Bedankt allemaal, ik kon gister ochtend al terecht bij de gynaecoloog gelukkig. We hebben nog even naar ons kleintje kunnen kijken maar er klopte echt geen hartje meer. De curettage staat geplant voor volgende week vrijdag, ik hoop dat ik dat ga halen. We gaan ook verdere onderzoeken doen om te kijken of er iets is waardoor wij steeds een miskraam krijgen. Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap en over een paar maanden een gezond kindje in jullie armen
Ze zitten de hele week al vol, ik ben ook heel bang dat het bloeden toch eerder begint maar zodra het begint bel ik meteen de spoed. Ik ga niet wachten tot het weer fout gaat. Hoe gaat het met jou meid, verlies je nog steeds bloed?
Jeetje meid dat is wel heel vervelend. Echt vreselijk dat je zo lang nog moet wachten. Heel veel sterkte. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken straks waar ze je mee kunnen helpen.
Mamaannelies heel veel sterkte met wachten en ik hoop dat je antwoord krijgt waarom het steeds mis gaat. Dikke knuffel
Heftig allemaal zeg.. succes en sterkte komende tijd en hopelijk krijgen jullie snel antwoord op jullie vragen..
Ik kom stiekem even spieken en wat lees ik nu? Wat verdrietig MamaAnnelies 😢 ook van mij een dikke knuffel en veel sterkte En aan al de rest, geniet nog van jullie zwangerschap!
Annelies ook hier nog even heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat het redelijk gezien snel en pijnloos mag verlopen voor jullie... 😘 Kristien hoe is het met jou? 😘
Met mij gaat het redelijk goed. Miskraam is goed op gang gekomen qua bloedverlies, maar verlies amper weefsel of stolsels dus ik denk dat het vruchtzakje er nog zit. Begin februari een nieuwe echo. Lange nasleep... maar gelukkig heb ik afleiding. Met jullie alles goed? Niet te veel kwaaltjes?
Annelies: ik hoop dat het snel en gerust voorbij is voor je. Kristien: ook voor jou heel veel sterkte. Hoop dat het straks allemaal schoon is. Hier: bloedverlies weer op en af, kwaaltjes ook flink op en af. Donderdag weer naar het ziekenhuis. Vrijdag verteld op het werk en die waren gelukkig positief..
Hopelijk gaat het allemaal rustig en goed bij jullie. Sinds een paar dagen een stuk minder kwaaltjes. Alleen echt last van men emoties en humeur. Vrijdag wel men rug verdraait vandaag dus maar even met mijn man de kamer verbouwd. Alles even omgezet was het ineens beu
Hier afgelopen vrijdag een goede echo gehad. Ik moet zeggen dat ik vrijwel nul komma nul symptomen heb.. ook wel lekker 🙈
Ik heb ook niet heel veel symptomen. Gekke is wel dat ik de hele dag door trek heb. Maar als ik dan ga eten etc ben ik meteen misselijk. Niks smaakt me echt. En soort drukkend gevoel in mijn onderbuik. En moe! Tsjaa de hele dag door hahaha
Hier precies zo Sher! Niet veel kwaaltjes maar wel veel trek, snel vol en misselijk van het eten en moe, moe, moe.. Maar als ik het zo lees is het dus vrij normaal dat de kwaaltjes nu wat afnemen. Niet gek ook, je lichaam begint ook aan de zwangerschap te wennen.
Blijf het eng vinden, helemaal omdat ik nu richting de periode aankom dat het de vorige keer mis ging. Ik weet dat elk kindje/zwangerschap anders is, maar op de een of andere manier lukt het me niet om van me af te zetten. Ik hoop zo dat dit kindje goed zijn/haar best doet om te volgroeien zonder problemen. Ik heb me nooit gerealiseerd dat een MK/MA je leven zo kan beinvloeden. Heb me daar toch echt in 'vergist'
Klinkt voor mij heel bekend. Ik heb vandaag de termijnecho en kreeg daar de vorige keer bij te horen dat het niet goed zat, zie er nu echt als een berg tegenop. Onbezorgd zwanger zijn zit er helaas niet in