Ben benieuwd naar mn suikerwaardes. Voel me echt zo dizzy nu. Blij dat ma me rijdt. Heb ook slecht geslapen, dat helpt natuurlijk ook niet
Maar de arts heeft dus gezegd dat je echt zwangerschapsdiabetes hebt? Of krijg je nog meer onderzoeken/medicatie?? Of gebeurd er nu niks meer buiten dat je thuis controleert? Ik vind het maar een raar verhaal dat er niks gedaan word. Sowieso vind ik je waardes nou ook niet superhoog of wisselend! Dorst heb ik snachts ook altijd en word altijd wakker met droge bek dus heb standaard fles water op vensterbank staan voor een paar slokken. Maar water is altijd goed.
5 buisjes bloed minder en 3 blauwe plekken rijker. Morgem bellen voor de uitslag van hb en suiker. Buik was wel aan de grote kant maar niet te. Paste gewoon goed bij 5e kind + termijn + gezien vorige zwangerschappen. Bloeddruk was wel weer erg laag, onderdruk van 49. Bovendruk weet ik niet meer. Ze vonden het erg verstandig dat ik niet zelf had gereden nu wel beetje hoofdpijn
Spannend zeg hopelijk zijn je waardes gewoon goed dat is idd een lage onderdruk zeg Nu maar lekker bijkomen
Nou meiden voel me zó k*t! Vandaag gebeld door de vk. Ze willen me doorverwijzen naar de gynaecoloog. Ik mag dan niet meer thuis bevallen, zelfs niet als de gynaecoloog uiteindelijk vindt dat die waardes van mij wel meevallen. Ik blijf dan een medische indicatie houden. En ik wil thuis in bad bevallen, dus dit wil ik echt ABSOLUUT niet! Ze geven me nog één kans om (wéér met dat stomme dieet) mijn nuchtere waarde omlaag te krijgen. Wat dus eigenlijk nergens op slaat, de waardes na het eten zijn prima. Zucht. En anders verwijzen ze me door. Ik vind dit echt nergens op slaan. Mijn badbevalling compleet moeten opgeven zonder duidelijke onderbouwing, alleen maar vanwege één nuchtere waarde van 6.2 met verder prima waardes. Als het er op aan komt ga ik voorlopig dus een doorverwijzing weigeren, en op zoek naar een andere verloskundige. Bah ik WIL dit helemaal niet! En écht, als ik nou duidelijk verhoogde waardes had stond ik zelf als eerste bij de gynaecoloog op de stoep. Maar dit slaat gewoon nergens op. Ik wil best eenmalig een consult met een gynaecoloog of internist, zodat ik mijn opties kan afwegen. Maar dat mag dus niet! Volgens de vk betekent de doorverwijzing direct dat ik nooit meer terugkom. Wellicht ook wel voor bevallingen in de toekomst. Dat gaat me echt te ver. Ik heb na vorig jaar ook gewoon een ziekenhuistrauma, dus als het even kan wil ik er niet heen als dat niet nodig lijkt. En dit voelt gewoon echt zwaar overtrokken. Gatver wat een rotdag! In de ochtend bloed prikken voor die stomme rhesus en nu dit weer. Maandag leken ze nog zo relaxt!
Zit ik wel aan te denken soms maar weet niet of het echt meerwaarde heeft. Voel me beroerd nu. Moe (j sliep bagger vannacht), hoofdpijn, zere armen van het prikken, bekkenpijn. Vanavond vroeg naar bed
Kan je niet sjoemelen? Dat je gewoon zegt dat hij goed is? Of toch dat nachtelijke ontbijt... Wel stug dat ze op 1 waarde volledig willen overdragen en terugkomst weigeren
Jeetje meen je niet wat ontzettend naar helemaal als je zo toe leefde naar thuis bevallen in bad Wat stom dat zelfs als je waardes meevallen je niet meer terug mag dat is bij mij compleet anders Bij mij willen ze er juist alles aan doen Dat ik weer terug maar verloskundige kan. Heb vanmiddag telefoontje gehad van diabetes verpleegkundige ik moet de volgende waardes aanhouden Nuchtere beneden de 5.3mmol 1 uur na eten beneden de 7.8 mooi Komt dit overeen met jou waar jij aan moet voldoen kwa waardes Hoop dat je toch een manier kan vinden om alsnog in bad te mogen bevallen thuis Snap dat je nu ff ontzettend shit voelt
Vandaag ook controle gehad. Bloeddruk is nog binnen de lijntjes gelukkig. Dus hoef de medicatie niet op te hogen. Baby maakt het goed! Weer gemiddeld, en mooi vruchtwater en prachtig hartje. Ik ben weer tevreden en hun ook Over twee weekjes weer.
Wat balen zeg ik wilde ook zo graag een bad bevalling bij de eerste maar dat heb ik al eens verteld hoe dat verlopen was Heb je nog een verloskundige in de buurt? En zou je de test nogmaals overnieuw kunnen doen bij een gynaecoloog? Heb je wel de optie welk ziekenhuis je kan kiezen? Dikke knuffel hoor❤️
Oh wat vervelend @PieterKonijn dat is even een tegenvaller ik heb geen verstand van de waardes, maar snap dat het niet zo fijn aankomt. mocht het nu echt niet anders kunnen en mogen.. in veel ziekenhuizen hebben ze tegenwoordig ook een bad waarin je kunt bevallen.
Drinken er nog meer Roosvice Ferro van jullie? Ik kreeg dit advies omdat mijn ijzer aan de lage kant was. Nu heb ik alleen het idee dat het direct stoppend werkt en ik neem elke dag al extra vezels, beetje tegenstrijdig. Vezels voor een betere stoelgang en dan de Roosvice die als nog stoppend werkt.