Zijn er hier mama's die spiritueel zijn ingesteld? Dingen voelen, kunnen zien? Iets hebben met het alternatieve? De cyclus van de maan? Bewust ouderschap etc?
@wensje ik niet sorry Altijd leuk een bezoek van mvm. Ben benieuwd naar de test. 23 de foto showen je ☺️
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 21 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 22 augustus ♥ 23 augustus ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3 kindje ♥♥ ♥ 25 augustus ♥ 26 augustus ♥ 27 augustus ♥ 28 augustus ♥ 29 augustus ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Barbsan → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo JANUARI Jenny13 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige
Zo dames, even n avondje gepuzzeld.. Wat vinden jullie ? De hartjes achter de namen, zijn voor jongen meisje Was nog niet klaar swimming hihi. Moest even de afspraken kopieren ;p
Mag ik met jullie mee kletsen, afgelopen zaterdag op 9dpo een hele duidelijke positieve test. Gister nog een testje gedaan en die was weer een stukje donkerder. Zit nog wel voor mijn NOD maar vind het fijn om het toch te kunnen delen met andere en gezellig praten. Ik ben 25 jaar- 3e kindje en voor nu 24 augustus uitgerekend
Welkom mamaannelies Barbsan mvm komt bij mij ook 21december. Ik vindt het een leuke kleurrijke lijst. 😍
Ben redelijk spiritueel. Ik weet bijvoorbeeld wanneer er mensen zijn die je niet ziet. En doe soms ook Reiki bij een goede vriend of mijn man. Kan ook tarotkaarten leggen voor mensen. (Doe ik het liefst live). Welkom mama Annelies. Barbsan leuke lijst zo lekker vrolijk.
Welkom mamaannelies. Gaaf Oceanna. Ik heb de eerste graad reiki. In februari ga ik mijn tweede graad doen. Ik voel soms ook aanwezigheid. Ik heb soms duidelijke beelden. Ik ging googelen op augustus 2017 en ik zag dat er 21 augustus 2017 een volledige zonsverduistering wordt verwacht. Dus dat zal in de energie voelbaar zijn.
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 21 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 22 augustus ♥ 23 augustus ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3 kindje ♥♥ ♥ 25 augustus ♥ 26 augustus ♥ 27 augustus ♥ 28 augustus ♥ 29 augustus ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Barbsan → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Swimming → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo JANUARI Jenny13 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige
Gaaf zeg eerste graad. Heb geen opleiding ertoe gedaan. Heb het van mijn moeder geleerd. Mijn dochter is een paar uur voor volledige volle maan geboren. Die zou rond 13.00uur zijn dat ze om 10.31 uur is geboren. Dus zal mss met nummer 2 nu ook wel gebeuren of met idd zonsverduistering. Is het ook in NL te zien?
Ja, dat vond ik ook Barbsan. Helaas moet ik nog even wachten. Maar het is jou enorm gegund hoor! Geniet maar heerlijk van je beebje. Er moet er altijd eentje mis gaan in zo'n groep en die heb ik nu al te pakken. Dus no worries voor jullie!
Goedenavond dames, Allereerst gefeliciteerd allemaal. Ik ben 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje😍 We zijn op 22-08-2017 uitgerekend. Ik ben nu dus 3 weken en 6 dagen zwanger. Heb me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders en ga morgen de verloskundige bellen. Sinds 6dpo last van me borsten en sinds gisteren beroerd en erg aan het hoesten. Voel het veder lekker rommelen in me buik. Net of ik een soort van spierpijn heb. Een foto van mij test van vanmorgen op 13dpo. Die van kV en action gedaan was even nieuwsgierig hoe die van de action was. Owja verder weten het een paar goede vrienden het en verder nog niemand. Met kerst avond gaan we het aan ons gezin vertellen. Onze ouders weten ook niet dat we ermee bezig waren dus word echt een verrassing.
Fotofanaat wat vreselijk voor je! Zo oneerlijk allemaal. Heel veel sterkte en hopelijk in januari een plakbaby voor jou! Wanneer had je voor het laatst een positest? Neemt hcg snel af, aangezien jou test nu al wit was? Hier vandaag de vk gebeld en mag 4januari voor een echo. Spannend allemaal weer.
Welkom Linniey! Wat een leuke berichten over al die afspraken al en wat een mooie nieuwe lijst . Ik kom nog even showen met mn testje van net en die van afgelopen zaterdag 13dpo... Geen idee of t zo gelukt is met de foto....
Mijn testjes links (13dpo) en rechts 14dpo. Doe er morgen en vrijdag nog een om die knaller te vinden en kmdat ik ze gewoon op wil maken en dan op naar de echo ! Ik zet vanavond de nieuwe dingetjes er even in dames! Ps.. Toch net even snel gedaan haha. Nu gauw naar werk. Fijne dag dames 😘
Uitgerekend 16-31 AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 16 augustus Jenny13 - 31 jaar - 2e kindje ♥ ♥ ♥ 17 augustus Wensje2014 - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 18 augustus Swimming - 31 jaar - 2e kindje ♥♥ Aagje - 29 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 19 augustus Oceanna - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 20 augustus Corine26 - 32 jaar - 2e kindje ♥♥ Mamaaugustus - 30 jaar - 3e kindje ♥♥ ♥ 21 augustus Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♥♥ ♥ 22 augustus Linniey - 28 jaar - 1e kindje ♥ 23 augustus ♥ 24 augustus MamaAnnelies - 25 jaar - 3 kindje ♥♥ ♥ 25 augustus ♥ 26 augustus ♥ 27 augustus ♥ 28 augustus ♥ 29 augustus ♥ 30 augustus ♥ 31 augustus Jongen 0 / Meisje 0 Afspraken DECEMBER Barbsan → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Swimming → Woensdag 21 december → Moeders voor moeders Wensje2014 → Woensdag 28 december → Eerste echo Swimming → Donderdag 29 december → Eerste echo JANUARI Jenny13 → Dinsdag 3 januari → Eerste echo Wensje2014 → Dinsdag 3 januari → Intake verloskundige Corine26→ Woensdag 4 januari → Eerste echo
Hoi allemaal, mag ik bij jullie aansluiten? Dit weekend positief getest en gisteren een bloedtest gehad. Hcg was 512 dus mooie score. Waarschijnlijk op 17 augustus uitgerekend. Op 2 januari afspraak voor de eerste echo. Ook al aangemeld voor moeders voor moeders. Het is alleen allemaal nog een beetje onwerkelijk, zwanger zijn.