Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 8 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Mijn moeder wil eind augustus 2 weken komen als de baby er is en mijn vader na haar. Misschien wil mijn vader ook nog komen als ik nog zwanger ben zei die. Denk dat mijn moeder dat niet red met haar werk (werkt in de zorg). Babyshower zal in NL wel niet door gaan, is helaas ook geen optie om alle meiden hier naartoe te laten komen want zoveel ruimte hebben wij ook weer niet thuis en ze rijden ook niet 14 uur heen en weer voor 1 dagje... :( dus hoop dat het allemaal mee valt maar ben er bang voor.. dan maar filmpjes maken zodra ik de baby zie bewegen in mijn buik, kunnen ze toch een beetje mee genieten....

2. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Super leuk had je het dus toch goed gefeliciteerd ❤

MevrouwH vindt dit leuk.
  3. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de goede echo's dames super fijn nieuws

Corona ja drama
    Hoop niet dat school tot 1 juni gesloten blijft en dat alle maatregelen genoeg zijn om ervoor te zorgen dat we hier gauw vanaf zijn

Ridele vindt dit leuk.
  4. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Wat een lief kaartje :)

5. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik heb vorig weekend ook de verloskundige gebeld in het weekend omdat ik eens veel minder voelde. Of eigenlijk toen niks meer. Ik moest toen 2 uur op linkerzijde gaan liggen met evt hand op je buik. Toen voelde ik het heel flauwtjes. De ene dag voel ik meer dan de ander, ligt eraan hoe hij ligt. Gisteren tijdens de echo was hij onwijs druk. Ook gewoon schoppen tegen dat echo apparaat. Echoscopiste werd er helemaal gek van haha. Toen voelde ik het ook wel heel goed. Maar morgen kan het alweer een dagje wat zachter Zijn. Ze draaien nu ook regelmatig en dan kan het dat ze net tegen je rugkant schoppen oid.

6. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ja wat rot allemaal van die Coronacrisis. Ik hoop dat als ze einde deze week wel een daling gaan zien ze de scholen niet tot begin juni dichthouden want dan kan je net zo goed ze pas opengooien na de zomervakantie. De vakantie begint namelijk al eind juni.

ik zit zelf in mijn examenjaar van een mbo opleiding voor mijn werk. Ik heb eind april een praktijk examen. Dat kan ik vergeten denk ik. Ik was helemaal blij dat ik zou diplomeren voor de bevalling maar helaas. Ik hou rekening met het slechtste scenario.

Het lijkt me trouwens helemaal hel voor alle ouders die nu thuisonderwijs geven. Dat lijkt me echt vreselijk als dat je vak helemaal niet is. Kinderen zijn hun hele dagritme kwijt. Ik vind het nogal wat allemaal. Vrienden hun 12 jarig huwelijksfeest gaat niet door en dat soort dingen. Sneu allemaal

7. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Het thuisonderwijs valt bij best zwaar. Vooral de oudste, zij zit op speciaal onderwijs. Dus normaal een heel vast ritme, structuur. Dit is nu allemaal weg voor haar. Ik ben haar moeder, dus niet haar juf. School in huis dat kan niet. En bepaalde opdrachten die ze niet elke dag, en nu ineens wel. Dus ja die is compleet de weg kwijt, wat uit zich in hele erge woede buien. Dwars door haar medicatie heen. Voor haar heel erg sneu, voor ons erg pittig. En na zo'n bui, reageert de kleine er erg op.

Kamertje willen wij volgende week aan beginnen. Heb eigenlijk alles al bijna compleet op wat kleine dingetjes na en kleertjes. Maar ja lang leve online shoppen. Dus dat komt wel goed.

Mijn moeder zie ik gelukkig regelmatig. Zij komt eigenlijk bijna nergens dan alleen bij ons. Schoonvader zelfde. Mijn moeder is 53 en schoonvader 55.

8. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    oh wat lijkt me me dat moeilijk voor je meisje en voor jullie. Hopelijk komt er snel een einde aan deze crisis

2009lisanne vindt dit leuk.
  9. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Wie waren er nou ook alweer bezig met namen al?

Onze zoon heet L.ewis en ik zoek eigenlijk nog een naam die daarbij past. Hoeft niet perse een Engelse naam te zijn.

We hebben tot nu toe J.ames en S.cott. Die passen goed bij L.ewis. J.ames staat bovenaan.
    L.ewis en J.ames zijn klassiek engelse namen maar niet stoffig zoals C.harles enzo. C.harlie is mijn favoriet maar daar wil mijn vriend niet aan want vindt het een meisjesnaam haha

maar wie weet hebben jullie nog ideeën. We zijn niet echt van hele Nederlandse namen of van de hele “amerikaanse” namen zoals bijv J.ayden B.raden of B.ryce oid.

Ninaatjuh, Bixou, Ridele en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ik vind James echt heel mooi bij Lewis!!

PieterKonijn vindt dit leuk.
  11. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aahh jeetje, dat is wel heel zwaar dan :( Hoop dat ze snel weer naar school kan.. stomme crisis!

2009lisanne vindt dit leuk.
  12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    James en Scott vind ik er beiden echt heel leuk bij passen! Vind namen zoeken leuk:D (voor een ander dan:p) wij komen er maar niet uit:(
    Anders nog:
    William / Liam
    Otis
    Jack
    Dean
    Collin
    Logan
    Neal (Spreek je uit als Niel)
    Jayce
    Danny
    Lennox
    Ethan
    Joshua / Josh
    Vince
    Matthew
    Owen

Amy1989 vindt dit leuk.
  13. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Je zit precies in de goede richting haha. Liam, Owen, Dean en Jack vind ik heel leuk maar vriend van mijn vriend heet Jack en de rest vind mijn vriend niet leuk. Josh(ua) vind mijn vriend leuk maar vind ik net iets te. Weet niet waarom.

Morris vinden we ook heel erg leuk maar dat is misschien wel erg “jut en Jul” bij de naam van onze zoon.

Dexter “dex” en Oliver vinden we ook nog leuk maar daar moet ik nog even aan wennen.

Rosy90 vindt dit leuk.
  14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Leuk!! Jammer dat je vriend sommige namen niet leuk vind:p ik vind er ook echt mooie tussen staan:)

Zo apart toen we een zoon verwachten vond ik de jongens namen zooo moeilijk en nu we een meisje verwachten vind ik de meisjes namen erg moeilijk voor een jongen was ik er al wel uit geweest:p

15. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Wij hadden nu al heel duidelijk een meisjesnaam haha. Ik vind nog steeds dat mijn zoon de allerleukste naam heeft. James was toen ook echt wel een hele goede tweede. Ik wilde het als tweede naam geven maar dat hebben we toen maar niet gedaan omdat we hem anders niet meer konden gebruiken ;) hoe heten jouw kinderen? Of wil je dat niet hier vertellen?

Rosy90 vindt dit leuk.
  16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ooh wat slim! Dan kan je hem nu mooi gebruiken als dat de naam blijkt te zijn!
    Haha wij hebben de mooiste meisjes naam inderdaad al gegeven aan onze oudste dochter:p ik zal je een pb sturen:)

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.409
    17.368
    113
    Rot zeg :(

Thuisonderwijs gaat hier wel goed. D vindt het fijner dan naar school en gaat ook zelf aan het werk:eek:
    Ik probeer wel een beetje structuur te houden maar niet heel strikt. Meer van "na het ontbijt/aankleden eerst school" maar dat kan wel een (half)uur verschillen

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.409
    17.368
    113
    James!

Suggesties heb ik niet, totaal niet mijn genre haha

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.409
    17.368
    113
    Haha ja dat wordt steeds lastiger he. Hier de 4 leukste al gebruikt :roflmao:
    Ben wel blij dat het voor meisje nu 95% vast staat. Voor jongen net suggestie doorgeappt naar man.

Hebben jullie dat ook dat een naam terug blijft komen in gedachte terwijl je daar niet het "yes" gevoel bij hebt?

Zijn er nog meer die gaan vernoemen? Bij ons zijn ze alle 4 vernoemt, naar onze ouders icm mijn grootouders omdat ze dezelfde namen hebben/goed combineert. Zo heet bijv sv Arie en mijn opa ook.
    Vooral bij E heel blij mee, mijn oma begon te huilen toen ze het hoorde. Is eigenlijk stiefoma maar ik was 3 toen ze trouwden dus weet niet beter. Eerst werden er al kleinkinderen naar haar vernoemt en dan nu óók nog een achterkleinkind... ze snapte er niks van. Maar ze is gewoon zo lief haha.
    Nu krijgt baby als het een meisje is mijn 2e naam erbij, een jongen man zijn naam

Ninaatjuh, Amy1989 en Rosy90 vinden dit leuk.
  20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @toch3 er blijven inderdaad wel namen terug komen zonder dat YES gevoel die had ik bij dochter overduidelijk wel!

Onze kinderen zijn ook vernoemt. Dochter naar moeder van mijn man en zoon naar mijn moeder. Deze baby word naar mij vernoemt:) (ik ben weer naar mijn oma vernoemt)

toch3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina