Wat een mooie echo <3 oh ik kan niet wachten om mijne dinsdag ook weer te bewonderen, hopelijk krijg ik ook wat mooie foto's mee <3 vriend mag ook nog niet mee dus ja..
Fijn dat je controle goed was @Amy1989 @Roosie91 leuk he geboortekaartje maken/uitzoeken, het komt dan wel erg dichtbij allemaal! Hihi @SjH oh drukke leuke dag dus fijn dat jullie eruit zijn. Haha ik loop dagelijks rond de 15000 stappen @MevrouwH @Amy1989 je zou altijd nog moxa therapie kunnen proberen.. een beetje zweverig wel, maar hier had het bij onze eerste resultaat!! Die is in de laatste weken nog gedraaid. @PieterKonijn nee niet echt last van.. maar doe wel expres s avonds geen pantoffels of sokken aan..
Respect! Hoe hou je dat vol elke dag? Hangt er misschien ook van af wat je doet, geslenter in al die meubelzaken, doodvermoeiend
moxa heb ik geprobeerd maar baby ligt in stuit door baarmoederafwijking. Kwamen ze pas achter na de keizersnede. Hebben ook geprobeerd te draaien met een versie wat dus achteraf nooit had gemogen. maar als er geen medische redenen zijn waarom hij/zij zo ligt hoor ik veel goede verhalen over moxa. Maar mijn God, wat stinkt dat spul zeg
Hebben jullie trouwens iets afgesproken met jullie mannen qua alcohol gebruik? Vanaf wanneer niet meer drinken of max 2 drankjes? Ik bedoel je weet natuurlijk nooit wanneer de baby zich ineens aankondigt of wanneer er iets is en je moet naar het ziekenhuis. Of hebben jullie eventueel een back-up persoon? Mijn vriend drinkt de laatste tijd weer regelmatig met zijn maat en komt dan helemaal van de wereld weer thuis na een dag zuipen.. nadeel van corona tijd vind ik.. hij is vorige week en nu vannacht ook straal bezopen thuis gekomen en ik dacht dus stel nou gewoon dat ik ineens vroegtijdige weeën heb of mijn vliezen breken oid of het gaat ineens niet goed, dan sta ik er wel alleen voor. Dus wil eigenlijk komende week met hem daarover praten, hoe hij daar in staat en in het feit dat ik evt een vriendin ga vragen als back-up als hij strontbezopen is. Want hij mag natuurlijk ook niet mee in het ziekenhuis in zo'n toestand. Ik zou het hem nooit vergeven hoor als dat zou gebeuren maar moet wel aan mezelf en de baby denken. Ik vraag dinsdag ook maar even na wie ik moet bellen mocht er iets zijn ofzo.. ambulance of dokter? Dat ik zelf in elk geval weet wat ik moet doen.. Grote kans dat mijn vriend vind dat ik me aan stel want 'je bent pas eind augustus uitgerekend, die blijft echt nog wel zitten hoor'.. hoop dat hij mijn gedachten gang ook snapt.. hij moet een beetje meer gaan denken van drink ik 15 biertjes en loop ik dan evt risico of drink ik 3 Radler en ben ik altijd paraat om te kunnen rijden indien nodig?
Jaaa daar zit natuurlijk wel verschil, slenteren of wandelen@SjH, hier wandelen we bijna elke dag 5 a 6 of soms 7km (kleiner rondje hier op de vlakte lukt ook niet haha) en daarnaast hebben we paarden.. even stal uitmesten, even dit, even dat en dan gaat het snel! En natuurlijk loopt onze kleine boef van 2 ook rond ik vind het wel lekker hoor met dit mooie weer. Heb soms wel dagen dat ik amper zit, als dat nou zo goed is weet ik ook niet zo goed. ohjee @duitshollandsmeisje dat vind ik niet echt oké van jou vriend, dat kan toch ook niet als de baby er is? Ik zou het zeker met hem bespreken. Hij moet ook zijn verantwoording nemen. Wij drinken allebei geen alcohol.
Heerlijk he, dat weertje! En wat fijn van het geboortekaartje! Ben benieuwd Ik was vorige week begonnen, maar nog niet echt een keuze gemaakt.
Ohh noo! Ik ben er ook wel bang voor hoor! Wat is dat dan voor afwijking aan je baarmoeder waardoor dat komt? Hoop dat ze allebei nog gaan draaien!
Hoop voor jou dat hij het gewoon begrijpt en even overstapt op de radler iig tot na je bevalling je weet inderdaad maar nooit wanneer de kleine zich meld Mijn vriend drinkt niet dus kan ik niet over mee praten gelukkig dan maar als ik dit soms hoor Ook de mannen moeten hun verantwoordelijkheid nemen
Pfff ja, dat is heel vermoeiend Vandaag maar lekker rustig aandoen dus! @Baby1992C Wauw, wat loop jij veel! Ik kan dat echt niet meer. Hier een rondje in de buurt naar de speeltuin enz vind ik al zwaar. Dat voel ik gelijk in mijn stuitje. Met fietsen nergens last van, dus dat probeer ik veel te doen. Maar ik moet zooo vaak plassen nu haha.
@duitshollandsmeisje Dat is wel iets om te bespreken ja met je vriend! Is natuurlijk niet de bedoeling dat hij dat tegen het einde nog steeds doet. Ik herken het, mijn man drinkt ook meer door de corona tijd. We hebben afgesproken dat hij nu minder gaat drinken en in juli helemaal stopt. Dat wil hij zelf ook gelukkig. Vorige keer ging hij voor het laatst uit toen ik 36 weken zwanger was, hij dacht dat kan nog wel voor de laatste keer dan. De volgende dag braken mijn vliezen Hij voelde zich vreselijk dat hij nog brak was van de dag ervoor. Dus dat niet nog een keer haha!
Haha wat grappig, nog nooit gehoord van moxa therapie. Kan het altijd proberen als ze niet gaat draaien!
@Amy1989 fietsen is ook lekker en gezond! Haha Jaa dat plassen vind ik ook wel een dingetje, soms ben ik net van huis en dan moet ik alweer
Mijn vriend houdt er tegen die tijd wel rekening mee maar waarschijnlijk gaat mijn bevalling toch gepland worden. Mijn vriend wil wel in juli nog een weekend met zijn vrienden weg op de motor. Dat vind ik prima als hij maar niet heel ver gaat. En ook niet eind juli ofzo. En mijn vriend kan ook behoorlijk drinken met vrienden. 15 biertjes is niks bij wijze van. Een kennis van ons zijn vrouw beviel met 35 weken onverwachts. Versie stond al gepland ivm stuitligging. Hij had de hele nacht aan de zuip gezeten en moest dus beschonken na 2 uur slaap in de auto met haar naar het ziekenhuis. Hij zei dat hij in 1 keer nuchter was van de spanning maar ze zijn er wel erg van geschrokken. Gewoon aangeven dat hij vanaf een week of 35 moet zorgen dat hij zich niet meer klemzuipt maar Max een biertje of drie. hij zou het toch ook verschrikkelijk vinden als de ambulance je moet halen omdat hij te bezopen is? Lijkt me dat je je kapot schaamt dan.
Vocht vast houden. Jup, in voeten en onderbenen. Moet van manlief ook zoveel mogelijk op mijn slippers lopen. Hij is erg lief hoor. Zo min mogelijk tillen, til ik wel dan komt dat vingertje weer de hoek om @D3rde mooie buik hoor. Kilo's, ik ben tot nu toe ongeveer 6 kilo aangekomen. Meer als bij de andere 2 meiden haha. Betalingen, alles gaat hier gewoon samen. Mijn man is niet moeilijk gelukkig. Gisteren even stad in geweest, merk dat het wel lastiger wordt. Maar de meiden hadden sandalen nodig en wat kleding. Rest doen we in juli, als ik dat nog trek, anders maar online. Ik ga zo weer verder met het kamertje van de jongste (6), zij is de enige met haar kamertje nog niet klaar. Muurtjes verven. Al wat leuke accessoires gekocht op Ali. Dus daarop wachten. Merk wel dat ik alles klaar wil hebben.
Wat betreft alcohol: ik heb een geweldige man waarvan je het aantal drankjes per jaar op één hand kan tellen. Ik drink mijn hele leven al niet door verleden met alcohol bij ons thuis. Ik zou zo’n man dus sowieso al niet trekken, zwanger of niet. Maar echt met hem over praten. Hij vergeeft het zichzelf nooit als... ik vind het niet te vroeg, je weet immers maar nooit...
Oei ja jullie verhalen maken me dus idd wel beetje bang.. stel mijn vliezen breken idd als hij nog half zat is ofzo terwijl ik 34 weken ben. Ik laat hem dan liever niet rijden... want bij hem duurt het altijd wel een goede dag om te ontnuchteren... Ik probeer er van de week even met hem over te praten, hoop niet dat hij het meteen weg wuift en roept je moet je niet zo aanstellen, die baby komt echt niet zo vroeg en gemiddeld blijft eerste kind tot 40+ weken zitten. Dan kan ik zeggen hoeveel mensen ik ken waarbij de eerste eerder kwam dan 38 weken maar dan denkt ie ook dat gebeurd ons toch niet. Dus als hij zo reageert ga ik toch even mijn vriendin bellen en kijken of ik haar kan bellen als hij zat is.. dan wil ik haar ook bij de bevalling hebben dus moet even kijken hoe ik dat hier kan regelen in DE.
De vriend van mijn beste vriendin mocht 3 maanden voor de uitgerekende datum al niet meer drinken, ja max 2 biertjes en dat was helemaal geen issue voor hem. Baby kwam pas 40+3 maar dan nog. Is voor jezelf ook een prettig idee dat je er nooit alleen voor staat. Ik mag ook 9 maanden niet en met BV ook niet dus nog langer en hij gaat nu meerdere keren per week drinken en soms dus overdreven veel... ik ga ook naar de 30 weken toe, dat kind zou het gewoon kunnen overleven als ze ineens toch vroeger komt..