Thanks voor de knuffels en adviezen . Leuk al die voorspellingen. Ik ben benieuwd bij wie het gevoel allemaal goed zit.
Er staan een heleboel Chinese kalenders op en bij mij is het de ene keer een jongen en de andere keer een meisje. Ik geloof er dus niet heel erg in. heel misschien heb ik dinsdag al de geslachtsbepalingsecho maar dat is nog niet zeker.
Hier ging het een paar weken weer goed, en nu sinds gisteren weer ontzettend last van misselijk zijn en er alles uitgooien. Baal hier van want ik word zo slap van het vele overgeven. Kreeg juist meer energie tot aan gisteren. Hmm.. Echt even een baaldag. We hadden juist de medicijnen stop gezet omdat het beter ging. Maar nu... Voel mij er echt even naar van. Had dit niet gehoopt.
https://www.happyvibes.be/orakel-vibe/jongen-of-meisje-de-chinese-kalender-voorspelt/ Dit is een goeie website die meteen ook je Chinese leeftijd uitrekent.
Net weer naar het hartje geluisterd ❤ Baby liet zich heel moeilijk vinden. Kan me voorstellen dat zo'n apparaat dan zenuwachtig kan maken gelukkig de komende 3 dagen niet thuis, dan ben ik ook niet met dat ding in de weer hehe. De tube gel is al bijna leeg schijnbaar kan het ook met aloë Vera gel dus die van de week maar even kopen dan. Wel een spraakrecord gemaakt van de opname, kan ik het hartje in elk geval terug luisteren ❤❤❤
Ik gebruikte ook wel eens gewoon water, klein bakje naast je zetten, en af en toe wat bij op je buik doen dat het blijft geleiden. Goedkoop en werkt
Bij mij zegt de Chinese kalender bij beide leeftijden een meisje. We weten het al 95% zeker, dus het lijkt dan te kloppen. Gisteren trouwens een enorme panieksituatie op werk (ik werk in een publieke ruimte), jong meisje dat ineens bewusteloos was. Het zag er slecht uit. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar ik voelde zóveel stress dat ik gelijk door ben gegaan naar de vk om naar het hartje te luisteren. Gelukkig meteen gehoord. Ik baal wel echt als dit soort dingen gebeuren in de zwangerschap. Al die adrenaline kan toch niet goed zijn... Maar hoe voorkom je zoiets.