Dat had ik bij mijn dochter ook. Nu ben ik echt veel misselijk en smaakt een hoop eten niet lekker meer. Zo een paar happen en dan ineens smaakt het echt smerig. Borsten zijn al flink groter zelfs de grotere bh's van mijn vorige zwangerschap zitten strak heb af en toe heel vreemd het gevoel alsof er iets beweegt in mijn buik maar dat kan je nog helemaal niet voelen toch? Ben net iets meer dan 6 weken. Heb ook regelmatig die ongikrampjes.
Oceanna; nee das echt te vroeg hihi. Je kleintje heeft waarschijnlijk nog geen eens armpjes en beentjes Dat zijn waarschijnlijk je darmen! Kristientje; ik was met m'n zoon voor n positieve test al kots en kots misselijk. Kon geen nuttig ding meer uitvoeren. En nu? Ja wel pijnlijk tepels. Maar bij m'n zoontje moest ik m'n borsten vasthouden tijdens t fietsen omdat t stuiteren pijn deed 😂 Nu ook wel meer dingetjes. Maar allemaal veel lichter als bij m'n zoontje. Oh en, er klopte vanmorgen een hartje 😍😍
Fijn barbsan. Steeds zo duizelig. Net vk gebeld krijg ik te horen je moet meer verspreid over de dag eten. Oké maar dat doe ik al. Loop de hele dag te eten. Zelfs in rust ga ik bijna van mijn stokkie. Steeds een geklop en gesuis in men hoofd wordt er misselijk van. Zo'n naar gevoel. Eet al expres appelstroop omdat daar ook ijzer in zit. Bij het eten geen melk producten omdat dat de opname van ijzer tegen kan werken. Heb de vitamines van davitamon voor extra's aan ijzer en andere vitamine en mineralen weet het echt niet meer. Kan vanmiddag nog een keer trg bellen voor de verloskundige zelf te spreken dus dat maar even doen.
Hopelijk heeft iedereen fijne feestdagen gehad! Nou zo blij als dat ik gisteren was dat ik nog nergens last van had, zo misselijk voelde ik me vanochtend. Voor het eerst weer rennen naar het toilet vanwege overgeven. Nou, geeft me toch ergens het fijne gevoel dat er iets gebeurd in m'n lichaam. Gisteren werd ik opeens enorm onzeker omdat ik me niet zwanger voelde, vandaag voel ik me het tegenovergestelde met die misselijkheid. Daarnaast ruik ik alles.. de poepluier van m'n oudste terwijl ze aan de andere kant van de kamer zat te spelen Haha. Lekker hoor! En in de avond ben ik zooo moe! Vandaag komt m'n eerste MvM krat. Dan kan het plassen beginnen Barbsan, zo fijn een knipperlichtje!! Oceanna stom zeg dat ze niet meer doen. Zou inderdaad vanmiddag nog eens bellen.
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e + 4e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 3e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Kismano - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥21 augustus Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje♥♥ ♥22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ Mirjav81 - 35 jaar - 3e kindje♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ LiveLifeLovely - .. jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 25 augustus ]♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ Aimee85 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 4+1bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ Goldfishie - 34 jaar - 1e kindje♥♥ ♥ 29 augustus Monijari - 30 jaar - 2e kindje♥♥ ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 sterrenkindjes, helaas niet gebleven maar zullen we niet vergeten: Fotofanaat * 12-12-2016 Livoli * 16-12-2016 Me84 * 21-12-2016 Afspraken DECEMBER Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Barbsan → Woensdag 28 december → Eerste echo + intake Nienke87 → Woensdag 28 december → Moeders voor moeders Goldfishie → Woensdag 28 december → Moeders voor moeders Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo Kymmie → Donderdag 29 december → Eerste echo Mama2017 → Zaterdag 31 december → Eerste echo JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Nienke87 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo (Gyn) Nicole4Sure → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Kismano → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Barbsan → Woensdag 4 januari → Derde echo + intake Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake wendy424 → Donderdag 5 januari → Moeders voor moeders NicoleWH → Donderdag 5 januari → Tweede echo Oceanna→ Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Cest la vie → Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Mijntje1985 → Maandag 9 januari → Eerste echo Jenny13 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Moppiemuis → Dinsdag 10 januari → Intake Goldfishie → Dinsdag 10 januari → Eerste echo patje 20 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Winnie → Dinsdag 10 januari → Klinisch verpleegkundige wendy424→ Woensdag 11 januari → Eerste echo diabeetje→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Aimee85→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Mirjav81 → woensdag 11 januari → eerste echo wendy424→ Vrijdag 13 januari → Intake Jenny13 → Vrijdag 13 januari → intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo Laub → Maandag 16 januari → Eerste echo Luisteraar → Maandag 16 januari → Eerste echo Aagje → Woensdag 18 januari → Eerste echo mama2017 → woensdag 18 januari → Termijn Echo + intake Monijaro → Donderdag 19 januari → Eerste echo + intake LiveLifeLovely → Vrijdag 20 januari → eerste echo + intake sher1986 → Donderdag 26 januari → afsprakenronde ziekenhuis Mis je iets? Even dikgedrukt een berichtje plaatsen!
Whaha ik snap echt niet wat er steeds fout gaat maar nu staat er alweer dat ik een 2e kindje verwacht Oceanna kan jij dat veranderen in 3e?
Zal het straks ook even in mijn lijst veranderen die op mijn pc staat heb nu mijn dochter bovenop me liggen om haar te laten slapen ben te duizelig om de trap met haar op te gaan en in de box wilt ze niet slapen.
net nog even terug gebeld naar vk kan donderdag om half 9 langs komen voor controle. even bloeddruk meten en kijken of het 1 of 2 kindjes zijn. wordt donderdag een druk dagje met echo en mvm .
Spannend oceanna. Wij hebben donderdag ook de echo. Ik kijk er zo naar uit 😁😁😁
Wachten duur zo lang in deze weken. Ben wel blij dat ik al 6+4 ben. Over de helft van de onzekere weken.
duurt inderdaad erg lang het wachten maar we moeten er hoop in blijven houden anders worden we knettergek.
Hoi allemaal, Ik heb een tijdje niks van me laten horen. Sorry! Ik had bloedverlies en hierdoor raakte ik redelijk in paniek. We zijn twee jaar bezig geweest voor dit wondertje en de gedachte dat het mis zou gaan.....vreselijk. Vandaag een vervroegde echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Voordeel van het ziekenhuis is dat ik volgende week gewoon weer mag komen. En omdat ik aangaf echt ontzettend misselijk te zijn heb ik daar ook wat voor gekregen. Sinds een week eindelijk weer normaal kunnen lunchen en het huishouden kunnen doen. Dus vanaf nu begin ik er langzaam van te genieten. Ik zal ook een berichtje sturen voor facebook.
Door het bericht van Kristientje ben ik ook even gaan tellen en kom tot de conclusie dat onze eerste echo over precies twee weken is!! Voor mijn gevoel was 10 januari heel ver weg nog, maar nu is dat ineens dichterbij geworden!
@mackwek begrijpelijk dat je je dan even afwezig houdt. Heb je een foto van je echo? Voordeel van het zkh idd.
2 weken is zeker te overzien! Ik heb een krijtbord in de keuken en heb daar een countdown op staan voelt goed om elke dag eentje af te strepen. @Mackwek: dat is schrikken zeg, maar zo fijn dat alles toch goed gaat! Bewaren