Ik bedacht me gisteren dat ik helemaal nog nooit een hik heb gevoeld deze zwangerschap. Bij mijn oudste zoon wel heel vaak en die had verborgen reflux en was idd een spuger. Ik hoop voor je dat het geen verband houd
Ah nee gatsie...heb je ook eiwitten in je urine? Veel sterkte. Hopelijk kunnen ze nog even blijven zitten.
Nog 3 dagen school na deze en dan vakantie! Heerlijk. Maar ook het besef dat de zwangerschap al flink opschiet. Over 4 weken mag het, over 8 weken zal het er wel zijn. Best onwerkelijk, weer zo'n kleine erbij
Bij de anderen gelukkig nooit zo erg gehad. Maar er is wel meer anders nu. Zoals geen zin in s*ks, arme man. Die ging al uit van feestweekenden maar als het nu 1x per 2 weken is is het veel
Hier kan ik al niet meer herinneren wanneer de laatste keer was... voel me soms echt zo lullig tegenover hem maar hij zegt dat het niet erg is.. heb soms wel behoefte maar dan vervul ik die liever even zelf dan als die heisa aan mn lijf krijg altijd buikpijn, steken, harde buiken als we het proberen dus heb daar gewoon geen zin meer in.. plus het gaat gewoon moeilijk.. hij heeft ook een dikke buik xD 1 dikke buik gaat nog, maar 2... jeetje.. echt een gedoe haha
Mijn buik krijgt steeds meer striae zo jammer.. Voel het ook gewoon trekken en jeuken.. smeer wel wat meer met bodylotion tegen de jeuk maar ja, die striemen ga ik daar mee niet te lijf jammer, ik dacht ik werd overgeslagen hihi.. maar nu tegen het einde toch.
Deze ook afgemaakt net. Ondanks wegen zit er toch gewichtsverschil in waardoor hij beetje scheef hangt En nu verzinnen wat ik nu zal gaan maken
Oh balen zeg! Voel je het ook scheuren? Dat had ik bij de oudste, zo pijnlijk. Smeerde toen ook echt tegen de jeuk. De 4 zwangerschappen er na (nog) niks er bij
Hi @Mw1980, hopelijk gaat het allemaal goed met jou en de kleine en ben je gewoon te druk om te reageren. ❤
jaaaa het trekt echt de hele tijd.. echt supervervelend.. smeer elke keer bodylotion erop tegen de jeuk en het trekken... zal in de avond wel beginnen met olie, heb van die mama olie maar vind dat overdag echt supersmerig want dan plakt alles er tegenaan.. is echt onprettig!!
@Snies Oh nee, sterkte! Hoe gaat het nu? Ik heb wel meer afscheiding de afgelopen tijd, maar niet super erg ofzo. Het valt me inderdaad wel meer op. @duitshollandsmeisje Heb je die olie van Weleda? Die vind ik zelf heel fijn!
Die van Weleda prikt en plakt niet! Misschien toch nog een idee? Ben zelf heel blij met die olie! Als je nu een flesje koopt kun je daar zeker nog wel tot en met augustus plezier van hebben Heb zelf alleen een beetje striae aan de zijkant... waar ik niet gesmeerd heb omdat ik dacht dat dat niet nodig was daar
ik gebruik die ook, ook tevreden, al geloof ik niet in voorkomen van striae, het is wel gewoon heel lekker
Niet dat je er nog wat aan hebt. Maar toevallig heb ik vandaag bio oil gel gekocht. Ik heb (nog) geen straie (dat hoop ik zo te houden, smeer me suf). Maar die bio oil bevalt me wel heel erg, houdt het erg soepel en zacht.