♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen ❤️ Baby1992C - 27 jaar - 2e kindje - meisje 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: 25 mei - PieterKonijn - controle + Rhesuscheck antistoffen 25 mei - SjH - pretecho 26 mei - PieterKonijn - curve diabetes 26 mei - 2009Lisanne - groeiecho 28 mei - SjH - controle vk + bloedprikken (ijzer + i.v.m. rhesus c neg.) 29 mei - SjH - 22-wekenprik (kinkhoestvaccinatie) 29 mei - Claudia88 - afspraak en triage gyn 30 mei - Amy1989 - controle + echo 2 juni - Duitshollandsmeisje - controle + echo 2 juni - Ninaatjuh - controle vk 3 juni - 2009lisanne - controle vk 4 juni - SjH - 3/4D-pretecho 4 juni - Bixou - Controle + echo 8 juni - MevrouwH - placentalokalisatie echo + consult gyn 8 juni - PieterKonijn - 22 weken prik 8 juni - Claudia88 - 22 weken prik 8 juni - Baby1992C - groeiecho 10 juni - Claudia88 - controle vk 12 juni - SjH - intakegesprek kraamzorg (telefonisch, beeldbellen) 16 juni - Duitshollandsmeisje - Geboortevoorbereidingscursus 17 juni - Artemis89 - controle + echo 23 juni - Duitshollandsmeisje - Geboortevoorbereidingscursus 24 juni - 2009lisanne - groeiecho+placenta check 25 juni - Claudia88 - groeiecho 32 weken 30 juni - Duitshollandsmeisje - controle + echo + geboortevoorbereidingscursus 7 juli - Duitshollandsmeisje - Geboortevoorbereidingscursus 13 juli - Artemis89 - controle + echo 14 juli - Duitshollandsmeisje - Echo, Controle + Geboortevoorbereidingscursus 23 juli - Bixou - Controle + echo 28 juli - Duitshollandsmeisje - Echo + controle 4 augustus - Artemis89 - controle + echo 6 Augustus - Bixou - Controle + echo 11 augustus - Duitshollandsmeisje - Echo + controle 27 augustus - Duitshollandsmeisje - Uitgerekende datum, echo + controle ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik heb net ook een uur geslapen Gaan ze bij mij ook testen, maak me er niet druk om, is 4x goed geweest dus ga ij eigenlijk weer vanuit
Tula is zeker wel ergonomisch. De Chicco hier helaas niet. Ik heb een ergobaby. Overgenomen voor 35 euro van mp (echt goedkoop) hij is nog hartstikke mooi. Nadeel is wel dat ik hem echt in mijn middel moet dragen want echt op de heup is bij mij het breedste deel en zit dan echt behoorlijk strak. Maar goed ik dacht dat hij echt op de heup moest maar zie ook vrouwen die hem hoger dragen. Ik had ook een (Stretch)draagdoek maar ik ben meer tevreden over een draagzak. Eigenlijk wil ik ook de tula alleen maar vanwege de print haha. Maar dat vind ik zonde van diegene die we nu hebben liggen.
Wij hebben de draagzak Isara the one, is te gebruiken vanaf de geboorte. Nu kan onze dochter er nog in met verbredingsstukken voor onder de knieën. Al draag ik haar nu niet meer, vindt het te zwaar en ze kan prima op de loopfiets of in de buggy. Dinsdagochtend gaat ze voor het eerst wennen op de peuterspeelzaal, raar idee om niet even mee naar binnen te mogen maar bij de deur af te zetten. Woensdagochtend weer de eerste controle bij de verloskundige sinds het hele corona gedoe. Gewoon een check, niets spannends.
Hier dinsdag bloedprikken voor de rhesusfactor. Maak mij daar eigenlijk niet zo druk om, bij mijn zoontje was dat verder ook in orde. Hoor het vanzelf wel. Mijn onbijttest van vorige week was ook goed en dus geen zwangerschapsdiabetes. We maken de babykamer lekker verder af en dan kan straks echt het aftellen beginnen. Mijn buik is trouwens echt gewoon beurs van het vele bewegen van ze, ze steken elkaar ook mooi aan wanneer de één gaat bewegen gaat de ander ook mee doen. Afgelopen vrijdag uit voorzorg een hartfilmpje gehad omdat ik dus die dag constant harde buiken had. Ze doken toen ook telkens weg voor de doptone haha. Achteraf bleek het gewoon te komen doordat ze zo bewegelijk waren en ik daar helemaal beurs en harde buiken van had. Ze hebben toen mijn urine voor de zekerheid getest, daar kwam uit dat ik witte bloedcellen in de urine had.. Dus de rest is op kweek gezet en word ik dinsdagmiddag over terug gebeld. Dinsdagochtend na het bloedprikken dan naar de tandarts, hoop dat ze gewoon met verdoving willen doen moet namelijk een gaatje laten vullen. En de assistente zei al zolang het niet nodig is doen wij liever geen verdoving geven bij zwangere vrouwen. Maar doe eigenlijk altijd met verdoving kiezen omdat ik dan zelf ook meer ontspannen kan liggen in die stoel. Dus overleg van te voren wel met de tandarts zelf, ik kan er maar vanaf zijn.. Tandarts bezoekjes zullen toch nooit mijn favoriete bezoekjes worden.
@Snies ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het in jouw buik al is haha. Zo bijzonder!! Benieuwd naar de uitslag van je kweek. Ik heb toevallig deze week ook afspraak bij tandarts, maar voor een grondige reiniging en het verwijderen van mijn vorige maand afgebroken spalkje.. was geen spoed helaas en in corona tijd deden ze geen behandelingen pffffff.. Had de laatste 2-3 weken vreselijke rugpijn bij het wakker worden en sinds 2-3 dagen nieuwe houding geprobeerd en nu is het weg geen idee of dat toeval is of dat het ermee te maken heeft.. maar prettig is het wel!!!!
Goedemorgen dames. Sinds vanacht 3.00uur flinke menstruatieachtige krampen. Vet vervelend en dus ook even in de gaten houden. Trekt door naar me onderrug en bovenbenen. Kleine is dan ook erg druk. Dragen, wij willen ook kijken wat mogelijk is. Mijn man wil dit heel graag. Ik ben zelf wat forser en weet dus ook niet wat past en niet.
Hier weer erg duizelig en snel last van mn buik. Denk dat er een groeispurt is wat al mn bloed nodig heeft. Pot drop maar in zicht zetten
Hebben jullie trouwens al een eerste pakje voor jullie kleintjes? <3 (met foto???? ) Hier wel <3 !!! De helft ligt nog in Nederland, gaan we volgende maand ophalen. Helaas levert de Prenatal door Corona momenteel niet in Duitsland (geen idee of dat normaal wel is maar ivm Corona niet stuurden ze mij) dus even bij vriendin laten bezorgen. Daar zit het rompertje en mutsje in dat ze aan krijgt <3 heb dan alleen nog iets van een bijpassend vestje en broekje nodig! Zo leuk, kan niet wachten tot ik dat compleet heb hier!
Ja heb 2 setjes. Nu alleen nog een neutrale in 56. Aangezien de lichtste 3800 gram was verwacht ik niet dat ik nu wel een mini krijg dus voor de zekerheid ook een setje 56 in de tas. Zal straks foto maken
Vanmiddag komt ikea bezorgen, dan kan ik onze kast goed maken en deze week ook de babyspullen goed uitzoeken. Zin in!
Hier gaat het eerste wasje zo aan ❤️❤️ Nog genoeg te wassen. Doen jullie het trouwens ook in de droger of echt apart op een rekje drogen. Ik vindt dat bepaalde dingen zo stug blijven als je het zo droogt.
Denk op het rek, behalve de hydrofiel doeken enzo. Ligt er een beetje aan of het een volle was wordt of dat het bij onze was gaat. Ga niet voor 3 dingen apart wassen als het bij onze was past
Heb trouwens besloten om wel de 2e blokker-doos ook op te halen ivm kortingsbonnen. En dan binnenkort ook luiers bestellen. Vooral maat 2 en 3. Denk dat ik 2 pakken maat 1 op voorraad wil, 4 pakken maat 2 en dan als ik nog over heb maat 3. Het is zo bijgehaald mocht het te weinig zijn
Wij hebben helaas geen droger dus moet wel op wasrek. Maar ik vind het bij onze kleding best meevallen hoor qua stugheid! Anders koop ik een babyvriendelijke wasverzachter ik zit ook al beetje te popelen om te wassen maar lijkt me nog zo vroeg.. maakt natuurlijk geen drol uit, het ligt al in een lade dus echt vies of stoffig zullen de kleertjes ook niet meer worden na het wassen.
Kleding valt ook wel mee. Maar merendeels hydrofiele luiers,spuugdoekje en bepaalde omslagdoeken worden dan erg stug. Heb dat ook met handdoeken.