Wat een mooie plaatjes allemaal van de grote(re) kids! Toevallig hier vanmorgen ook een lief moment vast kunnen leggen! Hij ligt al elke ochtend met z'n oor op mijn buik, maar nu voelde hij zijn zusje schoppen, dat gezicht van hem
Ons zoontje wordt 3 eind van de maand, maar dat zijn zusje in mijn buik zit, dringt nog niet echt door. Ook zijn hand op mijn buik leggen om te voelen, doet hij niet echt. Ah ja, hij zal het wel zien in augustus Wij hebben de evolu stoel van childhome, daar zijn we heel tevreden van. Heel gemakkelijk schoon te maken, en is volgens mij heel comfortabel voor het kindje.
Mijn zus heeft drie kids en drie tripptraps. Oudste wordt 9 en ze worden daar nog altijd gebruikt. Echt ideaal. Ze kunnen met de newbornset meteen op dezelfde hoogte aan tafel, daarna in babyzit en later op het trapje zelf, voor eten, knutselen, enz. Ik ga er dus zeker een aanschaffen. Er zullen vast ook goedkopere soortgelijke zijn maar ik vind het de investering waard.
Wij hebben de kidsmill up stoelen. Deze lijkt heel erg op De stokke stoel, maar stuk goedkoper. En heeft ook een newborn opzetstuk
Ohh ik heb het gevoel dat we echt niet uit de naam gaan komen! We dachten Anna, maar nu is mijn zus zwanger en heeft ze gezegd dat Anna hun nummer 1 naam is pff. Dan vinden we beide nog Nina en Emma mooi. Maar Emma lijkt wel veel op Eva he? En is het ook niet helemaal. Wil eigenlijk niet dezelfde letter Dan nog Yara, maar dat lijkt weer te veel op mijn naam Ik ga alle namenapps maar weer af. Jullie nog leuke ideeën? Verder vind ik Sophie, Lotte, Noa, Kate en Milli nog leuk, maar dat vindt mijn man allemaal niks.
Ik snap zo wel waarom rugligging niet fijn meer is buik duwt echt teveel op alles dan. Maar voor mn bekken is het wel fijn
Ik vind Nina ook leuk erbij! Wat betreft over de naam Anna, wie van jullie is er eerder uitgerekend en weten zij ook al wat het word? Als jullie eerder zijn dan zou ik eerlijk gezegd niet afwijken van de naam als het ook jullie nummer 1 naam is. Als ze niks had gezegd dan wisten jullie het ook niet en mocht jij dan eerder bevallen hadden zij alsnog een andere naam moeten kiezen. Toch snap ik het wel dat nu je het weet van haar om die naam te kiezen dan minder aantrekkelijk is.
Ze weet nog niet eens wat ze krijgt haha Maar haar dochter van 2 zou of Anna heten of de naam die ze nu heeft haha. Dat wist ik toen niet, maar voelt dan nu toch niet goed ofzo. En nu ben ik weer helemaal van Nina haha. Heb toch het idee dat deze baby meer een Nina dan een Anna is Hebben jullie ook al zo’n gevoel hoe de baby is straks? Mijn eerste was een hele makkelijke baby en is nu nog een makkelijk kind. Heb het idee dat deze baby wat pittiger zal zijn, geen idee waarom Misschien omdat ik me niet kan voorstellen dat we nog zo’n makkelijke baby hebben straks
Ik heb de triptrap voor een koopje via marktplaats, staan er heel veel op dus wellicht ook een tip voor jullie. Hij moet niet ouder zijn dan 2005 geloof ik zodat je er ook eventueel zon babybakje op kan zetten als je dat wilt.
Ik weet dat er officieel geen verband is tussen druk in de buik en druk zijn buiten de buik. Maar hier bij de oudste klopte dat wel! Hij was in de buik al ontzettend druk en eigenwijs tijdens de echo's en dat is hij buiten de buik nu nog steeds haha! Dus heb zo'n vermoeden dat deze twee ook weer van die stuiterballen zullen zijn straks.
Elke keer als ik een week verder ben zit ik op google te kijken naar plaatjes van baby's geboren met die aantal weken.. en dan denk ik echt jezus.. er zit gewoon echt een compleet klein mensje in mij!!! Gewoon helemaal af en klaar.. ze moet alleen nog wat langer blijven zitten. Blijf het bizar vinden, echt.
@SjH Ohh ik dacht dat jullie morgen de echo hadden! Is dat een andere pretecho..? Ik twijfel nu weer. Ik vind het zo'n raar idee om haar te "storen" als het niet noodzakelijk is ofzo... Aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig. Maarja we moeten nú beslissen. Van mijn man hoeft het niet dus het hangt van mij af. Dat maakt het niet echt makkelijker... @Amy1989 Er was één afwijkende waarde. Diabetes is nog niet helemaal zeker. Vooral ook omdat ik me ben gaan inlezen, en de instructies die ik heb gekregen om nuchter te prikken kloppen van geen kant. Ik denk eigenlijk dat het misschien gewoon mis is gegaan die ochtend. De eerste keer prikte ik ook verkeerd, de naald viel uit mijn handen, het was een heel stressgedoe. Kennelijk schiet je bloedsuiker omhoog van stress dus dat zal niet geholpen hebben. Ik was vreselijk boos omdat ik uitgehongerd en uitgedroogd was. Ze hadden gezegd dat ik geen water mocht drinken. Dat blijkt dus onzin achteraf. Maar daardoor was ik dus wel heel overstuur, ik had zo'n afgrijselijke dorst en dat prikken lukte maar niet. Echt een mini-marteling Ja! Onze baby is mega actief. Ik stel me echt een enthousiast en avontuurlijk kindje voor. Ze reageert ook op mijn stem, speelt met mijn hand. En ik voel haar dus om het half uur à het uur. Zo leuk! ❤ Overigens is ze 's nachts wel rustig (althans dan merk ik het nauwelijks), dus hopelijk inderdaad rustige nachten straks.
Ja dat deed ik gisteren ook! Was wel heel bijzonder. Alleen toen belandde ik daarna natuurlijk in een internetput van vroeggeboorte en drama en eindigde het ermee dat ik allemaal vreselijke verhalen had gelezen. Ja dat doe ik dus niet meer
Hier klopte het bij alle 4 wel Bij deze vind ik het nog wel lastig om er iets over te zeggen. Gisteren bijvoorbeeld een hele drukke dag en vandaag weer rustig terwijl ik beide dagen niet veel gedaan heb
Nu ik weet dat ze levensvatbaar is vind ik het toch anders. Tuurlijk hoop ik dat ze gewoon tot minimaal 37 weken blijft zitten!! Maar ze is te redden nu mocht ze eerder besluiten te willen komen. maar ik ga gewoon lekker uit van augustus! Veel beter liever een kindje dat 'af' is ter wereld brengen dan een prematuur kindje dat nog weeeeeekend in een couveuse moet! Maar vind het gewoon echt bizar dat het gewoon al een echt babytje is nu <3 heel lief idee zo'n klein mensje in me haha
Hier is ze ook heerlijk druk vandaag! Dacht dat ik daarstraks een harde buik kreeg maar was een andere harde buik dan die ik in de ochtend heb.. dus ik voelde er een beetje aan en toen begon er ineens wat te wiebelen!! Was het de baby! Haha! Ze lag helemaal aan het oppervlak, echt enorm duidelijk te voelen! Heel gaaf <3 heel veel schopjes, en draaien en strekken, van links naar rechts en terug zwemmen. Zo leuk!
Vanavond hebben we een gewone echo, die kregen we gratis aangeboden door teamgenootje van mijn voetbalteam dat verloskundige is... Van mijn vriend hoefde een 3d-echo niet beslist maar hij vindt het wel leuk. Ik had ook zoiets: ik moet nu beslissen anders is het te laat en dacht toen: ik kan het maar een keer doen, enige kans. Dus toen heb ik ‘s ochtends om uurtje of 6 een geboekt . Succes met beslissen...