He, wat naar @Mw1980 ! Sterkte! @Ninaatjuh Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie taart @toch3 Hahaha die hik voel ik ook bij mijn billen Heel irritant gevoel soms hahaha. Maar net was ze weer aan het draaien, dus geen idee hoe ze nu ligt. Ben benieuwd maandag bij de controle.
Hopelijk knap je snel op dan. Niet veel bijwerkingen volgens mij, alleen lastiger naar t wc kunnen Hier ook, maag kan niet meer zoveel aan Ik zit nu op +4 ongeveer. Maar +8 klinkt netjes hoor
Ha! Hier al +15. Dus ik teken voor jou 8.2 kilo. Maar dat is netjes hoor! Waarschijnlijk eindig je dan rond de 12 kilo of minder, dus dat is echt heel netjes.
@Mw1980 Oh nee! Hoe is het nu? Weet je al meer? Sterkte! @Baby1992C Ja ik kan ook minder eten. Volgens mij krijg ik zelfs een harde buik als ik net iets teveel eet bij het avondeten... En net iets teveel is dan tweederde van wat ik vroeger op kon. Krijg daarna ook altijd weer honger.
@Baby1992C de suikertest ging goed! En het auto rijden is me gelukkig mee gevallen was ook rustig op de weg. En wederom heb ik weer geen zwangerschapsdiabetes nuchtere waarde: 4.4 en na dat drankje 7.3. Dus weer voor niks geweest net als de vorige keren Wel fijn hoor dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Balen van je ijzer zeg! Ik hoor wel eens dat sommige van bepaalde ijzer tabletten moeilijk naar de wc kunnen. Ik had tabletten waarvan dat geen bijwerking was dus mocht je dat krijgen kun je misschien altijd over gaan naar andere tabletten. Hier tintelingen in mijn handen en onderarmen, nagevraagd en weer carpaal tunnel syndroom zegt ze. Had ik bij mijn dochter ook. Eerst was het alleen snachts maar nu is het soms bijna de hele dag dat is echt niet fijn soort krachtsverlies voel ik er ook van. En ik dans met jullie mee! *31 weken dansje*
Herkenbaar! Erg vermoeiend vind ik dat, vooral als ze savonds op bed liggen en dan weer wat ‘nodig’ hebben.
Pff wat voor lamp hebben jullie op de babykamer? Ik kom er maar niet uit. Heb wel een leuke gezien, maar weet of hij goed past bij de rest van de kamer
Fijn dat de suikertest weer goed was! Wel naar van het carpaal tunnel syndroom, lijkt me heel vervelend! Gaat zoiets na de bevalling dan weer over?
Op de kamers van mijn kinderen heb ik toen beiden een koeka lamp gekocht (die hangen er nog steeds) een roze voor dochter en grijs voor zoon.
Laat eens zien! Ik heb geen babykamer, maar in onze slaapkamer hebben we zo’n bamboelamp van de ikea. En als nachtlampje heb ik een zoutlamp, heel fijn licht! In mijn dochter haar kamer heb ik zo’n grote papieren lampion als lamp. En er hangt een cotton ball lichtsnoer.
Jaa blij mee! Ja dat is na de bevalling meestal naar een paar dagen weer weg, doordat je meer vocht vast houd in de zwangerschap kunnen die zenuwen klem te komen zitten ofzo.
Ze belde net toch nog even, tijdens de groei echo volgende week woensdag Gaan ze het vruchtwater nog een keer goed meten en mocht dit dan echt teveel zijn dan willen ze toch dat ik een uitgebreidere echo bij de gynaecoloog ga krijgen. Nou ik vind het prima maar ze weten mijn geschiedenis toch?
Ja dat zeker elke controle ook een korte echo, bij de verloskundige luisteren ze altijd het hartje maar bij de gyn altijd een echo ook om het hartje te horen
Jaa super goed verwend vulling aardbeienjam met botercreme met citroensap ik heb de taart gemaakt hun de versiering haha nieuwste boek van Stephen King en Karin slaughter en nog 14 andere boeken en bos bloemen gehad dus mag niet klagen haha heerlijk veel te lezen weer