Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.229
    113
    Erg leuk!

Claudia88 vindt dit leuk.
  2. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Bleeegh al 2-3 dagen ZO'N last van maagzuur uuuurrghhh... dramatisch...
    Afgelopen nacht maar met extra kussen geslapen zodat ik wat hoger lig..
    Echt super vervelend... voel me constant beetje naar alsof ik elk moment kan overgeven. Niet lekker. Ook geen zin meer in eten op deze manier:o: is ook niet erg met mijn +15kg inmiddels omg:o: hoop niet dat ik mijn moeder achterna ga (+28kg met mij..) nee das nog 13 kilo in ongeveer 10 weken, dat zal toch niet haha:roflmao: de 20kg ga ik wel aantikken denk ik..

Deze maand gebeurd er weer een hoop! Mijn geboortevoorbereidingscursus gaat eindelijk beginnen!! 16, 23 & 30 juni heb ik een afspraak. We gaan een klein weekje naar Nederland tussendoor, en dat is al HELEMAAL volgepland met papa mama broertje vriendinnen fotoshoot!
    24 juni lekker een wax afspraak gemaakt voor downunder:D want krijg het zelf niet meer goed voor elkaar.
    En deze maand even zorgen dat alle papieren straks in orde zijn, minstens die voor mijn verlof! Dus best druk, denk dat deze maand voorbij vliegt..:|

Baby1992C, Bixou, Amy1989 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Irritant he dat maagzuur.. Blehh. Ik gebruik af en toe een rennie, dat verzacht wat..

4. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Oké dit is echt super TMI, maar... :rolleyes:

Hebben jullie ook dat je plasstraal ineens anders lijkt..? :oops:

Sinds een paar dagen lijkt het wel alsof ik iedere keer als ik ga zitten naar voren tegen de binnenkant van de pot aan plas! Echt zó raar! Misschien drukt mijn baarmoeder op mijn blaas ofzo?

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.229
    113
    Of je bekken staat wat anders.

Ik moet mn bekken bewegen om goed uit te kunnen plassen.

PieterKonijn vindt dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.229
    113
    Fysio was niet heel positief vanmorgen :( ik kan weinig meer veranderen in wat ik doe om de klachten te verminderen. Dus doorgaan zoals ik deed. Vaker de bekkenband gebruiken. En toch nog meer proberen te liggen, wat haast niet mogelijk is :(
    En grote kans dat ik later geopereerd moet worden aan verzakking van de blaas o_O ik heb echt zo weinig spierspanning daar nu.

Ook gelijk maar gevraagt of er verband is met eerder bevallen (3x geen klachten en overtijd, 1x flink klachten en met 38.2). Theoretisch gezien niet, maar doordat alles meer hangt kan er wel eerder ontsluiting ontstaan wat wel weer kan triggeren. Met, jawel, zo veel mogelijk liggen verklein ik wel het risico.
    Nou ja, we zien het wel. Als ik het zat ben ga ik trampoline springen :p

Claudia88 en Artemis89 vinden dit leuk.
  7. Artemis89

Artemis89 Actief lid

1 jan 2020
    142
    350
    63
    Vrouw
    Voorlopig is het plan: werken tot één week voor de geplande bevallingsdatum (standaard is het zo in België) en dan blijf ik thuis tot en met januari, in februari werk ik halftijds en vanaf maart dan weer 4/5.

Over het algemeen voel ik mij wel goed. ‘s Avonds heb ik last van maagzuur, maar dan neem ik een rennie of riopan en dat helpt wel. Ook lage rugpijn als ik lang heb stil gezeten en spataderen (maar die had ik al) :(

Vaker plassen en meer moeite moeten doen om uit te plassen herken ik ook.

Tot nu toe +4 kg, dat valt wel mee :)

8. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    28 weken dansje ❤❤❤

Ninaatjuh, Ridele, Claudia88 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Nou, wat naar! Toch maar iets vaker gaan liggen, maar snap dat dat moeilijk gaat met vier kinderen.

10. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Lekker drukke maand haha! Maar wel leuk :) Irritant he, dat maagzuur! Goed op je eten letten dat het niet te vettig en pittig is. Rennies helpen bij mij maar eventjes eigenlijk en omeprazol werkt wel voor een paar dagen.

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  11. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Is altijd zo makkelijk gezegd, meer rusten en meer liggen
    Hoe dan met Kids die ook rondlopen.
    Hopelijk valt het de komende weken mee.

Hier hetzelfde. De krampen lijken op indalen. Maar zodra er meer regelmaat in komt, moet ik bellen.

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.229
    113
    Volgende week weer gewoon school dus meer rust in huis. En J maar nog steeds veel schermtijd zeker

2009lisanne vindt dit leuk.
  13. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Terug van de echo! Alles helemaal goed, ze weegt 1300 gram. :) Helemaal op de middenlijn.

Vruchtwater en placenta ook prima.

En vanochtend 4.9 nuchter geprikt! Voel me dus wel lekker vandaag. Hopelijk hoef ik straks geen doorverwijzing meer. Hoewel ik dan natuurlijk nog steeds niet weet of ik door wil bij deze vk. Moet het even laten bezinken.

@dames met kinderen: nee ik snap dat meer liggen nu echt niet werkt! Zeker niet als je minder hulp hebt door corona. Suf dat soort adviezen soms... Wat moet je ermee.

Baby1992C, Bixou, Artemis89 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik denk allemaal dat jouw apparaatje misschien gewoon niet goed was. Zijn de strips niet toevallig over datum of al te lang open? Hier mag ik ze maar 3 maanden gebruiken en dan zijn ze niet meer betrouwbaar.
    Als je je ook goed voelt lijkt het me dat je echt even een nieuwe afspraak moet regelen.. geen gekke dingen met insuline spuiten enzo hoor voordat ze je nog eens nagekeken hebben!!!

15. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Bedoel je hun meter of de mijne?

Hun meter werkt niet met strips! Zijn een soort van glaasjes die je bloed opzuigen. Die van mij werkt wel met strips.

Maar ik laat inderdaad nu echt niks doen voor ik zeker weet waar ik aan toe ben hoor! Ben daar gek :eek:

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.229
    113
    Nou opzich moeten ze het wel zeggen om te zorgen dat we in ieder geval proberen zoveel mogelijk rust te pakken. Bij J heb ik lang doorgelopen nog, "hoort erbij" en toen was het: als je zo doorgaat komt het niet meer goed". Doordat ik toen rap ben gaan minderen in wat ik deed viel het uiteindelijk mee.
    En nu voel ik me goed dus zou normaal doorgaan maar ga nu telkens plat tussendoor ipv door tot pijn. Toch paar weken terug hulp in huis gevraagd etc.
    Zoveel plat als bij de eerste lukt niet maar ik kan wel mn dag zo plannen dat ik zoveel mogelijk rust tussendoor

2009lisanne en PieterKonijn vinden dit leuk.
  17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.229
    113
    Volgens mij is er gewoon niks aan de hand met je hoor :)

PieterKonijn en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.229
    113
    Een prima dag zo om de spelletjes/puzzels uit te zoeken en in de andere kast te leggen :) over een uur is school uit, kunnen de kinderen ook mooi nog even helpen.
    En dan kasten opnieuw inrichten (1 gaat er weg waarschijnlijk)

PieterKonijn en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Die jij thuis hebt bedoel ik, of is dat een meter van hun??

Huh dat is echt heel apart, andere manier van meten misschien... dat is gek. Ik heb gewoon van die stripjes waar je puntje bloed op moet doen en dan meet hij na 4 seconden je waardes. Klopt eigenlijk altijd. Ook als ik mij slecht voelde gaf hij idd iets aan rond de 3,8 ofzo.

Nee idd vooral geen medicatie nemen of spuiten als ze JOUW niet persoonlijk hebben onderzocht en alleen afgaan op teststrips die je THUIS doet. Vind dat sowieso echt mega vaag.

20. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Mooi gewicht. Bij ons was uk met 28+6 iets meer als 1300 gram, dus ook mooi gemiddeld.
    Ben benieuwd met de volgende groeiecho, hoe ze er dan voor staat

Deel Deze Pagina