Hier is vandaag onze L.ucy geboren na een hele heftige zware en vreselijk pijnlijke bevalling. Ze is om 00:49 geboren, op de dag dat ik en mijn vriend 6 jaar samen zijn! 50 cm en 3345gr.
Pfff gisteren last gehad van menstruatie achtige krampjes. En vandaag voel ik weer bijna niks en heb ik veel energie....
Misschien een laatste 'opleving' voordat de 'klus' begint...? Hier nog nergens last van, nog altijd niet.
Hier op 20/08/20 trotse ouders geworden van onze prachtige dochter E.lena. Een natuurlijke bevalling deze keer, waardoor we na 24u al naar huis mochten. Helemaal verliefd op mijn compleet gezinnetje.
Het dames. Ik had vannacht echt een voorwee te pakken volgens mij. Of een wee want het ik voelde zoveel druk en pijn beneden. Ik moet het echt wegmasseren (onderrug). En net vanochtend verloor ik klein beetje bloed met slijm. En nu alleen wat lichte krampen. Pfff wat betekent dit
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! En succes voor die nog moeten. Was toch wel een gekke dag afgelopen vrijdag. Het zou de uitgerekende datum zijn en ons zoontje was die dag jarig. Ik gluur nog even mee, hopelijk gaat het goed met iedereen!
Laatste dag kraamzorg vind het vooral lastig dat C dan niet meer gewogen wordt. Niet dat ik bang ben dat ze te weinig krijgt maar het voelt goed om gewicht te zien oplopen. En het is gewoon fijn dat alles geregeld wordt qua huishouden
Voel nu weer wat minder hahahaha. Alleen snachts is het soms heftig Ik ga zo even stevig wandelen en dan hoop ik dat het vannacht weer doorzet.