Lieve meiden!!! Ik zou het zo jammer vinden als er 2 groepen ontstaan!! Kunnen we er niet gewoon uitkomen? En weer in 1 groep gaan?
@Vlinderbuik ; wat een prachtige duidelijke echo! @kristientje ; wat heftig meid, heel veel sterkte! Wij mogen 16:15 voor een echo en de tijd gaat zoo langzaam 😇 Hopen op een kloppend hartje, toch wel weer heel spannens!
Ik heb al lang gemeld dat ik ook in de facebook group wilde maar helaas kreeg nu het antwoord dat het kan niet meer. Nu zie ik hier dat er zijn twee groupen eigenlijk. Ik vind facebook ook makkelijker dus als het mogelijk is, ik wil graag of in de tweede group of in de ene die blijft. Voor mij, een group voor een forum topic klinkt logischer.
Vlinderbuik als je me n pb wilt sturen met je naam, en hoe je eruit ziet op je profiel foto kan ik je toevoegen! Kismano; jou heb ik als vriend toegevoegd, als je me accepteerd kan ik je in de groep toevoegen.
Ja iedereen weer in een groep das veel gezelliger! Het zou fijn zijn dat we met zn allen weer bij elkaar kunnen komen in een groep😊
Hier ook eindelijk een echo morgen!! Gelukkig al om half 9! Ik vind de 2 fb groepen prima, de 2e is kleiner en overzichtelijker voor mij.
Vanmiddag kennisgemaakt met ons kleintje, kloppend hartje en alles ziet er goed uit ❤️ Kleine lag verstopt waardoor het moeilijk was om goed te meten. Ze schatte me op 8weken. De termijnecho op 31 januari zal wel uitsluitsel geven hoe ver we werkelijk zijn. Voor nu heel blij! 😇 Dames die morgen een echo hebben succes en veel plezier!
Wat betreft de groep. 1 grote groep is wel gezelliger er zijn nu wat 'draadjes' neer gezet met foto's zodat je daar makkelijk alles onder terug kan vinden. Maar niemand kan gedwongen worden om in 1 groep te gaan. Het is jammer dat het zo is gelopen maar niets aan te doen. Zag een aantal mooie echo's voorbij komen wat fijn. Dames waarbij het helaas niet goed zat heel veel sterkte echt balen zulk nieuws. Hopelijk hebben jullie steun bij familie.
Fantastisch meid!! Jeeeeej!!!! Bibi ook, super dat je het hartje hebt gezien!! Wonnie, hoe is het bij jullie gegaan??
Vanochtend een mooi kloppend hartje gezien! Ze dacht aan 7.2, volgens 'mijn berekening' zit ik op 7.6 We gaan het zien 3-2 de termijnecho!
Extra echo gehad want ik werd gek van de onzekerheid. Alles was goed. Hartje klopte, beebje zwaaide en trapte met de beentjes. Ben weer verliefd. Vrijdag intake en nieuwe echo.