Ik doe zelf ook alles verven en behangen. Geen probleem gelukkig. Geleerd van mijn moeder. Zij deed alles zelf toen ze alleenstaand was met alle Kids.
Wij hebben vh weekend geschilderd en meubeltjes in elkaar gezet. Ik krijg steeds meer last van mn rug, dus doen maar zoveel mogelijk voor ik alleen kan toekijken . En nu we toch t huis niet uit kunnen genoeg tijd. Maar dat denken meer mensen. Bijna alle schilder spullen bij de bouwmarkt waren uitverkocht
De echo was helemaal goed vandaag! ❤️ Hoofdje was netjes meegegroeid gelukkig! En de placenta is ook mooi omhoog gegroeid, want die lag eerst nog voor de uitgang. Helemaal blij dus!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: Amy1989 - 28 april - controle (telefonisch) PieterKonijn - 30 april - controle vk Flower 1983- 30 april- controle vk Duitshollandsmeisje - 5 mei - glucose test + controle/echo D1987 - 11 mei - controle vk Artemis89 - 20 mei - controle + echo SjH - 28 mei - controle vk + bloedprikken (ijzer + i.v.m. rhesus c neg.) Duitshollandsmeisje - 2 juni - controle + echo Duitshollandsmeisje - 30 juni - controle + echo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar - 3e kindje - meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen 19 augustus ❤️ Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - meisje ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 20 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 augustus ❤️ Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - meisje ❤️❤️ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen en meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - Verrassing ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - meisje 30 augustus 31 augustus ♡♡♡ jongen (4) meisje (15) verrassing (2) onbekend (2) ♡♡♡Afspraken: Amy1989 - 28 april - controle (telefonisch) PieterKonijn - 30 april - controle vk Flower 1983- 30 april- controle vk Duitshollandsmeisje - 5 mei - glucose test + controle/echo D1987 - 11 mei - controle vk Artemis89 - 20 mei - controle + echo SjH - 28 mei - controle vk + bloedprikken (ijzer + i.v.m. rhesus c neg.) Duitshollandsmeisje - 2 juni - controle + echo Bixou - 4 juni - Controle + echo Duitshollandsmeisje - 30 juni - controle + echo Bixou - 23 juli - Controle + echo Bixou - 6 Augustus - Controle + echo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterretjes Zusje84, Tinkerbell2202, Zon79, Tamara1803, Talithaa ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Haha hier ook zo, totaal nog niks gedaan. Alles staat op zolder, de nieuwe kleding ook. We moeten eerst nog wat verschuiven van kamers en de babykamer 1 muur schilderen. Box alles is nog ver weg gestopt. Maar goed we moeten nog een heel eind. Bij de eerste rond 35 weken alles klaar, de 2d 37 weken en nu zal ook wel ergens vanaf 35 weken zijn.
Wat fijn dat alle echo's goed waren! Wij hadden vrijdag de guo, ik heb eigenlijk nog niks laten weten. Blijkbaar jullie ook niet opgevallen want niemand vroeg er na. Hier ook alles goed, ze hebben goed gekeken naar het hoofd/hersenen/schedel van de kleine meid ivm wat zijn broer had. Die uiteindelijk met 5 maanden een hersenoperatie gehad heeft. Het is zekers nog geen garantie dat het k8nd het wel of niet heeft. Maar voor nu zag het er goed uit en dat is goed. Wel zei ze dat de placenta nog gedeeltelijk voor de uitgang lag en achterkant van mn rug. Terweil ik niet beters wist dat die aan de voorkant lag. Maar het kan nog omh9og gaan, dus daar gaan we dan maar vanuit. Fijne avond.
Het afsprakenlijstje is niet meer zo prominent aanwezig dus ik heb ‘em ook gemist. Fijn dat de hersentjes er voor zover ze het kunnen zien goed uitzien! Hopelijk verschuift de placenta nog
Fijn dat de guo goed was afgelopen vrijdag! @flower1983 sorry ik wist ook niet meer dat je hem vrijdag had!
@flower1983 Oei had ook gemist dat je nog een afspraak had staan, sorry! Met die corona zijn mijn dagen ook zo in de war, ben al blij dat ik vandaag nog wist dat het maandag was en om opnieuw te werken Maar wat super dat het goed gelopen is! Nu maar hopen dat je meisje gewoon gezond heeft en niet dezelfde aandoening als de broer. Is dat normaal iets erfelijk? Houdt hij er na die operatie nog iets aan, of is dat daarmee opgelost?
Fijn dat alles er goed uit zag nu! Grote kans dat de placenta nog schuift hoor! Lag bij mij ook voor de uitgang. Ja, de lijst moest ik ook zoeken net, bleek alleen nog op de eerste pagina te staan haha. Had het dus ook gemist! Wat heftig van je zoontje trouwens zeg. Is dat goed gegaan toen? Jij ook een fijne avond!
Klopt, ik heb iedere dag weer t rare van hoe komen we de dag door. Tja t lijkt zo ver weg maar toch ook zo dicht bij de corona. Meestal gaat de aandoening gepaard met grote handicaps en beperkingen. zoonlief is geopereerd en lijkt het goed te doen, gelukkig voor hem. T is n uitzondering. Niet erfelijk maar als het eenmaal voorkomt wel 50 procent meer kans.
Heeey dames lang geleden alweer. . Ik heb zo een angst als de scholen wellicht weer open gaan. Ik ben zelf leerkracht. Dus dat betekent dat ik gewoon moet werken. Het zullen denk ik wel kleine groepjes leerlingen zijn (groep5). En kinderen vergeten soms gewoon 1.5 afstand te houden en komen naast je niezen perongeluk. Als ik niet zwanger was, maakte ik me minder zorgen. Het is meer dat in Us en andere landen zwangere vrouwen wel onder risico groep vallen en in Nederland niet. Wat ik super raar vindt. Vooral met minimale controles bij verloskundige. Wat zouden jullie doen? Stel ik me aan??
Ik vind niet dat je je aanstelt, Als ik naar mijn eigen kind kijk die is vaker snotterig / verkouden of aan het hoesten dan niet toen hij nog naar de opvang ging. Ik merk dat hij nu echt veel minder vaak verkouden is nu hij er niet naar toe mag. Dus laat staan als je tussen meerdere kinderen moet werken dan lijkt mij het heel moeilijk om een niesbui of hoestje te ontwijken. Ik snap dat je daarom liever geen risico loopt en het heel erg dubbel voelt. Ik vraag mij sowieso af in hoeverre kleine groepjes kinderen gaat werken om een school of opvang weer open te laten gaan, moet je dan een selectie maken uit alle kinderen wie welke dag op school of de opvang mogen komen? En kinderen op de opvang spelen juist met elkaar dus daarbij die 1,5 meter hanteren lijkt mij onmogelijk. Aan de ene kant kunnen scholen en opvangen ook niet oneindig dicht blijven, en moet je het eens toch weer gaan proberen dus snap wel dat ze het kort mogelijk willen laten duren ook gezien voor de kinderen zelf. Maar als moeder zijnde vind ik het ook heel moeilijk om nu te zeggen of ik er blij mee zou zijn als hij weer er naar toe mocht. Nu heb ik wel de luxe positie dat hij niet moet maar mag gezien ik gewoon thuis ben ook wanneer mijn man werken is, maar ja eeuwig thuis houden is ook geen optie als andere dingen ook versoepeld gaan worden als werkgevers de 1,5 meter kunnen waarmaken op hun bedrijven. Of je dan wilt of niet moet je mee gaan in het versoepelings begeleid. Erg lastig!
Aanstellen niet. Maar ik zou me ook niet heel druk maken. Van zwangere met corona is amper wat bekend wat imo betekent dat het wel meevalt met dat extra risico. Daarbij: op dit termijn heeft veel controle bij de vk imo weinig toegevoegde waarde als het lekker gaat. Natuurlijk is het fijn om te horen dat het goed gaat maar het is altijd "garantie tot de deur". Als het nodig is krijg je wel alle + evt extra controles. Maar van mij mogen scholen nog dicht blijven. Of de fysio ook weer open. Ik ga het niet redden, het huishouden en kinderen alleen doen. Kon gisteren geeneens het koken afmaken. Zo'n pijn in mn rug. Gaat school open zal ik mijn moeder moeten vragen om te komen helpen in het huishouden en koken wordt dan weer snel en makkelijk
Snap best dat je het spannend vind werk zelf in de zorg en dus met de risico groep belangrijkste is gewoon zelf goed de hygiëne regels volgen meer kan je niet doen denk ik Heb zelf niet idee dat we als zwangere extra vatbaar zijn hoor maar snap best dat het door je hoofd spookt hou het zelf ook echt in het achterhoofd wat als maar probeer er ook niet teveel over te piekeren.
Het is inderdaad erg lastig. En juist de media is hierin een grote boosdoener. Die gooien er al weer berichten uit, terwijl er nog niks duidelijk is. Iedereen is gelijk in rep en roer. We moeten het afwachten. Al hoop ik dat het geen ze besluiten, wel goed over na gedacht is. En de scholen zijn juist dicht gegaan om de zorg te ontlasten en door de grote rumoerigheid. Dus ja het is en blijft lastig.