sorry dat ik het zeg maar je bent hartstikke gek dat jij zelf babyspullen van 2500 koopt en je vriend niets laat betalen. Ik zou hem een tikkie sturen van 1250 gewoon zorgen dat hij de helft gaat betalen zoals hij jou ook laat doen. Ik zou echt heel boos zijn. Je laat dit ook toe, dat is niet oké, met alle respect voor jou. Of bij de volgende grote aankoop laat je even weten dat hij nog 1250 in het krijt staat bij je. En dat hij kan fluiten naar een bijdrage van jouw kant. Echt hoor, hij moet stoppen met die onzin. mijn vriend en ik hebben aparte rekeningen en hebben een 40/60 verdeling. Als ik minder ga werken dat gaat hij meer betalen. Gezamenlijke dingen doen we vaak 50/50 maar ik moet zeggen dat ik voor bepaalde babyaankopen zelf betaal (geen dure anders klop ik bij hem aan) Maar ergens een keer een kledingstuk of een dookieset oid. Vaak laat ik dat zitten maar als ik een bijdrage daarvoor zou vragen zou ik het ook krijgen. Hebben jullie ook zo een last van jullie enkels en voeten. Man man wat een vocht. Niet dat ze nu al heel erg dik zijn (wel dikker) maar ik wordt niet goed van dat tintelende gevoel erin de hele dag. Nu heb ik gisteren een zak zout popcorn gegeten en moest ik vanochtend toen ik wakker werd niet eens plassen. Anderhalve kilo zwaarder. Lekker vocht vasthouden dus. Ben benieuwd hoe dat hoogzomer gaat. Toen zag het er ook echt niet meer uit.
@Claudia88 Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de gynaecoloog! Hoop dat je natuurlijk kan bevallen. @MevrouwH Ik hield ook vocht vast bij mijn eerste zwangerschap met dat warme weer. Was toen wel op het einde (was in juni bevallen). Even in de gaten houden en goed je benen omhoog houden als je zit en veel water drinken! En inderdaad niet te zout eten Jeetje, wat een gedoe over geld lees ik. Lijkt me heel vervelend! Oehh straks controle!! Ben weer zo benieuwd naar haar! En ook benieuwd wat de verloskundige over mijn gewicht zegt. Ik kom zo snel aan de laatste weken. Zit nu op 11 kilo. En ik moet nog wel even!
Weeeeh de wieg paste niet meer in de auto! Wel de kinderwagen en wat spullen weer. Wieg komt volgende week
Ik zit ook op de 12-13 kilo.... en had al beetje overgewicht... maar daar komt dus nog wel wat bij Heb dinsdag weer controle, ben benieuwd of ze wat zeggen.
Ahh nou mijn verloskundige keek helemaal niet gek op van de 11 kilo gelukkig! Verschilt zo bij iedere vrouw zei ze. Ze vond het niet te veel voor nu in ieder geval. Maar ik wil sowieso wel een beetje op het snoepen letten, want nu met dat lekkere weer heb ik ook zo’n zin in ijsjes steeds
Controle was goed en mijn babytje is weer goed gegroeid! Ze ligt wel in stuitligging. Wat ik al voelde, want ze zit zo veel tegen mijn blaas te trappen. Nu ook op de echo gezien dat ze er recht tegenaan trapt Gelukkig heeft ze nog even de tijd om te draaien.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen ❤️ Baby1992C - 27 jaar - 2e kindje - meisje 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: 2 juni - Duitshollandsmeisje - controle + echo 2 juni - Ninaatjuh - controle vk 3 juni - 2009lisanne - controle vk 4 juni - SjH - 3/4D-pretecho 4 juni - Bixou - Controle + echo 8 juni - MevrouwH - placentalokalisatie echo + consult gyn 8 juni - PieterKonijn - 22 weken prik 8 juni - Claudia88 - 22 weken prik 8 juni - Baby1992C - groeiecho 10 juni - Claudia88 - controle vk 10 juni - SjH - bevallingsvoorlichting via Zoom 12 juni - SjH - intakegesprek kraamzorg (telefonisch, beeldbellen) 16 juni - Duitshollandsmeisje - Geboortevoorbereidingscursus 17 juni - Artemis89 - controle + echo 18 juni - SjH - controle vk 22 juni - Amy1989 - controle 23 juni - Duitshollandsmeisje - Geboortevoorbereidingscursus 24 juni - 2009lisanne - groeiecho+placenta check 25 juni - Claudia88 - groeiecho 32 weken 30 juni - Duitshollandsmeisje - controle + echo + geboortevoorbereidingscursus 7 juli - Duitshollandsmeisje - Geboortevoorbereidingscursus 13 juli - Artemis89 - controle + echo 14 juli - Duitshollandsmeisje - Echo, Controle + Geboortevoorbereidingscursus 23 juli - Bixou - Controle + echo 28 juli - Duitshollandsmeisje - Echo + controle 4 augustus - Artemis89 - controle + echo 6 Augustus - Bixou - Controle + echo 11 augustus - Duitshollandsmeisje - Echo + controle 27 augustus - Duitshollandsmeisje - Uitgerekende datum, echo + controle ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Wat een lekker weertje zo hè meiden? Hier lekker thuis aangerommeld kindjes in het zwembadje lekker gespeeld. Ik heb ook een proefdrukje besteld van het geboorte kaartje, gelijk met naam, gedichtje en overige tekst erop ik ben super benieuwd Weer wat van het lijstje kunnen afstrepen hoop ik
Wij zijn de hele dag op pad geweest op dressoir/tv-meubel en nachtkastjesjacht voor nieuwe huis. We zijn er denk k wel uit. Ook nog gauw de tripp trapp kunnen ophalen bij Prenatal. Meer dan 10.000 stappen, echt kapot. Nu lekker Pinksteren, even lekker rustigaan doen. Misschien nog één doosje inpakken morgen. Heb trouwens wel spierpijn in arm van de prik, maar dat geeft niet.
dat kan idd ook in je armen. Ik heb wel veel meer last van tintelingen in mijn hand, ik heb carpaal tunnel syndroom aan mijn rechterhand (links al geopereerd) Maar goed ik heb er weinig pijn aan dus zo gelaten. Zal ook wel van het vocht komen.
Wat een schattig koppie Hier ook een stuitligger. Al een week of 7. Die van mij gaat waarschijnlijk echt niet meer draaien. Die van jou wel hoor daar gaan we gewoon voor.