Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 8 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Nu niet echt een voorgevoel. Maar mn zwangerschap lijkt erg veel op de beide heren dus ga daar een beetje vanuit.

2. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    @Snies heel veel succes vandaag en veel plezier hopelijk hoor je vanavond van beide kindjes het geslacht spannend hoor

flower1983 en Snies vinden dit leuk.
  3. Artemis89

Artemis89 Actief lid

1 jan 2020
    142
    350
    63
    Vrouw
    Mijn man is er nog niet heel hard mee bezig. Af en toe zegt hij er wel eens iets van en de naam hebben we ook al gekozen. Hij is wel heel blij hoor, maar voor mannen is dat meestal wat lastiger. Komt wel als de baby er effectief is :)

Bij ons is het ook het tweede kindje en we hebben al een naam, ik ben al bezig met de (online) geboortelijst, voor het geboortekaartje ben ik er eigenlijk ook al bijna uit en het kamertje is in principe al voor een groot deel klaar. We hebben een nieuwbouwhuis en twee kinderkamers voorzien. Onze zoon heeft net een groot bed en kast enzo gekregen, dus de commode en het bedje staan al in de andere kamer. Ik wil wel nog een cosleeper voor in onze kamer, want ze gaat het eerste jaar op onze kamer slapen.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.465
    17.409
    113
    Babykamer/uitzet:
    Baby komt zowel thuis als aan boord eerst bij ons op de kamer. Aan boord moet ik ledikantje weer omhoog zetten (J ligt er nog in, die moet bij D op de kamer). Thuis wieg neerzetten die nog bij zusje is.
    Commode doe ik niet. Thuis aankleedkussen op de droger, aan boord op badkamerkast.
    Ik moet de spullen van zolder nog uitzoeken en kijken wat er naar boord moet.
    Kinderwagen/maxicosi zijn ook nog bij mn zusje.

Deze keer noet ik wel alles eerder klaar hebben, voor 34 weken. Daarna is het zomervakantie en wil ik zo lang mogelijk naar boord dus moet thuis alles klaar zijn

Rosy90 vindt dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    13+5 buikje ❤
    Het hartje vind ik momenteel echt super snel dus luister dan echt maar een paar seconden. Geeft me gewoon echt een fijn gevoel..

Bijgevoegde bestanden:

Ninaatjuh, Ridele, PieterKonijn en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Idd heel veel suc6 en plezier

7. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Yep, de 1e pas rond week 35 klaar, 2e rond week 38,4 en met 39 weken ingeleid en nu nog geen haast

Snies vindt dit leuk.
  8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Kon het niet laten liggen:D
    8DD8367F-CC59-42D1-847C-F7BC68D52E46.jpeg

Ook nog drie hydrofiele doeken, sokjes en een pyjama in deze print maar die zijn pas vanaf maat 62-68:D

Ninaatjuh, Ridele, Bixou en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Faaaantaaaastisch!! Oh ik hou hier dus echt van he. Hou van alles met dieren/luipaard print, geweldig. Stiekem hoop ik echt op een meisje, zodat ik mijn kooplust de vrije loop kan laten met luipaardprintjes hahaha! Bij een jongetje zal ik me meer moeten inhouden haha maar die krijgt dan ook minstens een paar kleertjes met print! ;)

Rosy90 vindt dit leuk.
  10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi Jaa leuk hè al:D ik vind het ook echt super leuk❤️ Toen mijn dochter baby was had je deze printjes niet echt, en nu wel dus echt super leuk:D heb ook al een panter print Box kleed:D maar bij een jongetje vind ik het ook gewoon kunnen hoor:)

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  11. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Heb ook al een geweldig aankleedkussenhoes gezien in het turquoise (lievelingskleur) en luipaardprint oh my god xD mijn vriend haat het hahahahaha ja kan wel bij een jongetje, moet gewoon kijken hoe ik het dan combineer. komt vast goed met mijn verslaving haha

Rosy90 vindt dit leuk.
  12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hahah geweldig dit:roflmao:

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  13. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Meiden ik ben ineens weer mega onzeker. Weet niet goed waarom. Ik denk dat dat drama vorige week op werk er toch wel in gehakt heeft.

Plus: komend weekend gaan we het vertellen, en daardoor word ik enorm bang dat het last minute toch fout is.

Ik mag vrijdag een extra keer naar het hartje komen luisteren. Hopelijk stelt dat me gerust. Ik begrijp niet goed waarom ik nu ineens mega onzeker word, terwijl ik dat voor dat gedoe op werk helemaal niet meer had. Het ging juist zo lekker!

Heb ook een doppler overwogen maar dat lijkt me gewoon niet goed voor me. Ik denk dat ik daar alleen maar krampachtiger van word.

Hopelijk is vrijdag alles goed en kan ik uit mijn gestress komen.

14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik vind het JUIST daarom zo fijn om die doppler te hebben... ik luister nu ongeveer 1x per dag en het maakt me gewoon veel rustiger en zekerder.. het is pas mijn eerste zwangerschap dus geen ervaring met verlies, maar door de pcos en gekke hormonen is het toch allemaal erg spannend.. en zit mezelf ook elke keer gek te maken. Maar als ik dan dat hartje zo snel hoor kloppen denk ik aachh alles is goed daarbinnen. Tuurlijk heb je nooit 100% garantie, maar het is voor het gevoel gewoon fijn ipv te moeten wachten op een afspraak. Nu heb ik elke 2 weken een controle, maar vanaf volgende week alleen nog maar elke 4 weken tot 30 weken dus denk dat ik die doppler dan echt wel erg fijn ga vinden. Tot ik de kleine begin te voelen, denk dat dan de rust ook wel wederkeert.

15. Ridele

Ridele Actief lid

12 jan 2020
    101
    225
    43
    Vrouw
    Wij zijn heeeeeel langzaam bezig om de rommelkamer leeg te krijgen. Dat wordt de nieuwe slaapkamer van dochter. Moeten nog groot bed/kast etc voor haar halen. Aankleding ben ik al over aan het brainstormen en Pinterest is favoriet.
    Ze ligt nu nog in het ledikant op 'de babykamer'.
    De babykamer krijgt daarna nieuwe muurstickers en uiteraard nieuwe aankleedhoezen/lakens/dekens.
    Heb niet echt haast een voor mijn gevoel ook alle tijd;)

Man wil pas nadenken over een naam nadat de 20 weken echo is geweest en het geslacht bekend is. Verder is hij wel bezorgd en helpt extra in huis.

Gister extra 'spoed' controle bij de vk gehad. Sinds ruim 1,5 week ben ik duizelig, super misselijk en val flauw. Alle controles gelukkig goed, schrik zit er alleen wel in, erg onrustig/onzeker.:(
    Nu wordt de schildklier nog extra gecheckt en hopen dat die de veroorzaker is van de ellende.

Rosy90 vindt dit leuk.
  16. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik denk dat ik dat gemist had. Wat is er gebeurd? Gedoe met je contract nee toch? Ik hoop het niet.

ik snap je onzekerheid hoor. Je ziet en je voelt nog zo weinig. Vind het ook soms lastig. Gelukkig mag je vrijdag hartje luisteren

PieterKonijn vindt dit leuk.
  17. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik ben vanochtend tijdens een ingreep (ooglidcorrectie) ineens niet goed geworden op mijn werk. Raar, want ik kan daar normaal wel goed tegen. Werd duizelig, vlekken voor mijn ogen. Bloeddruk veel hoger ineens terwijl die normaal heel laag is. Heb ook wat last van stijve spieren dus misschien een griepje op komst. Ik was boventallig vanmiddag gelukkig dus ben naar huis gegaan.

nog 4 weken wachten dan weten we pas het geslacht maar op een of andere manier maakt het me niet meer uit dat ik moet wachten. Het maakt me echt helemaal niet uit wat het is, geen enkele voorkeur meer sinds deze week.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.465
    17.409
    113
    Onzekerheid is heel normaal hoor :) waarschijnlijk wordt dat stuk beter als je regelmatig beweging voelt.

ik heb ook regelmatig zoiets van "ben ik echt zwanger?!?"

PieterKonijn vindt dit leuk.
  19. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ook al de hele dag misselijk. Hopelijk geen griepje, zo geen zin in.
    Kan daar heel slecht tegen.

Angst heb ik hier ook hoor. Hopelijk morgen alles gewoon goed met kleintje.

20. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje Ik wil je niet ongerust maken, maar het wordt aangeraden om niet vaker dan 1x per week met de doppler te luisteren... Dat is ook meteen de reden dat ik er geen wil: als het toch niet vaker dan 1x per week mag raak ik waarschijnlijk alleen maar nerveus in de tussentijd. Misschien heeft die van jou speciale regels, dat weet ik verder niet natuurlijk! Maar de algemene regels zijn niet vaker dan 1x per week.

@MevrouwH Iemand heeft een ongeval gekregen op mijn werk. Ik werk daar net, de BHV'er raakte in paniek en ik moest dus alles oppakken terwijl ik 0 medische kennis heb.

Tijdens dat drama ben ik enorm door mijn bekken gegaan, omdat het slachtoffer op de grond lag. Ik hád al last van mijn bekken maar sinds die dag is mijn kwaliteit van leven heel erg sterk gedaald. Ik heb 24/7 pijn, ben zwaar uitgeput en ben ook depressief aan het worden.

Als ik dit zo allemaal lees ga ik eigenlijk steeds meer denken: misschien is het gewoon even klaar nu en moet ik me ziek gaan melden. Want dit houd ik gewoon niet vol.

Deel Deze Pagina