Normaal ga ik even een lang weekend naar mijn ouders. Maar door de corona ga ik dat niet doen, omdat mijn vader kwetsbaar is. Hij gaat wel elke dag naar zijn ouders en zegt dat ik beter niet naar mijn ouders kan gaan. Maar hij maakt het ook niet aangenaam voor me thuis
Ja, maar ik wil niet als voetveeg behandeld worden dus ik laat dit gewoon niet toe. Als hij nu om mijn mening vraagt, zal ik zeggen bel je moeder maar 112. Mijn schoonmoeder woont ook best dichtbij en hij maakt daar goed gebruik van. Aan het begin wilden we op vakantie gaan naar een land en zijn moeder vond dat geen goed idee en dat we ergens anders naartoe moesten gaan. Of na onze bruiloft zouden we naar een hotel gaan luxe kamer. Alles gereserveerd en last minute moest hij van zijn moeder annuleren omdat ze het beter vond dat we naar huis moesten gaan. En nu dat ze bepaalt wanneer ze komt schoonmaken zonder toestemming en aan mijn spullen gaat zitten. Hier wordt je toch gek van als vrouw?!!
https://www.jayno.nl/meisjes-jurk-pretty-in-pink-107002902.html jongste dochter heeft een jurkje uitgekozen voor als het een meisje is Jongenskleren vind ze stom, veel te saai
Hahaha die is inderdaad super meisjemeisje Wij vinden zelf vooral zo'n Pinterest-achtige stijl leuk. Veel gebreid, roestbruin, okergeel, olijfgroen. Gelukkig is dat nu in, dus niet héél lastig te vinden.
Ja maar dat vind een kleuter dus saai ze kiest bij de meisjeskleren echt alles met roze, goud/zilver, strikjes etc in vergelijking daarmee is er voor een jongen alleen maar saais te vinden
Meiden, ik ben jaloers. Waarom heb ik als enige mijn 20 weken echo pas op 7 april Ben zó nerveus dat er precies het weekend ervoor dan wordt aangekondigd dat die echo's niet meer doorgaan ofzo. Zucht. Vk wil het ook niet verplaatsen helaas.
Oké toch niet de enige dus! Wat spannend voor ons allemaal... Nou, hopelijk zijn we gewoon nét op tijd!
Jullie weten al wat het geslacht is hahah. Voor mij is het dubbel zo spannend. Gezondheid is natuurlijker belangrijker dan geslacht, maar denk dat ik de dag ervoor wel zenuwachtig ga zijn.
Ha meis, snap ik. Ik heb hem ook pas op 17 april en bang dat t afgezegd wordt. Maar goed de vk vertelde me dat die gewoon doorgaan omdat dat ook medisch genoodzaakt is om dingeren uit te sluiten. Suc6 met afwachten
Meiden wat vinden jullie van de naam Morris? ik had hem al afgeschoten omdat ik dacht dat het een hoog jut en Jul gehalte had met L.ewis maar heb hem ook in mijn omgeving een beetje voorzichtig voorgelegd maar die vinden het geen jut en Jul. wat vinden jullie?
maar is het jut en Jul? Op de een of andere manier vind ik het wel goed bij elkaar passen alleen de laatste klank lijkt op elkaar
Ik droom laatste dagen echt beroerd over de 20weken echo. Ze zien afwijkingen, of net als vannacht vergeet ik gewoon dat ik een afspraak heb (ik ging naar school, ben er al bijna 12 jaar vanaf ). Hoop echt dat dat na morgen over is. Maar de ervaring leert me dat het dan andere dingen zijn zoals vroeggeboorte, geen spullen in huis, geen naam na de geboorte etc leuk, hormonen en dromen
Ik vind Morris wel leuk, vriendjelief niet, maar die keurt tot nu toe alle namen waarmee ik kom af, dus dat wordt nog wat... eerst maar eens donderdag de helft elimineren (hopelijk), dan weten we of het een jongetje of een meisje wordt
voor een meisje hadden we de naam al. Vind jongen wel lastiger. Ik neig nu naar Morris omdat ik hem iets stoerder vind dan James maar ik moet dat jut en Jul even uit mijn hoofd krijgen want volgens mij kan het best goed bij elkaar.
Als ik dit lees gaan mijn nekharen wel overeind staan.. Want als ze nu al zo'n bemoeial is (ook al krijgt ze daar al ruimte toe van je man) dan wil ik niet weten hoe ze straks gaat zijn wanneer de baby geboren is. Dan ben ik bang dat ze ook weer dingen voor jullie wilt bepalen wat betreft de opvoeding etc. Ik zou echt een goed gesprek met je man aan gaan en duidelijk aangeven dit niet langer zo meer te willen, mocht hij er niks aan willen veranderen dan zou ik er vrij snel klaar mee zijn. Liever nu dan wanneer jullie kindje al is geboren, je wilt straks ook kunnen genieten van de baby zonder telkens met frustraties te moeten rondlopen of een schoonmoeder die denkt dat ze alles wel even kan bepalen. Je hebt geen relatie met haar maar met haar zoon. Die in dit geval niet meer thuis woont dus hij zal het echt met jou moeten doen en niet met zijn moeder. En jij bent straks de moeder van zijn kind waar hij zeker respect voor moet hebben! Anders als hij je toch zo zat is had hij niet zijn leuter in je moeten steken dan had hij met zijn moeder kunnen gaan samenwonen en had hij niet straks voor altijd aan je vast gezeten.
helemaal eens met Snies! Zoals hij je nu behandeld is niet oké. Bovendien moet er ook en hartig woordje met je Schoonmoeder gesproken worden.