In de auto na noodrem kreeg ik eerst harde buik, daarna een paar trappen. Hartje klopte mooi, buik voelde ook goed dus geen idee waarom uk vandaag zo rustig is. Bloeddruk heeft ze ook gelijk gemeten. Die is 110/50 dus wel behoorlijk laag. Ze verwacht in normale situatie nog lager, was nu best gestresst
@toch3 Wat fijn dat alles goed bleek! @duitshollandsmeisje Het lijkt me raar als mijn test minder betrouwbaar is... Mijn verloskundige staat heel goed aangeschreven en iedereen krijgt de test op deze manier. Lijkt me niet dat ze dat zouden doen als het niet betrouwbaar is. Vind het ergens juist wel fijn dat ik niet urenlang in een ziekenhuis hoef te zitten! Maakte me daar best wel druk om, tussen al die virussen... Zelf prikken met zo'n koffertje lijkt me alleen wel onwennig. Heb nog nooit zoiets gedaan.
Trouwens, voor wie nog een boekentip zoekt! Heb net 3 mooie boeken besteld en één daarvan is "Mama'en". Vind het echt een geweldig boek! Leest heel fijn en is ook qua design heel mooi. Leer er ook veel van.
Jaaa zo blij mee. Heb 26 mei groeiecho, en hopelijk niet alleen. Deze wordt niet gedaan bij onze verloskundige maar bij een echo bureau die alleen medische echo's doen. Dus hopelijk wijken ze niet af van de richtlijnen.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: Roosie91 - 4 mei - telefonische bespreking groei echo Amy1989 - 4 mei - kinkhoestvaccinatie Duitshollandsmeisje - 5 mei - glucose test + controle/echo Roosie91 - 7 mei - controle gyn Bixou - 7 mei - suikertest + controle D1987 - 11 mei - controle vk Claudia88 - 15 mei - controle vk Artemis89 - 20 mei - controle + echo Claudia88 - 21 mei - 3D pret echo Amy1989 - 26 mei - controle + echo SjH - 28 mei - controle vk + bloedprikken (ijzer + i.v.m. rhesus c neg.) Bixou - 21 mei - 3D pret-echo 2009Lisanne - 26 mei - groeiecho SjH - 29 mei - 22-wekenprik (kinkhoestvaccinatie) Duitshollandsmeisje - 2 juni - controle + echo 2009lisanne - 3 juni - controle vk Bixou - 4 juni - Controle + echo 2009lisanne - 24 juni - groeiecho+placenta check Duitshollandsmeisje - 30 juni - controle + echo Bixou - 23 juli - Controle + echo Bixou - 6 Augustus - Controle + echo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: Roosie91 - 4 mei - telefonische bespreking groei echo Amy1989 - 4 mei - kinkhoestvaccinatie Duitshollandsmeisje - 5 mei - glucose test + controle/echo Roosie91 - 7 mei - controle gyn Bixou - 7 mei - suikertest + controle D1987 - 11 mei - controle vk Claudia88 - 13 mei - 3D echo Claudia88 - 15 mei - controle vk Artemis89 - 20 mei - controle + echo Amy1989 - 26 mei - controle + echo SjH - 28 mei - controle vk + bloedprikken (ijzer + i.v.m. rhesus c neg.) Bixou - 21 mei - 3D pret-echo 2009Lisanne - 26 mei - groeiecho SjH - 29 mei - 22-wekenprik (kinkhoestvaccinatie) Duitshollandsmeisje - 2 juni - controle + echo 2009lisanne - 3 juni - controle vk Bixou - 4 juni - Controle + echo 2009lisanne - 24 juni - groeiecho+placenta check Duitshollandsmeisje - 30 juni - controle + echo Bixou - 23 juli - Controle + echo Bixou - 6 Augustus - Controle + echo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Even de lijst aangepast. Door alle versoepelingen mogen de echo bureaus weer open . 3D is nu vervroegd naar 13 mei. Ben benieuwd! Jammer genoeg mag zoonlief niet mee, maargoed we mogen niet klagen
Eigenlijk... maakt dit me helemaal niet uit bij de echo's is het fijn maar gewoon controle niet. Man is nu alleen se eerste afspraak meegeweest. Volgens mij ben ik best raar dat ik liefst alleen ga buiten medische echo om. Pretecho hebben we ook maar bij 1 kind gedaan
Jeehh, dat is fijn! Al gaat mijn man alsnog niet mee, want we brengen ons dochtertje nog niet naar de opa’s en oma’s, dus moet hij sowieso bij haar blijven
Net nu bij ons alle 20w echos zijn geweest. Maar gelukkig kan de partner weer mee. Ik heb een 3/4d echo volgende week! Ben dan nog net geen 27 weken dus hopelijk nog mooie plaatjes.
Hoop dat dat in Duitsland ook weer is dan.. heb nu pas weer 2 juni een controle+echo, met 27+5, zou tof zijn als mijn vriend er dan weer bij mag zijn!!
Vanochtend controle gehad bij verlos in ziekenhuis. Alles gaat goed, baarmoeder groeit goed. Wel ligt hij in stuit. Dat kan nog heel goed bij deze termijn maar ik merk dat hij sinds een paar weken niet meer draait. De kans is heel groot dat hij in stuit blijft liggen ivm voorgeschiedenis en voorliggende placenta. Met 30 weken een echo placentaligging en daarna afspraak gyn. Als het een stuitligger blijft moeten we er vanuit gaan dat het weer een keizersnede gaat worden. Maar goed, heb daar altijd al rekening mee gehouden.
Ah is niet gek toch! Ik vond het wel heel fijn dat mijn man bij de eerste zwangerschap meeging naar elke afspraak. Nu vond ik het van te voren lastig dat hij niet mee mocht, maar viel uiteindelijk echt mee en ben het nu gewend ofzo haha dat hij niet meegaat. Scheelt ook wel dat ik de hele echo’s van 19 weken en 23 weken op film heb waar hij dus niet bij was. Ook dat je het hartje hoort enz. Pretecho heb ik bij de eerste niet gedaan en doe ik nu ook niet. Maar ik heb sowieso met 27 weken nog een echo en daarna nog wat
Ja eerste echo wel samen en liefst 20 weken echo ook maar dat mocht nu niet, hebben we beide niet echt last van. Bij de andere ging hij ook alleen die 2 echo's mee. Ik heb nu alleen nog een groei/liggingsecho waarschijnlijk. Wil ook niet teveel echo's, te groot risico dat ik het geslacht zie
Heeey dames, ben alweer 24 weken whoeeehoeeww. Alweer 6 maanden. Einde is bijna in zicht. Heb een vraagje. Hebben jullie ook een kolfset gehaald. Is het handig? Wat is beter elektrisch of handmatig? En zit te twijfelen tussen enkele kolfset philips of dubbele. Prijs is wel zo dubbel duur hahahah.
Je kan toch ook kolfapparaten huren? Ik denk dat ik dat doe... een vriendin van mij heeft er zelfs 1 van de verzekering gehad. Ik ga dat ook eens even uitzoeken, want dat is helemaal handig natuurlijk!