Ik mag volgende week maandag weer om te checken voor termijn + of het hartje sterker is gaan kloppen. Fijn zeg mammaannelies
Wat super mooi al die echo's en super goed nieuws al die kloppende hartjes. 😍 Ik mag woensdag. Zo hard aan het aftellen. ☺
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e + 4e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ Bibi25 - ? jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 3e kindje ♥♥ Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ Vlinderbuik86 - 25 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Kismano - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥21 augustus Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje♥♥ ♥22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ Mirjav81 - 35 jaar - 3e kindje♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje ♥♥ Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ LiveLifeLovely - .. jaar - 2e kindje ♥♥ loesmari - .. jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 25 augustus Avdh - 26 jaar - 2e kindje ♥♥ ]♥ 26 augustus Kristientje - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ Aimee85 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 5e+ 1 bonuskindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ Goldfishie - 34 jaar - 1e kindje♥♥ ♥ 29 augustus Monijari - 30 jaar - 2e kindje♥♥ ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 sterrenkindjes, helaas niet gebleven maar zullen we niet vergeten: Fotofanaat * 12-12-2016 Livoli * 16-12-2016 Me84 * 21-12-2016 Afspraken JANUARI Mackwek→ Maandag 2 januari → Eerste echo MamaAnnelies → Maandag 2 januari → Eerste echo + intake Vlinderbuik86 → maandag 2 januari → Eerste echo + vk Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Nienke87 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo (Gyn) Nicole4Sure → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Kismano → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Barbsan → Woensdag 4 januari → Derde echo + intake Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo Linniey → Woensdag 4 januari → Eerste echo + intake muizelijntje → Donderdag 5 januari → Eerste echo + intake wendy424 → Donderdag 5 januari → Moeders voor moeders NicoleWH → Donderdag 5 januari → Tweede echo Oceanna→ Maandag 9 januari → Tweede echo + intake Cest la vie → Maandag 9 januari → Eerste echo Mii24031989 → Maandag 9 januari → Eerste echo + intake Mijntje1985 → Maandag 9 januari → Eerste echo Jenny13 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Moppiemuis → Dinsdag 10 januari → Intake Goldfishie → Dinsdag 10 januari → Eerste echo patje 20 → Dinsdag 10 januari → Eerste echo Winnie → Dinsdag 10 januari → Klinisch verpleegkundige wendy424→ Woensdag 11 januari → Eerste echo diabeetje→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Aimee85→ Woensdag 11 januari → Eerste echo Mirjav81 → woensdag 11 januari → eerste echo wendy424→ Vrijdag 13 januari → Intake Jenny13 → Vrijdag 13 januari → intake Kristientje → Maandag 16 januari → Eerste echo Laub → Maandag 16 januari → Eerste echo Modigliani → Maandag 16 januari → Eerste echo Luisteraar → Maandag 16 januari → Eerste echo Avdh → maandag 16 januari → Eerste echo Aagje → Woensdag 18 januari → Eerste echo mama2017 → woensdag 18 januari → Termijn echo + intake Monijaro → Donderdag 19 januari → Eerste echo + intake Modigliani →Donderdag 19 januari → intake LiveLifeLovely → Vrijdag 20 januari → eerste echo + intake Avdh → Maandag 23 januari → Eerste afspraak verloskundige sher1986 → Donderdag 26 januari → afsprakenronde ziekenhuis Mis je iets? Even dikgedrukt een berichtje plaatsen!
Hierbij een foto van onze echo van vanmorgen. 2 beebjes die gelijk op groeien met goed kloppende hartjes! 😍
Ik heb felle steken rechts, 5 cm van mijn navel en zo in rechte lijn naar beneden. Duurt een paar seconden, trekt weg en daarna weer opnieuw. Enz. Zou dit bandenpijn zijn? Herken het niet op deze manier van mijn vorige zwangerschap. Iemand geruststellende woorden voor deze zenuwpees 😬
Goedemorgen! Ik heb dat deze zwangerschap ook vaak. Hele scherpe steken in onderbuik en zelfs in mijn vagina. Ik heb daar VK toen over gebeld. Volgens haar heel normaal, heeft met oprekken van baarmoeder te maken. Ze vond het wel snel, maar kon zijn omdat het al 3e zwangerschap was of het kon in deze termijn wijzen op een meerling! Nou bij mij bleek het een week later ook nog echt 2 te zijn, tot onze grote verrassing! Dus niets om je zorgen om te maken, juist een teken dat je lichaam doet wat ie moet doen voor je beebjes(s) 😊
Vandaag een eerste echo gehad. Volgens meting ben ik 6.5 of 6.6 weken, maar moet over 3 weken nog een keer voor een echte termijnecho terug. Kloppende hartje ook gezien Ik wil graag naar de Facebook club ook maar ik kreeg geen antwoord op mijn prive bericht van Barbsan. En voor de lijst: ik ben 38 jaar, volgende echo op 25 januari.
Nicole4 dank je wel lieverd. Jij heeeeeel veel suc6 meis <3 Nicole wat een mooie echo van de 2 kindjes <3 Oceanna jij ook al een hele mooie echo De rest van de meiden heel veel suc6
Ah fijn, dat stelt me wel gerust. Bedankt! Wat een goed nieuws allemaal, veel mooie echo's en kloppende hartjes, zo fijn!!! Hier nog 13 dagen geduld tot de eerste echo.
Wat heerlijk om te lezen dat er weer een aantal kloppende hartjes zijn gezien. Wij mogen volgende week kijken en hopen ook op een mooi knipperlichtje!
Ook hier een kloppend hartje!! Wat bijzonder na alle ellende zeg 😍 Natuurlijk nog geen enkele garantie maar alles zag er perfect uit voor deze termijn. Ze schatten 6 weken maar meten was lastig op basis van deze echo zei ze Ik ben verliefd ❤
Wat fijne al die goede echo's weer vandaag. NicoleWH, wat is het toch een mooi gezicht 2 kleintjes.😍