Alles ziet er goed uit! ❤️💙 Kleine beeb doet het goed! Uitgerekende datum verzet naar 22 augustus
Alles was goed tijdens de echo. De kleine was vrolijk bezig. Aan het draaien en springen. Heb alleen weer de placenta aan de voorkant
Fijn zeg al die goede echo's. Wij gaan zo nog ff snel spieken. Voel me onzeker de de griep. Hoesten en koorts. Vraag gelijk even of ze een slijmoplosser voor kunnen schrijven die wel mag. Yeah vandaag 12 weken 🎉
Fijn alle goeie echo's! Wij mogen vrijdag weer spieken Ook mag ik al voor de 4e dag op rij genieten van t getrappel van ons beebje. Super fijn gevoel!
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik ben 21 aug uitgerekend van mijn 2e kindje. 33 weken geleden ben ik bevallen na een volledige zwangerschap van een zoon, een fantastisch mooie zoon. Hij is na 1 dag overleden. Dat is iets waar ik nog midden in zit, lege kamer in ons huis. Durf niet naar buiten, bang wat anderen van mij denken. Maar toen was daar een nieuwe zwangerschap. Gepland, maar o zo moeilijk. Bezig met leven en dood tergelijkerheid. En dat op mijn 24e. Had het leven toch wat anders bedacht. Hoop heel erg dat ik hier doorheen kom, dat deze baby blijft leven en dat ik aankomende zomer wél met een gevulde kinderwagen mag lopen ipv elke dag naar de begraafplaats. Hopelijk kunnen jullie mij een piepklein beetje helpen. Ik hoop het. Xx
Dat is ontzettend heftig Noami... Wat lijkt me dat moeilijk.. Hoe verdriet en blijdschap zich afwisselen.. Heel veel sterkte met alles een plekje te geven, het verlies en het nieuwe leventje. Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je in de zomer kunt genieten van een nieuw leven, terwijl jullie zoontje in jullie hart zit.
Jeetje wat heftig. Welkom bij ons clubje. Je kan hier altijd je hart luchten en ik hoop dat we je tot steun kunnen zijn. Mag ik vragen waaraan hij overleden is? Als je het te moeilijk vind om te vertellen begrijp ik dat hoor.
Heftig zeg! Hele dikke knuffel! En ik duim voor jullie dat jullie in augustus een mooi gezond kindje mogen krijgen.
Jeeee wat heftig zeg, ik heb kippenvel van top tot teen... er zijn hier al veel dames die wat hebben meegemaakt met miskramen en dat soort dingen maar ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn en verdriet jij moet hebben. Hopelijk kun je hier een beetje steun vinden, je bent van harte welkom en we duimen en hopen allemaal met je mee! Sterkte!! ❤
Jeetje wat schrik ik hiervan! Wat heb jij moeten mee maken zeg . Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden en toch kan genieten van het wondertje wat groeit. Laat je niet gek maken door andere hun mening. Zij staan niet in jou schoenen ❤.. ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en straks lekker kunt genieten van jullie kleine wonder.
Jeetje wat een verhaal. Met tranen in me ogen zit ik je verhaal te lezen. Dikke knuffel. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hoi allemaal, ook ik zit al een tijdje mee te lezen met jullie! Graag meld ik me ook aan. Vandaag hebben wij een mooie termijn echo gehad bij de verloskundige. De uitgerekende datum is 20 augustus. Heel blij! Het is ons eerste kindje na een lange periode van geduld hebben en wachten. We zijn zwanger geworden via het fertiliteitstraject. Iedereen een mooie zwangerschap gewenst!
Welkom Zuster! Wat fijn dat het zonnetje eindelijk schijnt voor jullie! Wij hebben vandaag een bus gehuurd en gaan de 'babykamer' leeg maken, die gebuikten we na de verhuizig als opslagruimte en hebbe we onlangs volgestopt met alles wat naar de vuilstort moet. Straks lekker fantaseren over wat waar komt te staan. We wachten wel nog even tot de termijn echo goed is komende woensdag en ik denk ook nog wel tot we het geslacht weten 😇 Fijn weekend dames!!
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 14 augustus Roderoosjes - .. jaar - 2e kindje♥♥ ♥ 15 augustus ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ Dream82 - 34 jaar - 1e kindje ♥♥ NicoleWH - 35 jaar - 3e + 4e kindje + 3 bonuskindjes ♥♥ Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ Mackwek - ? jaar - 1e kindje ♥♥ Laub - ? jaar - 2e kindje ♥♥ Isolt - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Cest la vie - 34 jaar - 3e kindje ♥♥ Mii24031989 - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ Vlinderbuik86 - 25 jaar - 2e kindje ♥♥ Marmoosje - .. jaar - 4e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Chantiepan - ? jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Kismano - 38 jaar - 3e kindje ♥♥ Zuster1988 - .. jaar - 1e kindje ♥♥ ♥21 augustus Naomi92 - 24 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥22 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ Linniey - 28 jaar - 1 + 2e kindje ♥♥ Mirjav81 - 35 jaar - 3e kindje ♥♥ mmmrolmops - .. jaar - 1e kindje ♥♥ Bibi25 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 23 augustus Kymmie - 33 jaar - 2e kindje ♥♥ Wonnie - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 24 augustus Moppiemuis - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ LiveLifeLovely - .. jaar - 2e kindje ♥♥ loesmari - .. jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 25 augustus Avdh - 26 jaar - 2e kindje ♥♥ Patje20 - ? jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 26 augustus wendy424 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Mijntje1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Nienke87 - 29 jaar - 1e kindje ♥♥ Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje ♥♥ Aimee85 - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 27 augustus Luisteraar - 28 jaar - 1e kindje ♥♥ ♥ 28 augustus Modigliani - 36 jaar - 5e+ 1 bonuskindje ♥♥ Goldfishie - 34 jaar - 1e kindje♥♥ Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 29 augustus Monijari - 30 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus SoesaM - 27 jaar - 1e kindje ♥♥ Kers87 - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ Jongen 0 / Meisje 0 / Totaal 42 sterrenkindjes, helaas niet gebleven maar zullen we niet vergeten: Fotofanaat * 12-12-2016 Livoli * 16-12-2016 Me84 * 21-12-2016 Muizelijntje * 6-1-2017 Kristientje * 9-1-2017 MamaAnnelies * 19-1-2017 Mama2017 * 23-1-2017 Afspraken FEBRUARI mama2017 → Zaterdag 4 februari → eerste echo Modigliani → maandag 6 februari → termijn echo Goldfishie → dinsdag 7 februari → termijn echo mmmrolmops → dinsdad 14 februari → echo met nekplooimeting wendy424 → woensdag 15 februari → echo en nekplooimeting Modigliani → vrijdag 17 februari → intake gyneacoloog wendy24 → woensdag 22 februari → controle patje20 → maandag 27 februari → afspraak vk Oceanna → maandag 27 februari → afspraak gynaecoloog MAART mmmrolmops → woensdag 1 maart → afspraak vk. Mis je iets? Even dikgedrukt een berichtje plaatsen!