Dat is ook leuk! Alleen hier niet. Aan boord vloerbedekking en thuis te weinig ruimte om het mooi te laten zijn. Hoe groot wil je hem?
Super leuk meiden Nou ik zit nog steeds op mijn wol bestelling te wachten van wolplein. Ze hadden telkens een artikel niet op voorraad en verzenden het pas in zijn geheel nou ja heb ik straks nog wat te doen Ik ga vandaag feest vieren, mijn zoon is 3 jaar geworden
@Roosie91 hip hip hoera voor je zoon! Hier afgelopen week wat moeilijker gehad. Veel stress op het werk, lange dagen, ook zorgen over de zwangerschap of ik alles wel op tijd klaar krijg, man zijn lontje die wat korter werd ook dus meer vitten op elkaar. Snel deze week maar vergeten en hup naar volgende week. Mijn zusje is ook bevallen van haar 2e kindje. Super leuk maar ook veel mixed feelings erbij merk ik (omg een baby, ohwat mini, oh weer zo echt, ohgod it’s getting real, maar ook hoe erg in het ziekenhuis en de ervaring nu was, erg hoe ze haar oudste 5d niet gezien heeft, tranen heb ik voor haar gelaten) hormonen, alles ok ja? positieve noot: winkels gaan vanaf 11/5 weer open. Dus zal al stillaan eens mijn weekends inplannen voor al dat ik moet/kan halen!!
Wij hebben vandaag stappen gemaakt! We hebben een auto gekocht (we hadden alleen een Aygo, niet echt babyproof), nu een Nissan Note erbij. Helemaal blij mee! En vloeren nieuwe huis definitief gemaakt. 1300 euro onder gebudgetteerde bedrag, heerlijk! En bij de Zeeman nieuwe bh’s gekocht, want mijne passen niet meer echt... We waren dus bij de autozaak geweest en zouden daarna wat te eten halen maar ik moest zo nodig plassen weer en in die winkelstraten is natuurlijk geen wc meer open hahaha, dus maar terug naar huis.
Hier werd ik dus heel onrustig en paniekerig van. Zo onwijs druk in de winkelstraat in Ede waar we even waren. En het gaat zogenaamd zo goed met het thuisblijven enzo. We zijn gauw weggegaan ook daar...
Ik vind het al eng dat mijn vrijgezelle niet-sociale broer (naar ons wel, maar hij is een gestoorde geleerde die moeilijk contact maakt) het weekend komt Stuurman is nu ook naar huis zoals elk weekend en ziet dan zijn en vriendins familie dus wat dat betreft is mijn broer geen groter risico lijkt mij. En over 2 weken moeten de kinderen weer naar school en komt oppasmeisje helpen in huis...
We zijn meteen omgedraaid, wilden even lekker brood halen... nou, dan maar niet. Ik begrijp die mensen niet, why?! Rest van het weekend en Koningsdag sluiten we ons weer lekker thuis op.
@Roosie91 Gefeliciteerd!! @SjH Wow, ik geef je groot gelijk! Noujaaa daar zouden wij ook echt geen zin in hebben zeg
wow ik heb vandaag eens die app gedownload Vinted (maar dan de Duitse versie ervan Kleiderkreisel) en heb nu in 1 dag al 16 kledingstukken verkocht van de 71 die ik online heb gezet!! Niet normaal joh!! 2 mensen hebben een pakket afgenomen, eentje met 7 kledingstukken en eentje met 5 kledingstukken. Echt perfect! Even mijn kledingkast leeg maken hahaha. Gaat heel snel op deze manier xD ik hoop dat het zo doorgaat, dan ben ik zo van alles af. Ipv gratis in de kledingcontainer nog een paar euro verdienen hihi. Hopelijk morgen nog een paar pakketjes verzamelen en dan maandag alles in 1x naar postkantoor brengen
@Roosie91 Nog gefeliciteerd met je zoontje! Hadden jullie een leuke dag? @SjH Oehh wat leuk, een nieuwe auto en fijn dat jullie stappen hebben gemaakt haha! Ohja ik heb ook echt nieuwe bh’s nodig. Heb ze nu besteld bij de h&m, hoop zo dat ze passen! Heb echt geen zin om naar een winkel te gaan nu. Vreselijk die drukte waar je gisteren liep! Merk ook echt al dat mensen zich steeds minder aan de afstand houden. Gisteren ging ik naast het fietspad fietsen toen er een tegenligger aan kwam, gaat die tegenligger doodleuk in het midden van het pad fietsen. Zo dom! Er zijn hier dames met kindjes van 2/3 jaar toch? Gaan jullie kindjes 11 mei weer naar de opvang/peuterspeelzaal? Wij twijfelen nog of we ons dochtertje nog even thuis laten van de psz. Vind het nog zo’n eng idee.