13 kilo is heel netjes. Ik wil ook max 12/13 kilo aankomen of minder, maar denk dat je dat niet zelf in de hand hebt
Nee inderdaad. Je moet niet teveel erop gaan letten. Probeer verschillende voedingsstoffen binnen te krijgen en gewoon doen waar je goed bij voelt. Gewicht is niet het het belangrijkste bij een zwangerschap
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus ❤️Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 27 augustus ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤❤ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje 30 augustus ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 31 augustus ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (22) ♡♡♡ Afspraken: Artemis89 - 12 februari - 12w echo + nipt Snies - 12 februari - termijnecho Bixou - 13 februari - 12w echo + nipt PieterKonijn - 14 februari - controle vk PieterKonijn - 18 februari - extra echo 13 weken Duitshollandsmeisje - 18 februari - nekplooimeting 14:30 12+5w Ninaatjuh- 18 februari 20.40uur 15weken echo Roosie91 - 19 februari - geslachtsbepalende echo Claudia88 - 21 februari - controle vk Claudia88 - 22 februari - geslachtsbepaling 2009lisanne - 26 februari - controle vk Roosie91 - 27 februari - controle gyn Amy1989 - 3 maart - 10:15 uur geslachtsbepalingsecho Duitshollandsmeisje - 3 maart - 11:15 controle echo geslacht? Toch3 - 6 maart - controle vk Roosie91 - 6 maart - controle vk Cikaa- 9 maart - controke vk SjH - 12 maart - controle vk Rooz86 - 23 maart - 20-weken echo MevrouwH - 23 maart - GUO 19 weken AMC SjH - 2 april - 20-wekenecho Cikaa- 8 april - 20-wekenecho Bixou - 9 april - 20w echo ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Nee ik weeg alleen om te kijken hoeveel ik aan kom, moet niet overdrijven. Gelukkig heb ik geen ongezonde cravings (NOG), eet het liefst fruit met yoghurt dus dat scheelt! En probeer ook niks ongezonds te kopen of ik laat mijn vriend inkopen doen met alles wat ik nodig heb (behalve snoep enzo) en hij haalt dan ook niks meer dan dat dan ben ik soms wel teleurgesteld haha maar is wel beter Moest die kilo's gewoon kwijt ivm pcos en insulineresistentie, en om hopelijk mijn cyclus korter te maken, wat uiteindelijk niet is gelukt maar wel zwanger! En daar ging het allemaal om!
Ja de alles in 1 van Davitamon inclusief visolie. Probeer 6 eetmomenten per dag te hebben, woog begin zwangerschap 56 kilo en ben 1,70 dus elke portie extra is er weer 1 ondanks mijn trage schildklier ben ik gewoon nogal licht Vorige zwangerschap in totaal 9 kilo aangekomen maar dat was er 3 dagen na geboorte weer vanaf. Kraamzorg en verloskundige zijn toen druk in overleg geweest om mij op gewicht te houden. Hou nu maar rekening met hetzelfde verhaal
Ik sta op -2 kg Ik begin mij ook stilletjes aan beter te voelen (Yay, 12 weken vandaag!). Ik eet voornamelijk gezond, maar ook iedere dag wel een koekje of wat snoep. Morgen eeeindelijk nog een echo!
Ik nu +2 kg met 12 weken. bij de eerste kwam ik in totaal 24 kg aan!! normaal weeg ik 66 en ben 1.78m nu dus 68 kg.
Wauw dames ik heb even 4paginas moeten bijlezen, jullie schrijven stevig door Hier op -1Kg nog steeds. En zonet plots weer moeten overgeven, heel onaangenaam. Denk ook wel dat ik de kleine gevoeld heb toen ik op de zetel lag, maar niet helemaal zeker. Komende dagen kijken of ik hetzelfde weer voel, spannend!
Pfff Wat een mooie aantallen mbt aankomen. Ik bij de 1e 20 kg aangekomen, 2e iets meer maar durfde niet meer te wegen. Beide zijn 11mn na elkaar geboren. Toen 60 kg afgevallen en nu al weer 3kg aangekomen. En dat met diabetes klingt niet goed, bij de 2e spoot ik pas vanaf 35 weken insuline, nu helaas nu al. Ben dus bang om weer uit te schieten. Gravings heb ik nooit gehad, ik probeer gezond en gevarieerd te eten en zo nu en dan even wat lekkers. Morgenvroeg bloed prikken voor de nipt, suiker en 1e meting zwangerschap. Mooi echo's en buikfoto's voorbij zien komen. Geniet allemaal van jullie wonder en suc6 met de controles.
Hoe is trouwens jullie libido? Mijne is echt weg.. laatste keer seks was ergens halverwege januari.. laatste twee keer seks ook beide keren daarna beetje gebloed en raakte daar meteen van in paniek. Weet dat het kan komen door goed doorbloede baarmoedermond enzo maar dan nog... verder voel ik mij momenteel heel weinig aangetrokken tot mijn vriend zeker als hij naast me op de bank zit en al 3 scheten heeft gelaten... soms denk ik wel eens van, nou vanavond kan het wel weer en voordat ik aanstalten wil maken laat hij een flinke scheet waaien, ja, dan ben ik gelijk misselijk en hoeft het van mij ook echt meteen niet meer.. dan is meteen dat beetje zin dat ik had ook meteen vervlogen
Ik post af en toe even tussen de bedrijven door maar het gaat allemaal zo snel dat ik soms wel dingen mis haha Fijn dat er allemaal mooie echo’s waren vandaag! En hopelijk binnenkort allemaal mooie testuitslagen. @SjH ik snap dat je onwijs schrikt. Ik had dat vorige week ook vlak voor de termijnecho. Daarna niks meer gezien en de echoscopiste schrok er helemaal niet van. Gebeurd zo vaak zegt ze. Zolang het niet hevig wordt met buikkrampen niks aan de hand. ik ben 3 kilo aangekomen geloof ik. Bij mijn zoon was dat ook zo in het begin. Uiteindelijk 15 kilo aangekomen waarvan de laatste weken alleen maar vocht. Moet wel zeggen dat ik er erg gevoelig ben voor vocht. Als ik vandaag veel water drink kan ik morgen ineens een kilo lichter zijn. Hou snel vocht vast. Ik heb me wel laten gaan de eerste weken want was echt beroerd en misselijk en zat gewoon te vreten tegen de misselijkheid. Dan valt de schade eigenlijk nog wel mee
Hahahah zo herkenbaar Zowel geen libido als de scheten Maar pff ik heb gewoon echt geen zin! Ik durf ook echt niet, omdat ik als de dood ben voor bloedverlies. Helemaal geen zin in die paniek dan. En ik ben ook steeds te moe
Ook dat idd... als er al seks komt moet het voor 21:00 zijn haha.en dan denk ik nog 'zijn zijn handen schoon, nagels kort, is hij gedoucht???' En dan heb ik al geen zin meer. Wil niet dat hij met werk handen daar beneden naar binnen gaat..veel te bang voor infecties ofzo.. echt erg
Hier krijg ik wel langzaam weer zin maar ik durf niet, helemaal niet nu ik twee keer een heel klein beetje bloedverlies heb gehad. Geen idee wanneer ik wel weer durf...
Doet 14 weken dansje @MevrouwH wat sweet, zo inimini. @SjH fijn dat het bloeden is gestopt. Voor jezelf ook wat geruststelling. Libido hier, wordt weer wat meer. Aantal kilo's. Bij allebei de meiden 6 kilo aangekomen in totaal. Nou daar teken ik nu weer voor hoor. Dames met echo's vandaag, succes ❤️