Jaa dat krijg je dan wel indd! Heb het idee dat je dan opener praat, nu kan toch iedereen het lezen ofzo denk ik altijd, stel het zijn bekenden hahah
Mooie buikjes meiden. Ik voelde haar gisteren weer uitvoerig bewegen en dacht even, ik ga dit gevoel we missen straks. Nog even lekker van genieten dus . Ik heb liever whatsapp. Lijkt me leuk om straks ervaringen en foto’s enzo te kunnen delen .
Mij maakt het niet zo heel veel uit. Vindt Facebook ook leuk, WhatsApp ook wel. Alleen dat gaat soms te snel haha. Gisteren een kadootje voor manlief gekocht. Hij wou bij de jongste al dragen, is er niet van gekomen. En nu heeft hij het er al weer over. Gisteren een storchenwiege kunnen overkopen voor €20 Manlief was gisteravond helemaal blij en enthousiast. Dus hier gaat ook een draagavontuur beginnen.
Whatsapp heb ik natuurlijk wel dat vind ik ook wel leuk (en als het te snel gaat dan zet ik de meldingen gewoon op stil haha)
Leuk zeg! @2009lisanne Fijn dat hij dat zo aangeeft, hier vind me vriend alles wel prima.. leuk dat jullie het leuk vinden om een Facebook of WhatsApp groepje aan te maken, ik zou nog even wachten tot dat iedereen gereageerd heeft! Anders sluiten we straks mensen buiten en dat is niet de bedoeling natuurlijk. wat zullen we dan doen Facebook op what’s app? Haha
Leuk idee van Facebook of Whatsapp, heb geen voorkeur maar zou het leuk vinden dat als iedereen die dat wil mee kan. Mag ik dan nu even klagen...... Ik word gek van het vroeg wakker zijn al om half 4, vervolgens die harde wind en een peuter die een Duracell konijn is......Einde geklaag
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 28 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen ❤️ Baby1992C - 27 jaar - 2e kindje - meisje 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 32 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 30 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ❤️ Mw1980 - 40 jaar - 2de kindje - meisje ♡♡♡ jongen (4) meisje (16) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: 6 juli - PieterKonijn - Groeiecho 7 juli - Duitshollandsmeisje - Geboortevoorbereidingscursus 8 juli - 2009Lisanne - controle Verloskundige 9 juli - SjH - controle verloskundige 11 juli - Amy1989 - echo + controle 13 juli - Baby1992C - groei echo 13 juli - Artemis89 - controle + echo 14 juli - Duitshollandsmeisje - Echo, Controle + laatste Geboortevoorbereidingscursus met partner 16 juli - PieterKonijn - Controle 23 juli - Bixou - Controle + echo 23 juli - SjH - start zwangerschapsverlof 27 juli - Amy1989 - echo + controle 28 juli - Duitshollandsmeisje - Echo + controle 4 augustus - Artemis89 - controle + echo 5 augustus - Amy1989 - controle 6 Augustus - Bixou - Controle + echo 10 augustus - Amy1989 - echo + controle 11 augustus - Duitshollandsmeisje - Echo + controle 17 augustus - Amy1989 - controle 24 augustus - Amy1989 - controle 27 augustus - Duitshollandsmeisje - Uitgerekende datum, echo + controle ♡ Geboren ♡ Naam - Geboortedatum - Hoeveelste Week - Forumnaam ⭐️ Sterretjes ⭐️ Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
33 weken dansje! ❤ Nog één week en ik begin met de perenniummassage en frambozenbladthee. Voelt dan ook weer een beetje als een mijlpaal merk ik. Ik vind Facebook en Whatsapp beiden prima, ben alleen wel bang dat Whatsapp wat snel kan gaan inderdaad. Als niet iedereen Facebook heeft (ook geen nepaccount?) dan is Whatsapp misschien logischer.
Whatsapp is vreselijk met veel personen. Vind Fb wel fijn werken, dan kan je nog onderwerpen maken en/of onder het bericht reageren zonder dat er al 100 nieuwe berichten tussen staan
ik ben voor WhatsApp. Op Facebook zou ik ook aansluiten maar dan met mijn ‘rommelaccount’ (waarop ik meedoe aan prijsvragen enzo) en op Fb ga ik geen babyfoto’s delen.
Ik denk dat we het beste whats app kunnen doen, dat heeft iedereen en als ik hier zo lees heeft iedereen dat liever! Op het snelle in whats app na haha! jullie mogen in een privé berichtje jullie nummer wel geven, dan maak ik een groep aan
Waar is frambozenbladthee goed voor?? Ik heb van de week brandnetelthee gehad, dat schijnt te helpen tegen vocht vast houden. Ik neem aan dat je die massage zelf doet of laat je dat doen? Heb al wel een paar keer met zo'n flesje olie in mijn handen gestaan... zou dat echt helpen? Heb thuis ook een hele handleiding met plaatjes van mijn Hebamme gekregen hoe het moet. 3-4x per week a 10 minuten, vind dat best veel haha.
whatsapp of facebook is gelijk voor mij Heb mn nr doorgestuurd @Baby1992C @Ridele Straks overdag maar een dutje doen om wat bij te rusten?