“Ik hoop dat jij om hele leuke reden er steeds niet bij bent” Teamgenootje voetbal, dusss... gelukkig hopelijk vanaf morgen niet meer liegen. #doordemandgevallen
Wat een leuk nieuws hier allemaal! Al die mooie echo’s Nog 6 dagen wachten voor mij. Dan direct bloed nemen voor de nipt en dan weten we binnen twee weken al of we een zoon of een dochter krijgen! (In België laten ze het geslacht ook weten bij de resultaten van de nipt. Tenzij je zegt dat je het niet wil weten natuurlijk) Ondertussen ben ik nog altijd misselijk, heb ik af en toe steken en doen mijn borsten zeer. Allemaal “goede” tekenen nog altijd
wat hebben jullie allemaal gentlemans thuis zeg. Die van mij is echt een holbewoner. Dit gaat zeggen dat ik niet zo raar moet doen als ik zeg dat ik iets nu wil hebben. Mag ik zelf gaan rijden
Hormonen, hard werkend lichaam! Ik vind het jaloersmakend veel, ik zit op 5 uur ongeveer per nacht momenteel. Blij dat de werkweek er weer op zit. Kan ik tussen de middag beetje ‘bijslapen’
Ben je niet compleet in zombiestand dan? Nog 2 weken school, dan een week vakantie. Ik ga denk maar slapen en slapen en slapen
Haha wel een gentleman, maar ook gewoon verstandig. Hij weet goed hoe hij de lieve vrede moet bewaren met een hormonale zwangere vrouw in huis. Vanochtend was hij het even vergeten (geïrriteerd omdat hij last minute voor mij naar zolder moest lopen vanwege mijn bekken) en riep ik hysterisch "Ik heb nu eenmaal niet de vrijheden die jij hebt als niet-zwangere!!!!" Tja dat gebeurt dus bijna nooit omdat hij meestal behulpzaam is.
@SjH Succes vandaag! Ik kan het lijstje even niet vinden. Nog andere meiden vandaag met een echo? Succes in ieder geval!
Succes meiden met echo's en afspraken vandaag!! Ik heb gewoon helemaal geen last meer van mijn borsten joh hebben meer dat nu??? Normaal als ik net wakker ben en opsta voelen ze zoooo zwaar en vol!! En nu voelen ze gewoon normaal Heb al gegoogelt natuurlijk maar schijnt dus normaal te zijn dat de kwaaltjes (tijdelijk) verdwijnen. Wel soms her en der een flinke steek rechts of links maar dat zullen die banden wel zijn dan denk ik. Vooral als ik hoest,nies of omdraai in bed.
ja, ben heel moe... werkdagen gaan nog prima, tot uur of 3, dan begin ik heel moe te worden. Ach, allemaal voor een goed doel! Nu in het weekend weer lekker een beetje bijslapen overdag.