Ooh nee zeg mijn berichtje kruiste net met dit berichtje wat ga ik hard duimen dat ze er weer boven op komt heel veel sterkte en een hele dikke knuffel❤️
Ohh nee!! Ik ga heel hard duimen dat het snel weer goed gaat! Dikke knuffel en ik denk aan jullie! ❤️
Oh nee wat vreselijk!! wat een onzekerheid ineens heel veel sterkte.. hoop dat ze er snel bovenop komt
Hier vanmorgen weer controle gehad. Bloeddruk 90/50 dus dat duizelen is niet gek baby ligt nog mooi in hoofdligging, net als de vorige keer dus verwacht wel dat dat zo blijft. Nu alleen nog het gezicht de goede kant op maar dat kan volgens de vk ook met de bevalling nog gebeuren zonder problemen. Volgende controle bij de gyn, kwam er niet onderuit haha. Maar als er geen medische indicatie bij komt mag de vk wel de bevalling begeleiden onder supervisie van klinisch vk/gyn. Dus als het dan begint zowel ziekenhuis als vk bellen Ook zwangerschapskaart meegekregen voor als er wat aan boord gebeurd en we het geplande ziekenhuis niet kunnen halen.
@Mw1980 Nee wat een stress voor jullie! Ik hoop heel hard dat het snel beter gaat met haar ❤ @Snies Fijn om te lezen dat alles nu even stabiel lijkt. Hoe voel je je nu? Ik ben heel erg moe vandaag. Gisteren een klein drama omdat ik de baby niet goed voelde, door naar de vk... Blijkt ze in een stuit gedraaid. Hoop heel erg hard dat ze weer terugdraait. Ben vandaag vooral muziek aan het luisteren en heel rustig met de vluchtkoffer bezig. De stress van gisteren heeft er echt in gehakt.
Nog allemaal hetzelfde. We zullen vooral geduld moeten hebben en vannacht af moeten wachten. Ondertussen voel ik mezelf ook hardstikke moe. Ik ga vanavond tussen de kolfbeurten toch maar wat extra slaap pakken. Dus om 22:00 tot 1:00 ook maar extra slapen. Ik zit hier op een luie stoel en val steeds bijna in slaap.
Verstandig, goed voor jezelf zorgen, dan kan je er ook voor haar zijn als ze straks opknapt. Sterkte!
Wat heftig @Mw1980 .. ging het zo goed en dan zit je weer in onzekerheid. Ik wens jullie veel sterkte en alle kracht toe voor de kleine. Hopelijk kan ze snel weer op eigen kracht ademen ❤️
Onee @Mw1980 Vreselijk, Wat een onzekerheid om jullie kleine meisje.. hopelijk komt ze er snel weer bovenop.
Sorry zag berichtje na mijn reactie He bah wat kan het dan op en neer gaan zeg Heel veel sterkte ❤ @Mw1980
@Mw1980 Veel sterkte! Hoe gaat het vandaag met haar? Ze zal waarschijnlijk enkele dagen moeten aansterken, niet niets zo vroeg al geboren worden. Maar meisjes zijn sterk! Hoop dat ze snel terug van de beademing kan.