Dit is mijn zoontje van 4enhalf september wordt hij 5 ❤ Hij kan niet wachten tot zusje er is vraagt regelmatig of ze al uit de buik mag komen hebben jullie kids dit ook die jullie al hebben voor de dames met oudere kinderen
Ja hier ook, vooral de jongste is er erg mee bezig. Elke dag kusjes op de buik, ff voelen. Ukkie reageert ook het meeste op haar. Ik gok dat dat straks 2 handen op 1 buik worden hoor. Wij hebben nu een vel van 100 tot 0, kunnen ze elke dag afstrepen. Ze weten ook dat het iets langer kan duren of eerder komt
Wel knuffelen (de jongste) en willen voelen hoe de baby ligt en beweegt. Niet wanneer de baby komt. Jongste denkt daar niet over na, de rest weet "na de zomervakantie tussen de verjaardagen van de meiden" en oudste 2 snappen de marge dus dat het ook eind van de vakantie kan of zelfs nog na laatste verjaardag. Krijg ook telkens naamsuggesties, in de winkels willen ze babyspullen kijken etc
Jaa, de jongste ‘knuffelt en kust’ veel met de baby maar die vraagt niet wanneer ze er nou uit komt. De oudste wel die vraagt heel vaak hoe lang nu nog mama? En ze wil haar zusje zo graag ‘alles’ leren als ze er straks is haha zo schattig
Nou vandaag lig ook ik ineens dubbel van het maagzuur Krijg daar altijd van die nare krampen van tussen mijn schouderbladen. Bah. Wel heerlijk gewandeld verder, voordat het begon. Komen jullie nog ver? Bij mij is het na een rondje wel echt helemaal klaar. Die buik meezeulen is best wel vermoeiend!
ohja heeeeeerlijk hihi mijn vriend houdt zijn hand ook vaak op mijn buik en als ze dan wakker word is dat zo leuk, dan voel ik ze allemaal bubbelen
Dochter komt sinds een week knuffelen met buik en baby kusjes geven. Ze zegt door de dag heen best vaak 'mama dik broertje in'. Zodra zij op mijn schoot zit, begint de kleine man gelijk te trappelen Inmiddels heb ik namenstress en geboortekaartje is ook nog een leuk klusje. Over 2 weken vakantie, hopelijk dan een beetje rust om er naar te kijken. Volgens man hebben we nog tijd zat....
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: SjH - 18 mei - pretecho Artemis89 - 20 mei - controle + echo Ninaatjuh- 20 mei - ogtt suiker test Bixou - 21 mei - 3D pret-echo PieterKonijn - 25 mei - controle Amy1989 - 26 mei - controle + echo SjH - 28 mei - controle vk + bloedprikken (ijzer + i.v.m. rhesus c neg.) 2009Lisanne - 26 mei - groeiecho SjH - 29 mei - 22-wekenprik (kinkhoestvaccinatie) Claudia88 - 29 mei - afspraak en triage gyn Duitshollandsmeisje - 2 juni - controle + echo Ninaatjuh - 2 juni - controle vk 2009lisanne - 3 juni - controle vk SjH - 4 juni - 3/4D-pretecho Bixou - 4 juni - Controle + echo MevrouwH - 8 juni - placentalokalisatie echo + consult gyn PieterKonijn - 8 juni - 22 weken prik Claudia88 - 8 juni - 22 weken prik Claudia88 - 10 juni - controle vk 2009lisanne - 24 juni - groeiecho+placenta check Duitshollandsmeisje - 30 juni - controle + echo Bixou - 23 juli - Controle + echo Bixou - 6 Augustus - Controle + echo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Toch overstag voor een 3D/4D-echo... Hopen dat ze meewerkt en de voorliggende placenta niet teveel ‘stoort’...
Hoii, ik heb even een tijdje niet meegeschreven. @duitshollandsmeisje Gefeliciteerd met de erkenning van de papa! (Zeg je dat zo? ) @Claudia88 Waauww, die echo is zo mooi!! ❤️ @PieterKonijn Wat rot dat je zwangerschapsdiabetes hebt! Weet je al meer qua dieet? Wel lastig als je al niet eens snoept. Ik wilde op nog iemand reageren, maar vergeten. Zo vergeetachtig he Hier gaat het goed. Zit nu heerlijk op het balkon decafe te drinken in de zon en de baby is lekker aan het schoppen. Ben erg benieuwd hoe ze ligt, want vind haar nog best laag trappen. Af en toe voel ik wel dat ze aan het schuiven of draaien is. Nog een weekje en dan kan ik haar weer zien Oh ineens voel ik hoog in mijn zij een schop haha. ohja @Cikaa , maagzuur is zo vervelend he! Bij mij helpt omeprazol nu wel. Maar sommige dagen is het wel echt erg. En op je voeding letten helpt ook. Als ik wit brood, chocola, pittig en vettig eten weglaat dan gaat het wel goed. Ik had het bij mijn eerste ook en zij had ook zo’n bos haar Over de verloskundige. Ik ben wel tevreden over ze. Krijg veel echo’s en ze nemen echt de tijd en zijn zo aardig. Alleen die telefonische controle sloeg nergens op, maar ik geef corona de schuld haha. En tsja, een echte klik heb ik denk ik niet echt nodig. Bij mijn eerste bevalling kwam er een verloskundige en een stagiaire die ik allebei nog niet gezien had, maar op dat moment maakte me het niet uit eigenlijk. Uiteindelijk gingen zij al snel weg omdat de bevalling medisch werd. En het erge is, ik zou niet meer weten hoe degene eruit ziet die mijn dochter eruit heeft gehaald. Dat ging allemaal zo langs mij heen, ik had alleen maar oog voor mijn dochter en man. Ik raakte wel even in paniek toen ze met heel veel man binnenkwamen omdat als het persen niet lukte het een keizersnede zou worden. Ze stonden allemaal al klaar. Gelukkig kwam ze net op tijd! Heftig die spoedkeizersnede die jij hebt meegemaakt @Roosie91 Ik ben echt zo ongeduldig! Ik heb echt al zin in de bevalling En zo’n zin om ons babytje te knuffelen en te verzorgen. Mijn dochter praat ook tegen de baby in mijn buik. Gisteren vroeg ze of ze koekjes wilde hahaha. Ik heb nog niet eens gekeken naar geboortekaartjes. En de naam zijn we ook nog niet over uit. En ohh ik moet nog veel spulletjes!
Hier ook nog altijd geen naam en proef geboortjekaartje wil ik dan wel met dé naam erop doen dus ook dat moet nog... De belangrijke grote aankopen hebben we gedaan, moeten alleen nog kleine dingen: wat verzorgingsproducten, luiers, lakentjes enz. en ik wacht op korting ergens op de tripp trapp en de babyfoon die we willen
Wii hebben geen triptrap maar een goedkopere versie van prenatal. Kleuter zit er nog steeds op, peuter ook uiteraard. Ik vind het erg fijn dat je de zithoogte en voetenplank zo goed kan meeverstellen als kind groeit. Ondanks dat ik erg tevreden ben met deze stoelen zou mijn voorkeur nu wel uitgaan naar tripptrapp door de uitbreidingsmogelijkheden. Maar ik hoop dat kleuter tegen de tijd dat baby kan zitten wel op een gewone stoel kan