Hier is onze dochter J geboren met de geplande keizersnede. Alles erg heftig. nu heerlijk genieten! Voor de naam mag je privé bericht sturen. bv gaat hier al goed... ze pakt t goed op wel veel gedoe nog dat voeden.
Jaa, de kleine doet het top. Bijna op geboorte gewicht. Alleen met mezelf is het nog effe afzien. Ben de dag na de keizersnede onwel geworden en bleek een inwenndige bloeding te zijn in buik. Moest ik weer onder het mes
hier ook maagzuur gehad. Niet dagelijks en ook niet altijd heel erg. Staartje lukt nog niet maar ze heeft wel duidelijk haar op dr koppie nu hopen dat niet alles uitvalt...
Vanmorgen gewogen, ik zit zo ongeveer terug op gewicht ik schommelde tussen 66 en 68 en woog vanmorgen 68. Hoop dat er nog wat afgaat zonder moeite. En C liet 5,5u tussen de voedingen! Oke, laatste 20min hebben we gerekt zodat ik eerst kon douchen voor man weg moest. Zag even niet hoe ik dat moest gaan doen aangezien peuter thuis is en C liefst op schoot hangt. Zo maar badje klaar maken.
Jullie al nagedacht over anticonceptie? Ik ga waarschijnlijk de ballerine koperspiraal laten plaatsen. Ik reageer slecht op hormonen dus er blijft niet veel over. En condooms zijn we niet consequent genoeg in gebruiken dus ik denk nu dat ik een koperspiraal wil proberen voor een half jaar. En anders moet man toch maar laten knippen maar daar ben ik nog niet aan toe dat is zo definitief
Ik denk idd ook aan koperspiraal eerst maar even genieten van dit kleintje <3 Ben blij dat ik me weer vrij normaal bewegen/zitten kan haha... en wat minder last van pijntjes en dingetjes ook. Vriend wil graag 3 kinderen, maar ik zie dat nu even helemaal nog niet zitten hihi. Met zijn 'we moeten meteen door als deze er is' xD
Trouwens nu 7,6 kilo kwijt sinds de bevalling jeej! Nog 18 kilo tot ik op gewicht zit voor de zwangerschap
haha echt he omg.. ik hoop wel dat mijn cyclus weer op gang komt hoor, gewoon normaal xD maar ja goed met BV kan dat ook ontregelt zijn natuurlijk. Maar wil echt niet dit jaar zwanger worden haha
Ha meiden, Ik ben al een tijdje niet meer zo actief hier. De laatste loodjes zijn best zwaar door die bekkenpijn, en inmiddels loop ik ook nog overtijd, met echt een giga buik Gefeliciteerd aan iedereen die haar kindje al heeft mogen verwelkomen! Ik hoop dat ons meisje zich ook snel aandient. Mama wordt dat in bed hangen wel zat inmiddels, ben echt klaar voor een volgende fase...
Hier geen maagzuur gehad maar meneer heeft wel een mooie bos donker haar. Er komt echt een matje onder zijn muts vandaan.