Wij willen het eerst aan familie vertellen, daarna doen we een leuke minishoot denk ik (misschien een setup met een letterbord en een echofoto ofzo) voor Facebook. Als we het vertellen ben ik 15 weken, dus ik vraag me wel af in hoeverre het nou echt gaat van verrassing!!!! nadat ik de deur open doe met mijn buik.
hier staat vanavond pasta op het menu met goed doorbakken zalm, ben benieuwd! Hoop dat dit een ‘favorietje’ wordt!
Nog niet op fb, ook nog niet aan de collega’s op het werk (enkel management). Moet Nog even bekijken wat/hoe ik het wil doen (maar liefst niet te lang meer want dan is het duidelijk zichtbaar )
Morgen heeft mijn voetbalteam het eerste toernooi van het voorjaar en ik sta aan de kant, toch gek want ik ben er altijd, maar ga lekker kijken en ze aanmoedigen!
Nieuwe fase weer meiden. Bijna iedereen de 12w voorbij! Ik ben een weekje in NY en heb uitgebreid geshopt vandaag voor de kleine! Is nog wel lastig om beetje genderneutraal te shoppen, maar is aardig gelukt. Ik koop maar niet te veel en shop online nog wel wat na de geboorte. Als het een meisje is worden het anders alleen maar stoere kleren de eerste weken . Ben nu +4 kilo. Had maat 36, pas ik nu nog, maar dan positiebroeken. Was paar weken geleden +3,5, dus ben vooral afgelopen weken wat aangekomen en nu geleidelijk gelukkig. Vriend is stuk minder bezorgd nu ik een buikje krijg en ik me wat beter begin te voelen. Moet af en toe nog wel overgeven, maar nu meer door maagzuur. Zo fijn dat ik niet meer hele dag misselijk ben. Deze vakantie was al gepland, ben blij dat we deze stedentrip niet over een paar maanden doen. Had ik denk ik niet getrokken. Voorjaar nog maar en relax vakantie plannen. Gaat er nog iemand op vakantie voor de kleine er is?
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 12 augustus ❤ 2009Lisanne - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus ❤️ MevrouwH - 38 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje Snoezel01 - 35 jaar - 2e kindje - jongen/meisje ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje ❤️ Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus ❤️Babe2020- 31 jaar- 1e kindje-jongen/meisje ❤ Toch3 - 29 jaar - 5e kindje - verrassing 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 25 augustus ❤️ Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje ❤️ Artemis89 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 26 augustus ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 27 augustus ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤❤ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje ❤ Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje 30 augustus ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 31 augustus ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (22) ♡♡♡ Afspraken: PieterKonijn - 18 februari - extra echo 13 weken Duitshollandsmeisje - 18 februari - nekplooimeting 14:30 12+5w Roosie91 - 19 februari - geslachtsbepalende echo Claudia88 - 21 februari - controle vk Claudia88 - 22 februari - geslachtsbepaling 2009lisanne - 26 februari - controle vk Roosie91 - 27 februari - controle gyn Duitshollandsmeisje - 3 maart - 11:15 controle echo geslacht? Toch3 - 6 maart - controle vk Roosie91 - 6 maart - controle vk Cikaa- 9 maart - controke vk SjH - 12 maart - controle vk Rooz86 - 23 maart - 20-weken echo MevrouwH - 23 maart - GUO 19 weken AMC SjH - 2 april - 20-wekenecho Cikaa- 8 april - 20-wekenecho Bixou - 9 april - 20w echo ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
@Rooz86 oooh new York leuk!!! Daar was ik 3 jaar geleden een paar dagen (was een dikke week in boston) Ik weet niet of wij nog weg gaan. Lijkt me wel leuk nog een romantisch weekend met zijn 2 ofzo. Voordat alles te zwaar word haha
Wij gaan verder niet weg dit jaar. Aangezien het voor de oudste haast onmogelijk is door haar beperking. Zij gaat wel 3 weken naar haar vader in de zomer. En hopelijk komt de kleine in hun zomervakantie, dan kunnen ze er nog lekker van genieten. Wij zijn dit jaar vroeg en ze moeten 17 augustus weer naar school. 12de uitgerekend.
@Rooz86 Leuk, New York! Daar wil ik ook nog eens naartoe. Wij gaan nog een week naar Schotland in mei. Tegen dan ben ik ongeveer 25 weken
Wat heerlijk! Wij gaan zo’n 1 à 2x per jaar daarheen, zo’n heerlijke stad! En elk jaar 3 weken rondreizen in Amerika. Heerlijk land! In 2018 zouden we in november gaan, maar toen had ik een missed abortion en werd ik geopereerd terwijl we daar zouden zijn. Hebben de keer erop er een knuffeltje gekocht, als herinnering aan ons eerste wondertje. Wij willen misschien nog een weekje weg, maar ons huis moet verkocht binnen nu en enkele maanden omdat eind 2020 ons nieuwbouwhuis wordt opgeleverd. Dus even kijken wat financieel haalbaar is...
@Rooz86 oh heerlijk NY! Wil er ook graag opnieuw naartoe. @SjH 3w per jaar? Oh wat ben ik jaloers Lijkt me geweldig leuk. Zelf ook al enkele keren geweest, hoop binnen enkele jaren ook zoals jij elk jaar de gezinsvakantie naar daar te kunnen doen. Maar wil eerst beide kindjes dan wat ouder (geen zin in een baby-verhuis). Dus... nog minstens 3j ofzo wachten . Ik droom ondertussen verder . Waar ben je al geweest?
Hier moest ik elke avond 2 pilletjes nemen, sinds enkele dagen pak ik er maar 1 meer. Hoop snel volledig afgebouwd te zijn. De utro heb ik ondertussen ook kunnen afbouwen en stoppen, wat een opluchting! Zal die smeerboel niet missen
Qua rondreizen (excl. veel stedentrips ): West-Amerika West-Amerika (ander deel) + Hawaii Florida Gebied New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta Noord-West Amerika + West-Canada Oost-Amerika + stukje Canada (afgelopen september) Wij zijn enorm fan van de natuurparken van Amerika, beren in het wild zien enzo, echt geweldig. Het land is zo divers. We hopen ook met de kleine nog heel veel van het land te zien, want je gaat wel steeds naar hetzelfde land, maar het is divers dat het elke keer anders is.
Wat fijn! Hoop dat je ook snel het laatste pilletje kunt laten staan. Heb nu echt het idee dat het genieten nu echt kan beginnen, nouja, na de uitslag van de nipt.