Hier voor de 2e keer placenta voor. Ik herkende het gevoel deze keer veel vroeger, maar het voelt echt nog op 'mute'. Zo zachtjes etc. Kleintje moet nog een flink pak groter en sterker worden voor het echte schopjes zijn. Hopelijk snel duidelijker, want is zo'n leuk gevoel
Wat is het vreselijk koud zeg buiten net die wind. Maar de kinderen zijn werr uitgelaten, nu binnen opwarmen. Buikfoto van vanmorgen, 18 weken vandaag
Ik heb een goede dag, niet extreem moe en geen hoofdpijn. Genieten! Net fluitend lekker een roerei staan bakken met paprika en andere groenten, heerlijk! Heerlijk weer buiten, maar we blijven braaf binnen. Aftellen tot 2 april, tijd gaat laaaaangzaaaaaam...
Echt heel raar. Zodra ik te weinig water drink, krijg ik last van mijn blaas. Heb vorige keer getest, maar bleek geen blaasontsteking te zijn. Soms komt de pijn terug, zodra ik veel water drink en veel plas is het weer voorbij. Is dit herkenbaar voor iemand. Verloskundige zei dat het ook kan de baby tegen mijn blaas aanligt en door de bewegingen mijn blaas irriteert
Ah er zijn er dus meer bij wie de placenta voor ligt! Fijn om te horen dat het eigenlijk vrij vaak voorkomt. Voor de meiden die nog niets voelen: misschien hebben jullie de placenta ook wel voorin de buik liggen? In ieder geval zou ik me zeker nog geen zorgen maken, ik las dat het wel tot 23 weken kan duren voordat je de baby echt duidelijk gaat voelen. En ik voel haar ook zeker nog niet iedere dag hoor!
Hier ook placenta voor voel de kleine meid afgelopen dagen veel ze is lekker druk Vandaag verrast kwam terug van werk huis en tuin versierd ❤ 3 van mijn 4 zussen hadden alles versierd omdat mijn gender reveal niet doorging toch kleine reveal party gehad Zo leuk ❤
Slaap de hele nacht al slecht van de spanning maar ben helemaal niet moe. Ben zo benieuwd hoe het met baby is en of ik roze of blauw mag aanvoeren op de lijst. Zou beide even leuk vinden 9 uur de afspraak al. Spannend!! We gaan vragen of ze het op willen schrijven en dan maken we het envelopje open met mijn zoontje en schoonmoeder. Mijn ouders gaan we op dat moment mee beeldbellen. Zo is iedereen er toch bij. Wilde eerst filmen dan sturen maar vind dit voor mijn ouders leuker
Ik heb er ook last van. Bij mij konden ze eerst geen ontsteking vinden. Pas toen het op kweek werd gezet. Hebben ze dat bij jou ook gedaan of niet?
Nee niet op kweek. Soms heb ik dagenlang geen last van en dan komt het opeens weer terug. Vandaar dat ik in de war ben