er, dat zien we nu bij jou. Ik had al op 8dpo een positieve test en op nod was de teststreep donkerder dan de controle streep. En inderdaad, de mvm-rest knalde ook. Teststreep ook donkerder dan controle-streep. (Shocking) Bij mijn zoontje testte ik pas positief toen ik al 8weken zwanger was! Iedere zwangerschap is anders natuurlijk maar toch spookt een tweeling steeds door mn hoofd. Droom er ook over haha! Succes allemaal met jullie afspraken en echo's. Ik mag de 31ste. Aftellen nu ! Fijne feestdagen alvast iedereen en op naar een mooi 2017, met mooie gezonde baby ('s)
Ik zie hier mooie echo's voorbij komen en zelfs een tweeling. Wat gaaf zeg. Ik kan niet wachten tot onze echo donderdag 😍
Het kan inderdaad maar zo.... Ik voelde vanaf begin van de bevruchting een zeurend gevoel in mijn buik en onderrug. Af en toe hele felle steekjes in mijn buik en vagina en continue een soort druk op mijn liezen. En mijn borsten, die zijn zo extreem gevoelig. Uit mijn tepel komt zelfs af en toe een klein drupje vocht! En al snel misselijk bij vlagen, niet tot spugen aan toe, maar wel dat weeïge gevoel en erg veel zuurbranden. Ik hoop dat je een mooie echo hebt de 31e! Houd je ons op de hoogte!?
NicoleWH, Whaa een tweeling! Heel stiekem hoop ik daar ook op, haha, maarja hoe groot is die kans nou? Wat een super nieuws! Hopelijk kunnen jullie er aan wennen en blijven de twee het goed doen samen! Mooie echo ook LiveLifeLovely, welkom bij deze groep en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk om die beroepen allemaal te lezen! Ik woon ondertussen een aantal jaar samen met mn vriend, onze hond en kat. Afgelopen zomer zijn we verhuisd naar ons eerste koophuisje samen Ik werk in een UMC ziekenhuis waar ik werk op de afdeling Genetica. Hier ben ik vooral bezig met data analyse van genetische onderzoeken.
Gefeliciteerd meiden met de goede echo's En een tweeling, wauw😍. Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen toe wensen🎄🎅🏻
Wat n mooie echos dames wauw! En n tweeling wat super leuk! Hier in de omgeving roept er ook iemand al vanaf e positieve test dat het er twee zijn. Bij m'n zoontje had ze ook gelijk over der vermoeden, dus zou wel toevallig zijn. Ook op 8dpo al positief, en knal test voor nod. Qua klachtjes doe ik geen uitspraken want met m'n zoontje had ik ook al heeeel snel last. Maargoed, het was maar een vruchtzakje, dus t zal wel niet
Vooral in de avond uren waren me darmen lekker bezig. Nu sta ik s ochtends al op met n lief klein babybuikje 😍
Ook ik wil iedereen fijne kerstdagen en een geweldig 2017 toewensen met in augustus een prachtig kindje 💖💙
Pffff de misselijkheid neemt toe. De hele dag al misselijk. Een keer overgegeven. Voel me "bleghhh" en dan is het morgen kerst! .... Hoe gaat het bij jullie dames?