Uitgerekend 16-31 augustus 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wensje2014, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Dinsdag alleen een controle. En dan de afspraak er na een groei echo. Ben heel nieuwsgierig!
    Wat vervelend dat ze last heeft van de prik. Mijn zoon heeft hem afgelopen week gehad. Hopelijk blijft ook deze prik zonder reactie.
    Kan het Voor jou geen kwaad ?
    Wat vervelend dat het zover in je been zit nu. Hopelijk blijft het daar een beetje bij.
     
  2. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf gelukkig de mazelen gehad dus kan nu geen kwaad meer.
    De vaccinatie zetten was een klein probleempje waarschijnlijk dat het daardoor komt maar het valt gelukkig heel erg mee ze heeft wat vlekjes en pas tegen de tijd dat ze moet slapen wordt ze hangerig de rest van de dag is ze vrolijk en lekker aan het spelen.
     
  3. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze er overdag weinig last van heeft.
    Gelukkig kan het voor jou geen kwaad. Dan kun je ook rustig knuffelen.

    Nou vandaag de suikertest gehad. Was heel netjes 5.4 na het drankje. Bij mijn zoontje was die na het drankje 7.2 dus vind het een groot verschil.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  4. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dat is heel erg netjes. Gelukkig dat de test goed is.
     
  5. Gattina

    Gattina Niet meer actief

    Hallo dames! Proficiat met jullie zwangerschappen. Ik ben 21 augustus 2017 uitgerekend. Het wordt een jongetje

    Ik heb een hele relaxte zwangerschap gehad waarin ik gewoon kon sporten en met reistijd 50-60 uur per week kon werken en 2 opleidingen kon afronden (werd meteen de eerste maand "proberen" zwanger ) Uit alle testen blijkt tot nu toe dat de baby gezond is

    Merk nu wel dat ik de laatste weken erg sloom ben, vooral die hittegolven waren "killing". Ik woon in het Zuiden van Nederland daar was het nog wat warmer. Heb nu gelukkig verlof tot 09-01-2018 (ouderschapsverlof ook opgenomen).

    Ben wel een beetje nerveus voor de bevalling, weet niet goed wat ik kan verwachten. Ik doe een cursus hypnobirthing, yoga oefeningen thuis en ga naar een fysio ter voorbereiding.

    Hoe ervaren jullie de laatste weken en zien jullie de bevalling tegemoet? Wat doen jullie ter voorbereiding? Ook zou ik het leuk vinden om met andere mamma's en mamma's 2be regio Zuid-Limburg in contact te komen.

    Ciao
     
  6. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hoi,

    Dit topic is nogal stil gevallen. Ik wil je vraag uitnodigen om mee te komen praten in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/de-laatste-10-weken-afteltopic-vervolg.653728/page-193#post-20825170
     

Deel Deze Pagina