Aaah jij mag al bijna! Hier echt dubbele gevoelens daarover. Enerzijds liever gisteren dan vandaag maar anderzijds is tot 40 weken doorlopen wel zo praktisch. Nog 5 weken telkens pijn is niet aantrekkelijk maar nu al bevallen is voor baby weer slechter... Maar goed dat je er zelf meestal zo weinig invloed op hebt
Spannend! Wij horen het de 27ste. Vind het ook wel echt heel spannend. Gaat zo snel ineens. Maar ben blij als ik mijn lijf weer terug heb
Whoo!! We hebben de 35 weken gehaald! Dat betekent dat we maximaal nog 3 weken moeten volhouden en dan eindelijk ze mogen vasthouden! Voelt heel dubbel omdat we nu weten dat het eind in zicht is en dit de laatste zwangerschap is.. Maar aan de andere kant wat ben ik blij dat ik weet dat er een eind datum is en niet overtijd zal gaan. Soms is genoeg ook genoeg en moet je daar tevreden mee zijn. Daarom mij er ook bij neergelegd dat ik nooit vaginaal bevallen meer zal mee maken. We hebben straks 3 mooie Kids, en een lichaam dat hierna geen zwangerschap meer aan kan. Dus elke dag / week extra tot aan die 38 weken zal een mooie afsluiter zijn van deze zwangerschap.
Word me daar ineens weer beroerd voelde me aardig goed dus ging was opvouwen. Kon nog net bij de bank komen. Weer zwarte vlekken, duizelig, harde buik. En daarna diarree. Lijf voelt echt als lood nu en moet opletten dat ik goed dooradem. Zo eerst wat eten en dan maar mn bed in
Oh bah heftig.. en herkenbaar, heb er ook de laatste tijd wel eens last van, echt supervervelend... wil zo graag nog beetje inkopen maar durf gewoon niet alleen met de scooter of auto te rijden, bang dat ik niet goed word ofzo.. Denk aan jezelf!! lastig met zoveel kindjes om je heen natuurlijk.. hoop dat je een beetje kan bijkomen!
Ik word net wakker na 1,5u slapen. Zo blij dat we aan boord zijn, kan nu redelijk makkelijk naar bed smiddags. Auto rijden... wil ik zo'n 20 weken al niet echt meer. Pijnlijk, k ben ongeconcentreerd... maar moet soms wel helaaa
Na alle hectiek eindelijk weer tijd om bij te lezen... het begint nu langzaam echt spannend te worden voor een aantal van jullie. Zo benieuwd wanneer de eerste baby geboren wordt! Hier is nog niet alles klaar. Voel me nog altijd best OK, wat rugpijn, zere voeten en moe maar het gevoel van “ben er helemaal klaar mee” heb ik niet. Ze beweegt ook nog zoveel, nog geen sprake van indalen ook dus, denk ik. Dinsdag liggingsecho, vriend moet werken en moeder die op 2,5 uur rijden woont is hier dan dus die kan mooi mee. Hopen dat ons eigenwijsje is gedraaid dan... Morgen laatste dag werken... gek hoor, maar ben er ook wel klaar voor. Kan ik eindelijk lekker gaan wassen, vluchtkoffer inpakken, laatste dingetjes halen enzo. Ik kijk zo uit naar ons meisje...
@toch3 @Snies @Claudia88 en de andere van wie ik nog geen 06- heb ontvangen.. het lijkt ons gezellig als jullie ook in het whats app groepje komen voel je niet verplicht hoor! maar het is wel erg leuk
Word er veel in gekletst? Niet dat je bijvoorbeeld na een middag niet kunnen reageren een hele boel berichten hebt gemist en alles terug moet scrollen?
Ja, er wordt veel gebabbeld Maar het is geen verplichting om alles te lezen hè. Je mag gerust gewoon inspringen en mee kletsen wanneer het je uitkomt!
Precies.. Daar zit ik ook mee. Vind het allemaal leuk hoor, maar ik merk dat ik mij in m'n geheel wat terugtrek. Niet teveel poespas
Ik kom ook steeds meer in mn bubbel. Bij Whatsapp vinkjes en laatst gezien uitgezet. Geluid telefoon staat al 2 weken uit tenzij ik echt zit te wachten op een bericht/belletje... Matroos vindt mij ook behoorlijk kortaf. Gelukkig kunnen we er nog wel grapjes over maken hoewel hij pas 17 is lijkt hij het wel te snappen dat de laatste weken niet makkelijk zijn. Al heeft hij me niet-zwanger nog niet meegemaakt
Heb weer even bijgelezen.. hier gaat ook alles aardig goed... houd wel veel vocht vast poehhh. Dikke enkels en vingers. nu 35 weken jeuh! Nog steeds in de stuit Gaat denk ik ook niet veranderen.. moet nog 2,5 week dan eindelijk verlof