Hier ook z'n gangetje. Ik heb wel wat meer kwaaltjes dan vorige zwangerschap (toen kwam het pas na 6 weken). Nu moet ik er al op letten dat ik op tijd eet ivm misselijkheid. Ook wel wat moe en als ik een hele dag gewerkt heb, dan heb ik buikpijn. Buik is ook al wat voller, helaas zie je dat zo snel bij mij. En mijn borsten zijn ook gegroeid. Maar het wordt niet erger, gelukkig. Als het zo blijft is het 'prima' te doen.
Kan iemand mij vertellen waarom sommige berekeningen zeggen dat ik 5 weken zwanger ben bij de berekening van de uitgerekende datum en andere weer 4 weken zegt?
Ik denk dat het komt door de lengte van je cyclus? Meestal gaan ze van de standaard uit 28 dagen. Maar ik weet niet hoe lang je cyclus was natuurlijk
Hier veel last van misselijkheid en ontzettend gespannen borsten en steekjes in de onderbuik doodeng maar las dat het er bij hoort dus daar gaan we dan maar vanuit Zo ochtend werken ben benieuwd hoe dat gaat werk in thuiszorg loop op moment nog met collega mee vanwege reïntegratie dat scheelt wel als niet gaat kan ik aangeven even 1 over te slaan
Ik heb al sinds week 3 zulke zere borsten. Ze zijn op sommige plekken echt hard. Misselijkheid hier alleen vlak voor het eten, dan moet ik ook echt wat eten. Steekjes ook af en toe. Moet naar zo denken, ons lichaam is hard aan het werk. Werkse. Hier gaan de meiden zo na de bso een dagje en ik ga ff flink huishouden.
Denk ook door je cycluslengte. Bij mij staat ook overal wat anders. We zullen het met de echo wel horen als ze gaan meten
Ik ben in de middag steeds even heel moe, tepels zijn gevoelig en ik heb minder zin in zoetigheid. Heel veel honger steeds. Ohja en mijn darmen zijn een beetje van slag. En af en toe wat steekjes/krampjes bij baarmoeder, maar al minder dan vorige week. Bij mijn dochter had ik heel erg zin in zoetigheid, dus benieuwd of het nu een jongetje is
Hier enkele dagen misselijk geweest tussen positieve test en nod, en daarna niet meer. Vanochtend echter weer helemaal terug. Heb maar snel gegeten, daarna was het weer beter. Straks de (hopelijk laatste) bloedprikken, ben benieuwd.
Hier valt het ook nog mee. Nu 5+5.. ben wel moe, heb sneller honger (en dan dus echt hongerrr), veder wat last van wat ongemakjes ‘down under’ (lees; aambeien en zere plasbuis ). Oja; die borsten!!! Niet normaal! Harde tepels en mega gevoelig! Vriendinnen vertelde dat ze dit bij hun eerste ook heel erg hadden en bij de tweede niet meer. Denk dat het de eerste keer gewoon erger is omdat die melkklieren voor het eerst wat moeten gaan doen gistermiddag overigens wel soort menstruatie pijn gehad, alsof m’n baarmoeder uit m’n lichaam wilde springen! Kan dat prille bandenpijn zijn? moeder voor moeders komt zo, ben benieuwd naar die test. Toch ook wel beetje zenuwachtig, wat als dat streepje minder is
Ik heb voornamelijk last van mijn buik, je ziet ook echt al zo'n ronding vanaf onder mijn borsten tot net boven de schaamstreek. Dan kan ik echt merken dat ik al zwangerschap (en keizersnede) heb gehad hoor. Pff voelt allemaal zo beurs heel mijn buik. Moet zeggen nu ik vitamines bij slik heb ik veel minder last van vermoeidheid en vind ik op dit moment ideaal met nog een peuter die rond loopt. De eerste dagen zonder die vitamines was ik ook echt snel moe. Nu nog wel moe, maar minder hevig en lang. Komt soms even uit het niets opzetten net zoals de misselijkheid.
Ik heb best wel last van krampen, waardoor ook mn broeken al niet meer fijn zitten. Heb mn positiebroeken maar tevoorschijn gehaald Verder af en toe gevoelige borsten en best wel moe. Maar het meest heb ik last van mn onderrug. Ik hoop dat het te maken heeft met groeien van de baarmoeder en niet dat het al een vorm van bekkenpijn is. Dit heb ik mn vorige zwangerschappen ook gehad, dus grote kans dat ik er deze keer ook weer last van krijg. (Maar hopelijk niet nu al.. )
Ooh bah wat naar! Ik voel eigenlijk precies hetzelfde.. vorige zwangerschap ook beste bekken problemen gehad en veel naar de bekken therapeut geweest. Nu weet ik gelukkig nog wat oefeningen die verlichting kunnen brengen maar ik hoop zoo dat dit alleen een kwaaltje is van het eerste trimester.. als ik lang of veel gelopen heb, heb ik zulke kramp in mijn onderrug en zelfs mijn heupen zijn dan ook al pijnlijk.