Ik kijk ook enorm uit naar de eerste echo. Morgen maar meteen een afspraak plannen. Jeetje, dat was al snel dan Barbsan. Ik voelde mijn zoontje pas bij 19 weken ofzo.
Ik voelde mij heel alleen. Niet kunnen delen wat ik voelde, eigen emoties en wat ik in mijn buik voelde. En ik wilde het graag samen beleven. Ik houd nu rekening met alles van de vorige zwangerschap. Dan kan het nu alleen maar meevallen. Mijn man heeft zich ook heel groot gehouden toen. Wat niet nodig was. Dus dit keer zorg ik ervoor dat er wel een soort van back up is voor mijn man. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Haha, gaat zeker in het geboorteplan komen. En een groot deel kan ik niet voor mijn man oplossen. De vorige keer werd zijn trauma ongeveer mijn trauma. Dat wil ik nu echt anders doen. Hij moet het grootste deel zelf doen. Ik merk nu al de verschillende emoties bij mijn man. Hij doet alsof het hem allemaal niets doet en ondertussen merk ik dat hij vrolijker is.
Wat fijn dat jullie dit jaar nog de echo hebben zeg! 😍 Meestal is de eerste echo toch pas bij 8weken? Mag ik vragen waarom jij hem eerder krijg? Ik ga morgen ook een afspraak maken, ben benieuwd wanneer wij mogen.
Mn afspraak moet nog gemaakt worden hoor. Maar ben zo onzeker die de miskraam dat als ze hem dit jaar niet meer geven, dan laat ik zelf n pret echo maken
Nog een Clearblue test gedaan. Zwanger 2-3 weken. Lijkt mij de goede uitslag. Haha, ik werd gewoon weer blij toen ik het woord 'zwanger' las. Voor mij was dit de laatste test. Straks zodra het kan de verloskundige bellen. Van mij mogen we ook vooruit spoelen naar de eerste echo. Ik voel mij weer helemaal blij en vol energie.
Even voor mn werk gauw testspam. Links van gisteren, rechts vandaag, hij loopt zelfs per 24 uur zo prachtig mooi op 😍😍
Hier vandaag lekker samen een dagje vrij. Kleine man gaat naar de opvang en wij heerlijk even niks. Hier heb ik afgelopen vrijdag al gebeld en heb 3 januari een afspraak (echo) in het ziekenhuis. Daarna ga ik weer naar de VK. @wensje, lijkt me heel moeilijk. Maar getuigd van veel liefde dat je het nu voor hem anders regelt. Hopelijk is het straks toch iets anders en kunnen jullie sommige dingen wel samen delen. 😘 Ik heb me aangemeld bij MVM en nog even getest aangezien vrijdag de laatste keer was. 😃
♡ Uitgerekende data ♡ 16. Jenny13 - 31 jaar - 2de kindje 17. Wensje2014 - 29 jaar - 2de kindje 18. Swimming - 31 jaar - 2de kindje Aagje - 29 jaar - 3e kindje 19. Oceanna - 28 jaar - 2de kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2de kindje Muizelijntje - 33 jaar - 3de kindje 20. Corine26 - 32 jaar - 2de kindje Barbsan - 20 jaar - 2de kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal: 6 jongen: meisje: verrassing: Afspraken: 29-12-2016: Swimming: eerste echo 03-01-2017: Jenny13: eerste echo
Ik vind het hier ook gezellig. Zal langzaamaan wel wat drukker worden, gok ik. Ik merk bij mezelf dat ik gewoon nog zo onzeker ben. Zit toch met mijn vorige vroege miskraam in mijn hoofd en dat gecombineerd met de krampjes in mijn buik en de tuurtesten maakt met toch erg onzeker.
Heel goed te begrijpen fotofanaat. Ik vond mijn test zaterdag ook nog niet knallen. Bij mijn zoontje was dat wel het geval. Ik ga niet meer testen. Ze zijn namelijk op. Ik ben blij als ik de 5w2d voorbij ben. En bij de vorige zwangerschap werd ik met 6 weken beroerd. Ik hoop dat dat nu ook wegblijft. Net de verloskundige gebeld. Ze had het over afspraak bij 10 weken. Ik heb de problematiek van mijn man aangegeven. Ze vroeg naar voorkeur verloskundige. Met 8 weken de intake bij de verloskundige. De week ervoor de eerste echo. Ik kan niet wachten!
♡ Uitgerekende data ♡ 16. Jenny13 - 31 jaar - 2de kindje 17. Wensje2014 - 29 jaar - 2de kindje 18. Swimming - 31 jaar - 2de kindje Aagje - 29 jaar - 3e kindje 19. Oceanna - 28 jaar - 2de kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2de kindje Muizelijntje - 33 jaar - 3de kindje 20. Corine26 - 32 jaar - 2de kindje Barbsan - 20 jaar - 2de kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal: 6 jongen: meisje: verrassing: Afspraken: 28-12-2016: Wensje2014: eerste echo 29-12-2016: Swimming: eerste echo 03-01-2017: Jenny13: eerste echo Wensje2014: intake verloskundige
Hoi Dames, Ik heb al een tijdje mee gelezen maar ga me dan toch hier melden! Afgelopen zaterdag een positieve test gehad zo blij maar zo onwerkelink en onzeker net als vele van jullie! Ik ben bijna 30 en nu na 3 rondes zwanger van ons 3e kindje!!! Wat een hele newuste en meest overwogen kindje zal worden het is toch een ding die 3e qua kosten maar we hebben ons hart gevolgd en oooh wat zijn we blij! We hebben een dochter van 4 en een zoontje van 2 wat ben ik benieuwd naar hun reacties maar we willen het pas na de 1e echo aan ze vertellen... Ik verwacht ergens rond 20 aug uitgerekend te zijn... Ik ga morgen nog een testje doen en dan zijn ze op het lijntje was nog licht maar al goed zichtbaar ik hoop morgen dus goed opgelopen. Ik probeer te vertrouwen op mijn lichaam. Ik kan dit nog 1 laatste keer....
♡ Uitgerekende data ♡ 16. Jenny13 - 31 jaar - 2de kindje 17. Wensje2014 - 29 jaar - 2de kindje 18. Swimming - 31 jaar - 2de kindje Aagje - 29 jaar - 3e kindje 19. Oceanna - 28 jaar - 2de kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2de kindje Muizelijntje - 33 jaar - 3de kindje 20. Corine26 - 32 jaar - 2de kindje Barbsan - 20 jaar - 2de kindje Mamaaugustus - 30 jaar - 3de kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal: 6 jongen: meisje: verrassing: Afspraken: 28-12-2016: Wensje2014: eerste echo 29-12-2016: Swimming: eerste echo 03-01-2017: Jenny13: eerste echo Wensje2014: intake verloskundige
Oh, ik word alweer hartstikke bang. Eerst die test die niet wil oplopen en nu wat oranje bij het afvegen. Ik wil echt niet dat het nu weer misgaat, hoor! 2x achter elkaar is echt niet eerlijk .