Ik dans met je mee! *19 weken dansje* (ik ben al op de helft want de baby word met een keizersnede gehaald)
ja hier ook best lastig, zelfde situatie. Ook met 2 achter de laptop en peuter die alleen graag wil spelen en aandacht wil. Heel lastig En gaat nog wel wat weken duren, ik hoop dat hij het wat gewoon wordt dat dit de dagen zijn. Smiddags eten we samen dus dan volle aandacht, maar is niet lang natuurlijk.
Nee, de benen worden dan mee gerekend, dus niet meer alleen hoofd tot kont maar hoofd tot teen. Een keer opgezocht omdat ik schrok van het verschil haha
die banners kloppen niet volgens mij. Tenminste dit is van kop tot stuit zeg maar. Benen nog niet meegerekend. Volgens mij met 19 weken met gestrekte benen al iets van 22 cm. Dat vind ik al best wel groot edit: antwoord stond er al, niet goed gelezen hahaha
Bastiaan. Was er zelf ook niet van overtuigd hoor dus is niet erg. Was meer dat ik dacht "past wel bij de rest" dan "die is t"
Wat een ontzettend leuke namen zie Ik voor bij komen gelukkig hebben we even inderdaad Hier zijn we er al uit Ons meisje haar naam wordt Phoebe allison rachel We gaan haar zus vernoemen ons mooie sterretje ⭐ haar naam was Allison Phoebe wordt haar roepnaam Voelen we ons alle 3 inclusief ons zoontje erg goed bij en noemen haar ook al zo