een gedichtje dat ik schreef toen ik zwanger was van dl. denk dat ik dat deze zw ook weer ga doen als ik de eerste echo heb gehad.
Wat een onzekerheid fotofanaat. De ervaring van een vroege miskraam zal deze onzekerheid blijven geven. Ik ben ook bang om te zien dat de test qua streep minder wordt. Zal wel altijd zo blijven denk ik. Nu nog een keer testen heeft weinig nut. Bij mijn vroege miskraam ben ik een raar klein bolletje verloren. Drie dagen later zag je nog een positieve test en was het lijntje inderdaad steeds lichter. Ik denk dat er niets anders op zit dan wachten. We kunnen niets doen in zo'n vroeg stadium volgens mij. Kan een verloskundige al iets doen eigenlijk? Van mij mag je je onzekerheid blijven delen. Hier van je af schrijven. Misschien dat dat iets helpt. Dikke knuf. Ik hoop dat het niets betekent en dat de volgende test die je doet weer donkerder is.
geen idee eigenlijk misschien wel. schrijf je onzekerheid maar hoor meid we lezen met je mee en steunen je. vast wel dat hij donkerder is. Je bent gewoon een middag tester we houden moed. vast wel. heb er soms weinig voor nodig om iets te schrijven.
speciaal voor alle dames die nog twijfelen of moeite hebben het te geloven. zo jong en zo pril, zo onzeker, je bent nog zo klein, maar heb je nu al in mijn hart. ik voel je nog niet, ik zie je nog niet, maar ik weet dat je er bent. veel twijfel of je blijft, want je bent zo gewenst, kleintje je bent zo welkom, we houden nu al van je. Ik houdt moed, want ik weet jij komt bij ons, soms wat lastig, soms wat meer vertrouwen nodig, zeker nu, het is nog pril, maar mijn liefde voor jou is oud.
Mooi, Oceanna. Ik moet eigenlijk gewoon niet meer testen nu. Ik wilde gewoon graag een mooie knaller op de foto hebben voor in het plakboek. Feit blijft dat ik nog niet ongesteld ben. En ik hoop dat ook niet te worden. Ben zo blij als deze weken voorbij zijn. Twee keer een miskraam achter elkaar zal toch niet?
Hier mijn test van vanmorgen. Vandaag is mijn NOD! Vind hem helaas nog niet knallen, maar misschien komt dat deze keer ook wel niet. Van vinden jullie van deze test?
Ow wat een onzekerheid fotofanaat...leef met je mee! Klinkt heel erg bekend als bij mijn miskraam 3jaar geleden. Testen die ineens minder werden! Maar hopelijk heb je vanmiddag wel een knaller, duim voor je.
Ik ken deze test niet Corine. Maar ik had met wondfu (of dus kv 2v5) ook echt nog geen knaller de ochtend van NOD. Ik vind de test er mooi uitzien hoor!
Oceanna, mooie gedichtjes. Fijn als je je gevoel op die manier op papier kunt zetten! Wensje, wow wat een wondertje dan zeg! Geniet er maar lekker van. Fotofanaat, wat vervelend die onzekerheid.. Ik denk inderdaad dat de digitale niet echt een goed idee is. Die reageert sowieso op het hormoon en laat dus niet zien of dat meer of minder is geworden. Hopelijk snel een donkerdere test meid. Knuffel voor de onzekerheid.
Dank je Aagj!! Heb normaal deze testen ook niet, heb bijna altijd de kv 2v5, maar gistermiddag kwam ik er ineens achter dat ik nog maar 1 test had. Dus manlief was even naar de Dio geweest en daar hadden ze alleen deze testen. 😬 Maar ja een test is een test denk ik dan maar😃.
Zijn ook prima testen denk ik. Daarbij een test is een test en een streep is een streep denk ik altijd maar. Komt goed fotofanaat.
Corine26, ziet er goed uit. Ik vind dat hij bij mij ook nog niet knalt. Zolang hij maar steeds donkerder en duidelijker wordt, toch?
Mooi oceanna. Ik heb 1 test liggen voor dinsdag liggen. Dan is het klaar. En mvm die natuurlijk nog test 😁
Ik heb besloten niet meer te gaan testen. Ik maak mezelf daar alleen maar gek mee. Zo lang ij geen bloedverlies heb, zal het heus wel goed zijn. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook alleen een hele lichte test en een digitale positieve test. Daarna niet meer getest dus geen idee hoe het toen met mijn hcg liep. Blijkbaar goed wat mijn ventje is inmiddels 16 maanden .
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Afgelopen vrijdag getest... spannend en hier duurt het vast nog even voordat het gevoel geland is. Na zoveel maanden hoop, is dit een heel gek gevoel! Gelijk diezelfde dag ook een digitale test gedaan en daar stond echt het woord "zwanger 2-3 " op! Eindelijk! 😊 Als het goed is, dan is mijn uitgerekende datum: 16 augustus 2017 ❤️ Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!
@oceanna Ze controleren van mvm inderdaad of je echt zwanger bent. @fotofanaat That's the spirit! Knap van je. En je hebt gelijk. Het zit vast gewoon helemaal goed. @jenny13 Welkom en jij ook gefeliciteerd.