Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 8 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Ja klopt inderdaad, mooie kippenhok hier straks

2. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Meiden weten jullie hoe ik zo een nod app of andere banner toevoeg? Ik krijg steeds meldingen dat ik niet meer dan 1 afbeelding mag gebruiken terwijl ik gewoon de link kopieer.

3. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Luca vind ik ook zooooo leuk voor een jongen maar helaas valt die af omdat ik 2 meiden ken met een Luca dus dat vind ik raar.. helaas!

Artemis89 vindt dit leuk.
  4. D1987

D1987 Bekend lid

26 nov 2017
    682
    701
    93
    Vrouw
    Jaa.. ik lees alles mee hoor, maar jullie gaan af en toe zo snel ;)

Alles gaat goed, sinds deze week voel ik de kleine heel af en toe en daar ben ik enorm dankbaar voor! As maandag 20wekenecho. Heel spannend! Ook bij mij mag m’n vriend niet mee. Echt flink balen, maar het is niet anders.

Wij rijden daarna toch maar direct door naar een babywinkel en bestellen alles in 1 keer. Ben toch bang dat of de winkels gaan sluiten, of de levertijden te lang gaan worden. En die stress wil ik later in de zwangerschap absoluut niet hebben.

Had me een eerste zwangerschap heel anders voorgesteld, maar maak er maar het beste van..

Ninaatjuh, Bixou, Artemis89 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik ben blij dat wij het belangrijkste gewoon krijgen van vrienden en familie... hier is alles al 2 weken dicht, alleen nog supermarkt open of drogist, verder niks. Dus kan helaas niet naar babywinkels.
    Gelukkig halen we komende week bij schoonzus een bedje, verschoonplankje, kinderstoel en draagzak op. Van een vriend van ons krijgen we een 3 in 1 autostoel/kinderwagen/maxicosi en van een andere vriendin een bijstelbedje voor naast ons bed ivm borstvoeding. Dus al wel wat grote dingen :) een kallax kast van de woonkamer gaat naar de babykamer dus dan hebben we eigenlijk alleen nog een kommode nodig en een babybadje met standaard. Als grote belangrijke dingen. De kleine dingetjes komen wel.

Ninaatjuh, Bixou, Claudia88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Heb ik ook eens gehad, bij mij hielp het om het op mijn MacBook te doen in plaats van op mijn telefoon

7. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Livia/liva hadden wij ook altijd totdat er vorig jaar 1 meisje in de vriendengroep geboren is met deze mooie naam

Claudia88 en Rosy90 vinden dit leuk.
  8. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Emilia vind ik ook mooi! Oscar voor een jongen ook leuk:D. Wij hadden voor een jongen Felix of Thom. Maar we waren eigenlijk niet echt bezig met jongensnamen.

Meisje waren we vooral mee bezig. Maar op een dag liep ik ergens en dacht ik `ja dat is echt haar naam'. (en ik wist nog niet dat het een meisje zou worden:roflmao:). Maar bij ons wordt het Lily :p. Onze zoon heet Luuk. Klinkt zo lekker :D

Ridele, flower1983, Bixou en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    @2009lisanne Wat leuk, een meisje!! Je derde dochter dan toch?
    Hahaha 12 meisjes en 2 jongetjes tot nu toe:roflmao:

10. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Oooh Lily vind ik echt heel erg leuk!!

Claudia88 en flower1983 vinden dit leuk.
  11. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk! Hier is inmiddels ook de volledige babykamer besteld. Alleen met de kleine spulletjes wachten nog even. Maar de grote essentials komen in de loop van volgende week binnen.

Ik vertrouw er niet meer op dat alles open blijft, en/of dat de levering normaal blijft functioneren. Straks vallen babywinkels niet onder "essentiële winkels" en zitten nieuwe ouders zonder wiegje, kruiken, enzovoorts. Het begon me zoveel stress te bezorgen dat we het maar hebben gedaan.

Eerder dacht ik van, ach, zal wel loslopen. Maar de bestelling bij Prenatal (kleine spullen zoals dekentjes) laat nu al meer dan 10 dagen op zich wachten. Kun je nagaan als je in mei bijvoorbeeld een box probeert te bestellen, hoeveel weken gaan daar dan overheen???

En ik snap je hoor, ik had het me ook anders voorgesteld. Maar we proberen er desondanks het beste van te maken. :)

D1987 vindt dit leuk.
  12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.426
    17.387
    113
    Ik vind op tijd bestellen nu wel slim :) beter wat eerder in huis en langer in dozen dan straks te laat

PieterKonijn vindt dit leuk.
  13. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik heb mazzel dat wij in deze tijden een kindje van hetzelfde geslacht verwachten. Ik heb wel wat nieuwe kleding besteld en een hele nieuwe dooky set voor de kinderwagen maar verder heb ik eigenlijk niks nodig. Hopelijk is dat Corona gebeuren snel over. Mijn collega is over 2 weken uitgerekend en klasgenoot net bevallen. Je mag niemand ontvangen etc. Echt heel naar allemaal

14. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ja zo ontzettend naar! Ik ben vooral enorm bang dat ik de bevalling alleen moet doen. :( In New York mogen partners al niet meer bij de bevalling zijn. En dit is mijn eerste zwangerschap. Ik zou dat zó afschuwelijk vinden!

15. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ja dat zou wel echt bizar zijn. En eigenlijk vind ik niet dat ze het kunnen maken. Ik vind het al heel wat dat de 20 weken echo alleen moet. Het gaat hier om 1 persoon extra die (als het goed is) geen klachten heeft.

16. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Wij gaan trouwens ook snel de babykamer bestellen. (en al het andere:roflmao:) Wij hebben helemaal niks meer, alleen nog wat kleding van zoonlief maarja.... Het is nu een meisje:roflmao:. We wachten nog even de 20 weken echo af, als alles dan goed is gaan we alles bestellen. Behang is ook al binnen, dus dan kan de kamer af:thumup:

Ninaatjuh, PieterKonijn, Rosy90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Het is
    Het is idd heel erg jammer dat de zwangerschap zo overschaduwd wordt. Vooral als het je eerste zwangerschap is. Ik hoop dat alles voor augustus weer een beetje normaal wordt.

PieterKonijn vindt dit leuk.
  18. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Nou idd zeg.... mijn beste vriendin wil zo graag een baby shower plannen maar denk dat het een after-baby shower word.. echt jammer. Of het moet vanaf 1 juni weer een beetje rustig zijn.
    Woensdag maak ik alsnog een gender reveal taartje en dan gaan we het aansnijden filmen en rond sturen op whatsapp en telegram zodat het toch nog een beetje een leuke verrassing is. Zo jammer dat ik niet een klein feestje kan geven :(

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.426
    17.387
    113
    Daar maak ik me nog geen zorgen om. Ik doe het eigenlijk elke keer alleen in de zin van dat ze van me af moeten blijven, ik sluit me uren op in de douche. Ik ga er nu vanuit dat ik dat weer wil.
    Natuurlijk wil ik man wel erbij hebben maar ik weet dat ik het zonder ook kan en dat voert nu meer de boventoon. En het duurt nog zo 20 weken, dan kan er nog veel veranderen :)

Maandag eerst maar de echo, dan kunnen we daarna spullen ed uitzoeken

Rosy90 vindt dit leuk.
  20. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93
    Ik ga na 8 april ook nog alles bestellen als het nog kan. Ik heb ook nog niets aan spullen. 18 weken whoeeeeehoeeew

Bixou, Amy1989 en PieterKonijn vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina