Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooz86

Rooz86 Bekend lid

12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Ik duim voor je, succes met wachten!

Ninaatjuh vindt dit leuk.
  2. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Dankjewel❤

Rosy90 vindt dit leuk.
  3. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Dankjewel❣

4. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Hee meis... Mijn nuchtere waarde was ook precies 6.2. En ik heb nu dus de diagnose zwangerschapsdiabetes :(

De andere waarden maken helaas niet uit. Die waren bij mij allemaal perfect, maar alleen door de nuchtere waarde van 6.2 heb ik al de diagnose diabetes.

Bij mij bestaat er wel twijfel over de waarde omdat ik zelf heb geprikt en dat ging mis (zie mijn vorige berichtjes). Dus volgende week moet het overnieuw. Ik loop nu bij een diëtist.

@duitshollandsmeisje Ahahaa wat belachelijk die reactie op je kat. :roflmao: Noujaaaaa.

Wij hebben ook katten. Maak me daar zelf al genoeg zorgen over, dus daar hoeven anderen zich echt niet ook nog mee te bemoeien zeg. Wat een onzin!

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Het schijnt zelfs dat kinderen MET huisdieren minder snel ziek worden of allergien ontwikkelen dan kinderen zonder huisdieren.. ik ben vroeger ook opgegroeid met een hond, die lag altijd te waken voor mijn slaapkamerdeurtje sinds mijn geboorte en toen ik een jaar oud was ofzo mocht ik bij haar in het nestje zitten toen ze net puppy's had. Je kan ook echt te spastisch zijn gewoon pff. Ik heb toch ook nergens last van ?? xD

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    En eerder: waarom geed je hem geen speen, hij heeft zuigbehoefte

Claudia88 vindt dit leuk.
  7. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Moet die nuchter niet onder de 5.3 zijn...? :( Ik hoop op het beste voor je

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Ik heb hem 4x niet gehad omdat er geen aanleiding was.
    Nu moet ik omdat er pcos bekend is bij mij ( vorige zwangerschap nog niet).

9. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    wow dat is hier helaas niet zo.. ik schrok er eergisteren gewoon van.. liep met een vriendin in de stad en een bekende van me loopt langs me en ziet mijn buik en VLIEGT op me af, omarmt me en wrijft over mijn buik 'OMG WAT LEEEUUUUUKKKK' wow uh wow wtf aahhh corona corona! xD Was niet zo chill.... maar ja, goed.. ze was gezond enzo en ik ook, maar dan schrik je nog... zeker in deze tijd...

10. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hier idd ook ivm insulineresistentie en PCOS en mijn vader EN moeder hebben diabetes type 2.

11. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Precies dat dus. Alsof ik niet hoop dat hij gewoon de baby accepteert straks en niet ineens gaat krabben of aanvallen. Daar zit ik ook niet op te wachten. Ons kindje gaat altijd voor natuurlijk in het ergste geval, maar ik hoop heel erg dat ze het gewoon met elkaar kunnen vinden en dat de kat niet weg hoeft ivm jaloezie oid..
    Zal natuurlijk ook wel gewoon tijd kosten want ja, ineens een nieuw wezen in huis dat alle aandacht krijgt en de kat niet meer.. dat zal wel even gek zijn voor hem denk ik. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen!!! Wil niet aan het worst case scenario denken!

PieterKonijn en Claudia88 vinden dit leuk.
  12. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik heb je eerste post hierover gemist denk ik.. :roflmao:. Maarre wij hebben 3 katten en een mechelse herder. Nooit geen problemen mee gehad hoor:thumup:. Zelfs niet met de hond. Katten zijn nog zoveel makkelijker:roflmao:

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Ik vind het vooral stom nu haha. Enige pcos-klacht die ik heb is onregelmatige cyclus. En eerlijk gezegt vind ik dat niet zo erg, zat meestal tussen 5 en 7 weken. In mijn ogen valt de pcos dus wel mee. Maar alleen omdat het In het dossier staat moet die test o_O

Eerdere zwangerschappen geen aanleiding, geen suikerziekte in de familie... Ik zit erover te denken om het gewoon niet te doen, ook omdat ik het praktisch niet voor me zie hoe ik dat moet gaan doen nu de vk niet prikt

14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hoe bedoel je de vk prikt niet?
    Hier moet ik gewoon dat glucose drankje drinken en dan word er bloed afgenomen...
    Verder kijk ik thuis soms met mijn eigen suikerapparaatje hoe ik er voor sta :) maar ja in NL is alles weer beetje anders dan in Duitsland denk...

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Normaal doet de vk de test zelf zei ze, en dan mag je die 2u wachttijd daar in een kamertje doorbrengen. Maar nu door corona mogen (of willen?) ze zelf geen bloed prikken en moet het op de prikpost.
    Maar die is verder rijden én ik mag daar niet blijven.

Komt er dan op neer dat ik eerst de kinderen naar school moet helpen, dan 25 minuten rijden, halve ziekenhuis doorlopen, prikken + drankje, terug naar de auto en daar of wachten of bij uitzondering naar huis waar ik max een uur kan zijn voor ik terug moet zijn om weer te prikken.
    Zelf rijden zie ik echt niet zitten, ik rij al slechter, laat staan nuchter (ik durf ook niet nuchter te douchen omdat ik dan zo beroerd word en/of out ga) dus dan moet ik iemand zien te regelen maar ook iemand die de kinderen tussen de middag kan opvangen omdat het krap aam wordt om op tijd terug te zijn

16. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Meen je niet bah belooft niet veel goeds dus mag ik vragen welke reden jij had voor de suikertest ook gewicht of andere reden misschien maakt dat nog verschil

17. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Ik weet het echt niet ook zo vervelend dat ze me niks kon vertellen :oops:

18. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oh jeetje wat een gedoe zeg!!!!
    Kon hier gewoon een afspraak krijgen en met mondkapje in de wachtkamer wachten... ook niet geweldig, maar beter dan wat jij zou moeten doen.

19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ben je lekker mee dan! :-/

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    In dat geval zou ik ma vragen me te brengen en na die 2u weer op te halen.

Ik ga woensdag met de vk wel overleggen wat mogelijk is

Deel Deze Pagina