♡ Uitgerekende data ♡ 16. Jenny13 - ... - ... 17. Wensje2014 - 29 jaar - 2de kindje 18. Swimming - 31 jaar - 2de kindje Aagje - 29 jaar - 3e kindje 19. Oceanna - 28 jaar - 2de kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2de kindje 20. Corine26 - 32 jaar - 2de kindje Barbsan - 20 jaar - 2de kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal: 6 jongen: meisje: verrassing: Afspraken: 29-12-2016: Swimming: eerste echo
Fotofanaat, slim van je. Je maakt jezelf anders alleen maar gek. Desnoods over een week of 2 nog eens als je het zeker wil weten. Maar het oplopen van testen is bij iedereen zo verschillend.. Jennie13, welkom en gefeliciteerd!! Mvm test inderdaad om te kijken of er genoeg hcg in je urine zit. Anders komen ze de kratten voor niks halen. Heb me zojuist aangemeld! Ik heb net nog even een kv testje gedaan, streep is mooi donkerder geworden. Manlief wilde het graag aan zijn oma vertellen vandaag aan de hand van een duidelijke test, vandaar.
Ik wil mij hier ook graag melden. Met mijn eigen berekening kom ik uit op 19 augustus. Het is ons derde kindje en ik ben 33 jaar. Ik merk dat ik mij erg onzeker voel. Steeds wat steken en gevoel steeds ongesteld te worden. Morgen komen er nog testen binnen. Toch nog even kijken of ze opgelopen zijn.
Fotofanaat, ik snap je. Een test geeft je toch weer zekerheid. Hier heb ik vrijdag 2 testen gedaan en verder niet meer. Maar ook ik ga deze week nog even kijken of ze oplopen. Het maakt je gek en het geeft je duidelijkheid. Ik weet nog van de vorige keer ( toch 4 jaar geleden) dat ik toen ook geen knallers had voor en net na NOD. HCG verdubbelt om de twee dagen toch? MVM, ik heb de injecties zelf gehad, dus ik hoef er niet eens over na denken. De vorige keer heb ik het afgebroken ivm misselijkheid. Kon die geur uit de flessen niet meer verdragen. Nu nog niks, dus we beginnen gewoon. Aagj, fijn vertellen tegen zijn oma! Met de opa's en oma's van ons wachten we nog even. Die mensjes hebben met ons traject ook al zoveel te verduren gehad, dat we iets meer zekerheid willen. Vertellen, onze ouders, mijn zus en tante weten het. Willen het de rest met kerst vertellen. (Is familie dichtbij) de rest hoort t vanzelf via FB.
♡ Uitgerekende data ♡ 16. Jenny13 - 31 jaar - 2de kindje 17. Wensje2014 - 29 jaar - 2de kindje 18. Swimming - 31 jaar - 2de kindje Aagje - 29 jaar - 3e kindje 19. Oceanna - 28 jaar - 2de kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2de kindje Muizelijntje - 33 jaar - 3de kindje 20. Corine26 - 32 jaar - 2de kindje Barbsan - 20 jaar - 2de kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal: 6 jongen: meisje: verrassing: Afspraken: 29-12-2016: Swimming: eerste echo
Dank Wensje en Oceanna! Ik zie net nog maar 248 dagen te gaan 😁 Ons zoontje bleef toen 1,5 week langer zitten. Dus ik ga er bijna vanuit, dat ik nog wel iets langer moet. Kijken jullie ergens naar uit of juist ergens tegen op voor de komende 9maanden?
Welkom Jenny en muizelijntje. Ik ben ook nog wat onzeker gezien het verleden. Ik kijk uit naar de geslachtsbepaling 😁😁
Dank je wel, Swimming! Jij ook heel erg gefeliciteerd! Ik weet wat jullie allemaal hebben moeten doorgaan. ( ik heb nu een andere Nickname ivm meelezen) 😉 Hier valt de onzekerheid wel mee. Ik denk alleen aan de laatste maanden, dat het dan zomer is, en ons kereltje vanaf september dan naar school gaat. Dus zal wel heftig worden. Geslachtsbepaling weten we nog niet of we dat willen. Misschien laten we ons wel verrassen.
Hebben jullie allemaal last van lichte ongi steekjes? Liefst test ik elke dag en spoel ik de weken ff door.
Steekjes had ik gisteren. Nu eigenlijk alleen lage rugpijn. Ik moet soms echt even bedenken dat ik zwanger ben, nog weinig tot geen last van symptomen.
Mijn zoontje kwam met 41 weken. Dus ik ben benieuwd wat deze kleine gaat doen. Onzeker toch stiekem wel een beetje. Gelukkig nu meer afleiding omdat er al een kleine man rondloopt. Ik voel mij vooral heel moe. Buikpijntjes waren vooral vorige week. Nu voel ik wel mijn onderrug. Had ik vorige week ook. Ik kijk ook erg uit naar de geslachtsbepaling. Bij ons zoontje was het alleen maar bevestiging van gevoel. Nu wordt dat vast weer zo. Ik ben er best zeker van wat het wordt. Ik zie het meest op tegen de houding van mijn man. Hij is een zoontje verloren in een andere relatie, net na de geboorte. Mijn vorige zwangerschap heb ik mij erg alleen in gevoeld. Hoe dikker ik werd, hoe meer afstand ik ervaarde. Mijn man heeft toen mijm buik niet aangeraakt en geen bewegingen gevoeld. Wat ik heel erg jammer vind. Ik houd er rekening mee dat het weer gebeurd. De uitgerekende datum nu ligt in de buurt van de geboorte-en sterfdag van dat zoontje. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik zelf mijn support regel via een ander persoon zodat ik minder afhankelijk ben in wat mijn man wel of niet doet. Ik hoop ook dat hij nu eerder hulp zoekt, zodat hij nu wel van de zwangerschap kan genieten.
Oh, wat heftig, Wensje. Maar wat goed van je dat je dat voor jezelf nu anders regelt. Je wil dat zo graag samen doen en voelen, de eerste schopjes... hoe heb je de eerste zwangerschap beleefd dan? Wij merken eigenlijk alleen allebei dat we er na zon lange tijd heel erg aan moeten wennen dat het nu zo is. We hebben de wens altijd gehad en gehouden, hoe diep de dalen waren, maar het is nu gewoon heel gek en onwennig. Geslacht, ik heb heel erg het gevoel dat het weer een jongetje is. Voor ons is de eerste echo wel spannend, aangezien met de IUI miss meerdere eitjes zijn gesprongen. 😊
Dochter is met 37 weken gekomen. Als ik heel eerlijk ben hoop ik weer op een meisje maar een jongen is ook goed alleen heel erg anders. Heftig wensje hopelijk heeft hij nu wel zoiets van ik wil het kindje voelen. Ik ben ook erg onzeker. Kan eigenlijk niet geloven dat we zoveel geluk hebben.
Ik denk dat onzekerheid heel erg normaal is, vooral de eerste namen. De een omdat ze ooit een miskraam heeft gehad. Dat is heel logisch. Je wilt zoiets niet nog eens meemaken. Ik heb het gelukkig nooit gehad en dat maakt me aan de andere kant ook weer heel onzeker. Waarom zou mij dat nu niet overkomen? Stomme gedachte, en die had ik bij mijn tweede ook. Maar goed, wat doe je eraan om die gedachten uit te zetten? Ik duim voor allemaal gezonde baby's! Jenny, wen er maar goed aan! En dan lekker gaan genieten. Maar logisch dat het nu echt even moet landen. Wensje, wow dat is heftig van je man. Ik kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet. En ik snap ook heel goed dat je man die afstand neemt. Maar hopelijk zoekt hij hulp en leert hij het verleden een plekje te geven. Lijkt me erg moeilijk.. Gefeliciteerd Muizelijntje, en welkom! Hier afgelopen dagen veel last gehad van pijntjes. Krampjes, maar dan echt van die groeipijn. Nu is het de hele dag al heel rustig. Niks dat op een zwangerschap wijst. Maakt me aan de ene kant onzeker, maar ik herken het wel van mijn vorige zwangerschappen. En dat ik ontzettende maagpijn heb van de buikgriep helpt ook niet mee.. Die pijn overheerst nu. Ik kijk uit naar de eerste echo, dat je echt de zekerheid krijgt dat alles goed is daarbinnen en je dat schattige spartelende wurmpje te zien krijgt. En daar zie ik anderzijds ook enorm tegenop, want die eerste echo vind ik altijd het meest spannend... Is alles wel goed? Ik hoop op allemaal mooie spartelende wurmpjes over een paar weekjes! Geslachtsbepaling kijk ik ook naar uit! We hebben nu van beiden, dus ben misschien juist wel extra benieuwd wie er in de meerderheid gaan zijn bij ons thuis.
Ik kijk uit naar de eerste echo. Die hebben wij sowieso dit jaar nog. Dus duurt niet zo lang meer ! En vervolgens die geslachtsbepaling, zo leuk! En de bewegingen 😍 vond dat heeerlijk! Voor de rest mogen de maanden redelijk voorbij spoelen haha