Haha ja maar dan liggen de oudste 2 net en éven nog rustig zitten zonder kind vind ik ook fijn (plus wat extra eten en drinken zonder gezeur). En smiddags als het lukt uurtje op de bank terwijl e jongste op de tablet speelt. Ooit komt het weer goed, over 3 jaar ofzo als baby doorslaapt
Ik voel de kleine vandaag echt veel ❤❤❤ "helaas" is het echt nog gekriebel dus man en kinderen kunnen nog niet voelen
Eerlijk? Ik zou geen 50% vragen, maar gewoon het verbod dinsdag aanvaarden. Ook met maar 4u per dag ja je moeten tillen etc, want er is nog altijd geen personeel voldoende. Dus buiten een kortere werkdag levert dat nog nix op. Mijn zus werkt in het ziekenhuis op de afdeling van de extreem prematuren, daar zie je pas drama's. Constant harde buiken, weeenremmers, longrijping, kindjes die uiteindelijk nog met (hopelijk) 25w geboren worden om dan hopelijk er gezond door te komen. Weken ziekenhuis, weken ongerustheid. Je hebt mogelijk een goeie band met je werkgever, maar het blijft 'maar' een bedrijf waar je werkt voor een loon. Als het heel slecht gaat, zullen ze je ook gewoon ontslaan, en als het heel goed gaat zie jij ook geen extra groot deel van hun jaaromzet. Jij moet ook niet opdraaien voor een collega die zomaar oprot (en duidelijk ook niet in zat met wat hij achterliet). Ik vermoed zelfs dat je werkgever al wel verwacht dat je niet heel lang meer zal blijven werken, zij kennen ook de regels. Neem je verlof, geniet van je zwangerschap, het is ervoor (voor jou bescherming en die van het kindje). Je maakt een mens! Ik heb een kantoorbaan, maar zou anders ook echt graag langer genieten van de zwangerschap (kwaaltjes en al ). Is echt om te koesteren hoor, zo waardevol en kwetsbaar!
Ja hier ook al 2/3 weken maar niet dagelijks nog en zeker niet zoveel als vandaag. Kan niet wachten tot het van buiten ook voelbaar is
Maar met net over de 14 weken vind ik dat ZO vroeg oke, veel om me heen hebben het ook gedaan, een vriendin is met 8 weken al gestopt en krijgt nu 100% uitbetaald van haar laatste netto salaris maar dan nog. Heb zo het gevoel dat ik ervan profiteer dan. En als ik ineens helemaal weg val hebben hun het ook echt superzwaar. Mijn chefin is 70 en haar zoon 45, mijn zieke collega is over de 80.. dus ook niet echt een fit team haha! Het is maar werk, en als het idd slecht gaat lig ik er ook gewoon uit.. maar ik denk toch dat ik voor de 4 uur ga, vind het heel heftig (ook voor mezelf) om gelijk te stoppen. Misschien dat ze dan ook inzien dat ik echt teveel sjouw nog. Ze kunnen me dan 4 uur inzetten hoe ze willen. Voor de voorbereiding, spoelkeuken en salades maken. Dat ik dan niet meer doe dan dat. En niks meer naar voren draag ofzo.
Bizar dat jullie trouwens al zo vroeg de baby voelen joh jeetje. Ik voel echt nog helemaal niks.. het is dat het hartje zo hard klopt maar voor de rest... zie een klein baby buikje ontstaan maar dat was het haha. Moet nog even geduld hebben denk ik.
Was bij de eerste ook niet hoor, al was dat met 17 weken ook vlot. Vind het ook grappig om mn baarmoeder te voelen. Kan smorgens zo voelen op welke kant ik wakker ben geworden, baarmoeder ligt dan stuk meer naar die kant. Banden zijn echt slap inmiddels
Nou, ik was vorige week echt zo zeker dat ik wat voelde. Maar daarna niks meer gevoeld, dus misschien toch darmen? Mijn eerste voelde ik rond de 15/16 weken voor het eerst. Maar nu zit de placenta voor, dus misschien voel ik het dan toch minder snel.
@duitshollandsmeisje Ik ben het 100% eens met @Bixou Maar goed, je weet nu wel hoe ik erover denk volgens mij! Gewoon de wet volgen en niet 100x loyaler zijn naar je werkgever dan zij naar jou zijn (zijn ze niet, zij weten ook heus dat dit slecht is voor je kindje maar doen alsof hun neus bloedt) En ik voel ook helemaal niets nog. Heel soms denk ik ineens van wel, maar volgens mij zijn dat mijn darmen.
Genoten op de negenmaandenbeurs. Maar goed dat we nog niet weten wat het wordt, want dan had ik heel veel gekocht vrees ik. Unisex is toch lastiger. Vooral gratis en heel goedkope spullen gescoord (tas van Kruidvat 4 euro t.w.v. 65, gratis romper Zeeman, gratis washandje, doekjes, enz.).
Ahh wat leuk! Nu krijg ik ook zo'n zin! Gekke vraag trouwens misschien, maar merkte je nog iets van het coronagebeuren op de beurs?
ik ga vandaag! Die Kruidvat tas bij de stand op de negen maanden zeker? De moeite waard wat erin zit?
Ik er gisteravond. Wat een drukte! Rond 20:00 werd het gelukkig rustiger. Vooral leuk om alle winkels en merken op 1 plek te hebben. Heb nog geen lijst, dus maar wat gekocht wat ik leuk vond. Wat kleertjes, gebreide dekentjes, lakentjes, enzo. Heerlijk al dat shoppen! Joolz had daar een aanbieding en is deze week ook in online winkels. Geo van 999 voor 899 met voetenzak. Vind ik wel mooie aanbieding.
ja, en maar paar keer per dag verkoop ervan, echt gekkenhuis. Wat zat erin (uit mijn hoofd): -zo’n winkeltasje in hoesje - bodylotion - sokjes -lepeltjes -luiers -drinkbeker (zo’n overgangsdrinkbeker) -verschoonmatjes -wegwerpslabbertjes -vitaminen (klein potje) -zelftest blaasontsteking -pap (vanaf 2 jaar dus aan zus gegeven) -dampo beter ademhaalpleisters (ook over de datum voordat ik ze kan gebruiken) -Sperti -Knuffeltje Kan zijn dat ik nog dingen mis... in ieder geval de moeite waard voor 4 euro!
Wij waren er vanaf uurtje of half 1, toen was het nog heerlijk ‘rustig’. In het weekend zal het wel niks uitmaken, hele dag druk denk ik