Leuk namen zoeken Dit is alles wat ik nog kan bedenken met een R: Ragna Rava Runa Rhodée Rhesa Reza Rory Ronja / Ronya Rifka Rain Rivka Roëlle Robin Riëlle Ramona Raisa Rachel Renée
@flower1983 Euhm, Rosie, Romée. Dat zijn een beetje de enige korte meisjesnamen met een r waar ik op kom
Schijnbaar zitten de darmen nu niet meer waar ze normaal zitten dus dan voel ik toch echt de baby ❤ die kleine zachte plopjes random verspreid over de dag
Ik hoop morgen het te weten. Ben benieuwd of wij team blauw gaan versterken. Mijn gevoel zegt nog steeds een jongen. Man denkt een meisje.
Love zou ik niet doen want ik denk dat mensen dan het als liefde op zijn Engels uit gaan spreken. Riva is prachtig! Die had ik voor een meid maar vriend vond het niks.
Precies dat dachten we met Lova ook, Diva is favoriet. Ook Al telt onze mening ik vindt wel fijn om meningen te horen. Maar denk dat het toch echt Riva wordt
Wat leuk lijken aardig gelijk op te gaan Zie dat we ook maar 2 dagen schelen Ben benieuwd wie van ons dames als eerste bevallen gaat Voor de dames die natuurlijk bevallen als alles goed loopt en die kans er is hebben jullie al nagedacht over eventuele pijnbestrijding
Ja hoor mijn 20 weken echo is weer verplaatst nu ook naar een andere locatie ziekenhuis. Nu niet 31 maart maar 3 april. Nou ja is niet anders.