Tip als je de kinkhoestvaccinatie wilt halen: maak gauw een afspraak! Ik heb net een afspraak gemaakt en kon maar paar data kiezen en eerste pas 29 mei, dus die gauw gepakt.
Ik heb die van mij juist bewust op 8 juni gepland. Maar snap wat je zegt hoor, niet iedereen wil natuurlijk zo lang wachten.
je weet nooit... als het een vroeggeboorte wordt... dan is ze tenminste beschermd... dat was mijn idee achter zo snel mogelijk inplannen. Eerstvolgende mogelijkheid na 29 mei was al 15 juni
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: Amy1989 - 28 april - controle (telefonisch) PieterKonijn - 30 april - controle vk Flower 1983- 30 april- controle vk Roosie91 - 1 mei - groei echo Roosie91 - 4 mei - telefonische bespreking groei echo Duitshollandsmeisje - 5 mei - glucose test + controle/echo Roosie91 - 7 mei - controle gyn Bixou - 7 mei - suikertest + controle D1987 - 11 mei - controle vk Artemis89 - 20 mei - controle + echo SjH - 28 mei - controle vk + bloedprikken (ijzer + i.v.m. rhesus c neg.) Bixou - 28 mei - 3D pret-echo SjH - 29 mei - 22-wekenprik (kinkhoestvaccinatie) Duitshollandsmeisje - 2 juni - controle + echo Bixou - 4 juni - Controle + echo Duitshollandsmeisje - 30 juni - controle + echo Bixou - 23 juli - Controle + echo Bixou - 6 Augustus - Controle + echo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
ik had gisteren echt een rotdag. Bezichtiging ging niet door omdat kijker coronaklachten had, we zouden nieuws krijgen over oplevering nieuwbouwhuis maar er stond niet meer als 'spoedig', dus weten we nog niks. En ik liet een glas kapotvallen gisteravond. En mot met mijn baas. Al jaren vrije dag met Koningsdag (de officiële dagen altijd vrij, jaren geleden afgesproken) maar hij wou 'em eigenlijk niet geven. Door zijn botte houding betreffende mijn zwangerschap heb ik mijn poot stijf gehouden. Eerst was het: Koningsdag is geannuleerd dus dan vrij op nieuwe datum dat t gevierd wordt: is er niet. Volgend jaar. Toen had ik teveel profijt van vrije maandagen? Toen zei ik: ik wil ook wel een andere dag vrij volgende week. Dat was t ook niet. Uiteindelijk liep hij weg. Om half 5, ik: tot volgende week dinsdag. Laat maar weten als je liever een andere dag volgende week hebt. Hij: je moet het zelf maar weten. Nu dus gewoon vrij maandag.
Ik heb gisteren de prik gehaald voor kinkhoest. En tot nu toe 3,6 kg aangekomen sinds 12 weken zwangerschap. Nou ik teken ervoor haha.
Ah bij mij is het juist andersom. Als ik koorts krijg of iets dergelijks als reactie op die vaccinatie kan ze in het uiterste geval eerder worden gehaald. Daarom plan ik het liever wat later.
Ik heb m van de week gehaald en tegen mij zeiden ze dat 2-3 dagen koorts een bijwerking kan zijn. En dit komt voor bij 20-30%, dus best veel nog.
Waar moet je die inplannen? dan ga ik dat ook gauw doen! Aangezien die van mij wel eerder zullen komen dan de 40 weken.
regio-afhankelijk. Hier kan je vinden waar je voor jouw regio naartoe moet bellen: https://rijksvaccinatieprogramma.nl/22wekenprik/afspraak-maken
Dankje! Via het consultatiebureau hier dus, kan gewoon via mijn kind in beeld online een afspraak inplannen voor de vaccinatie. Handig!
Precies, koorts is sowieso iets dat veel voorkomt na vaccinaties. In het verleden heb ik hier wel eens vaker last van gehad. Zeker nu met die hele coronasituatie stel ik alles daarom liever uit tot juni. Lijkt me ook niet fijn om in deze tijd met koorts naar de huisarts of naar het ziekenhuis te moeten. Dan moet je eerst op corona getest en weet ik het allemaal voordat ze je willen helpen (familielid van mij is dit helaas recent overkomen: koorts kwam duidelijk door een andere reden, maar alle coronatesten gingen voor en pas na de uitslag daarvan was die persoon weer welkom in het ziekenhuis... echt zoiets wil je niet in je zwangerschap).
Nou wij zijn geslaagd met de aankopen. Inclusief de 2 maxicosi's. Wij kregen zelfs tweeling korting op het beddengoed etc. Echt super fijn! Scheelt uiteindelijk zoveel.