@ fotofanaat, ik ga voor je duimen. Wat vervelend je zo onzeker te voelen. Herken de onzekerheid wel. Steeds menstruatiepijn, voelt soms dat ik ongesteld wordt, gisteren paar gemene steken gehad. Ik heb voor mijn twee kids een ma gehad. Bij de echo bleek het hartje toen niet meer te kloppen met 10 weken en was waarschijnlijk twee weken daarvoor gestopt. Ik zal blij zijn als de eerste echo is geweest. Ik verwacht vandaag de bestelde testen en wil toch nog even kijken voor ik de verloskundige durf te bellen. @ wensje, wat naar wat je man heeft meegemaakt. Fijn dat je in week 8 terecht kan en al een echo gepland hebt staan. @ Mamaaugustus, welkom
Ow nee, wat een onzekerheid Fotofanaat... Hopelijk is het oud bloed van innestelling ofzo... O wat zou ik graag tegen je willen zeggen dat het niks is. Ik duim voor iets onschuldigs en een plakbaby. Knuffel!
Oh, fotofanaat, wat een onzekerheid dit. Ik snap dat je er bang van wordt. En het voelt inderdaad niet eerlijk. Knuf
Twijfel nu zo wat ik moet doen. Juist wel nog een testje wagen of niet. Niks doen voelt zo klote nu . Bah, voel me echt beroerd en wil naar huis (zit op mijn werk). Wil zo graag dat het goed gaat, maar ben zo bang. Ben wel nog misselijk.
He nee Fotofanaat... is er geen mogelijkheid dat je lekker naar huis kan? Met deze angst en onzekerheid op je werk zitten is ook helemaal niks.. Knuffel meid!
Jeetje fotofanaat, wat ontzettend klote.. ik zou persoonlijk n testje wagen.. anders blijf je zo onzeker.. sterkte 😘😘
Net tijdens de lunch een testje op de wc gedaan. Wit .... . Wel veel gedronken, maar dan nog. Zou toch wel iets moeten staan lijkt me. Voel me echt zwaar klote nu. Brok in mijn keel en zit mijn tranen hier weg te slikken. Zo oneerlijk. Ik was zo gelukkig dat het weer raak was. En meteen alle blijdschap weer de grond in getrapt.
Je verdriet is goed te begrijpen fotofanaat. Geen woord zal de pijn weghalen die je nu voelt. Ik denk aan je en leef met je mee.
Ow nee wat ontzettend klote zeg.. Wit klinkt niet goed inderdaad, hij zou nu toch duidelijk moeten zijn... Wat is dit ontzettend oneerlijk meid. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen...
Ga nu ook meer bloeden en heb flinke buikkrampen. Precies zoals vorige keer dus . Haal mij maar van de lijst af. Ik ga me weer melden bij het volgende NOD forum. Succes meiden en veel geluk met jullie zwangerschap. Ik zie het maar als een late ongesteldheid en stop mijn kop in het zand voor de zwangerschap die ik dus dacht te hebben... Liefs!
Heel erg veel sterkte fotofanaat. Ik duim voor een mooi begin van het nieuwe jaar voor jullie. Nogmaals knuffel en hou je taai..
Jeetje fotofanaat.. ik vond t zo leuk dat we weer samen zwanger waren. Heel veel sterkte.. Na n dag werken, net n leuk telefoontje. Moeders voor moeders komt woensdag!