Hier morgen een spannende dag, de ferti arts wil morgen even een echo doen... we hadden de 29e nog geen hartslag, hopelijk morgen wel .. ben er best zenuwachtig onder.
Ik begrijp je heel goed Sher, probeer maar te bedenken hoe fijn het is dat ze je niet aan je lot overlaten en al gauw willen kijken. Waarschijnlijk morgen met een mooi kloppend hartje ❤ ik duim voor je meid!!! Ik hoop dat je wat rust kunt vinden. Ik ben al mega zenuwachtig voor dinsdag, nog steeds snotverkouden en ook misselijk sinds gisteren... ik voel me verschrikkelijk 🙈
Hallo. Ik heb vrijdag een positieve test gehad en zou graag in het lijstje willen 26 jaar 2e kindje. Datum voorlopig op 25 augustus
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Morgen ochtend om 10:30 hebben wij de eerste echo. Zenuwen zijn er al flink aanwezig. Hoop zo dat wij morgen een mooie echo hebben met een kloppend hartje. Vanavond lekker op tijd naar bed en dan duurt het niet lang meer. Sher, hh was de 29ste ook nog erg vroeg voor een kloppend hartje, maak jezelf niet gek meid. Alles zag het super goed naar termijn uit. Fijn dat ze morgen weer een echo doen, hoe laat heb je de echo?
Lieve meiden, de beste wensen, een fijne zwangerschap, veel goede echo's en allemaal gezonde baby's toegewenst dit nieuwe jaar! MamaAnnelies, een echo blijft altijd spannend. Ik duim voor een mooi kloppend hartje! Succes!
Om 11.30 (als het niet uitloopt zoals altijd haha) mamaAnnelies. Ik ga duimen voor jou meis 💋
De beste wensen voor jullie allemaal! Sher heel veel succes morgen! Ik duim voor je! Ook voor de overige meiden die morgen een afspraak hebben: heel veel succes!! Ik mag dinsdag! Jeej!! Ik ben vooral savonds en sochtends vroeg erg beroerd.. gelukkig nog niet hoeven spugen, maar zo voelt het soms wel 🙄 Avdh welkom! Gefeliciteerd! Vrijdag positief getest? Heb je laat getest of niet? Hoever ben je nu?
Hallo Meiden, Allereerst wil ik jullie een gelukkig 2017 wensen! Voor vele onder ons een bijzonder jaar. Wij zijn zwanger van ons 2e kindje, we hebben een zoontje van bijna 3. Volgens mijn berekening ben ik rond 17 augustus uitgerekend en het lijkt mij enorm leuk om hier met jullie te komen kletsen 😊
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd. Ik zal morgen de lijst updaten met jullie gegevens. Ga nu lekker slapen. Iedereen die morgen een echo hebben succes. Ik mag dinsdag lekker al om half 9.
Gelukkig nieuwjaar ladies! Wij mogen straks om 10.15 u ook even spieken.. ben nu al zenuwachtig.. zit hier alvast wat te snacken in bed haha.. ben ook stikke verkouden..