Naaah ik heb dus precies hetzelfde! echt sinds gisteren na de echo voel ik het steeds duidelijker en vandaag ook echt duidelijke schopjes!
Ja, zo toevallig! Mijn placenta zit ook voor bij de buik ja. Maar voel het toch echt duidelijk nu haha! In ieder geval echt geen twijfel meer dat het mijn darmen zijn Voel echt bewegingen en schopjes!
aaaaaaaahhhhh zometeen de 20w echo!!!!!!! ik word geeeeeek hahahaha. zo benieuwd naar ons kleine mensje en of ik roze of blauw toe voeg aan de lijst straks! dan word het echt!!!! eindelijk niet meer 'het' maar 'zij' of 'hij'!! eindelijk namen bedenken en paar dingen bestellen voor in het kamertje <3 oohhhhh!!!
Volgens de mail die ik laatst kreeg gaan alle echo’s nog gewoon door. Ik hoop het! Heb nu natuurlijk over 3 weken alweer die extra echo. Die vrouw die de echo’s maakt is alleen echoscopiste.
Ik ben al sinds ik opgestaan ben duizelig en misselijk voel me echt heel naar heb het ook een beetje warm. Bloeddruk net gemeten 146/83 dus dat valt nog mee toch?
Succes met de echo's meiden! Noujaaa kom ik er ineens achter dat er aan de smeerbare roomboter die ik al wekenlang gulzig naar binnen werk Vitamine A is toegevoegd Heb meteen de verloskundige gebeld, ik schrik helemaal! Doe je maandenlang je best om geen extra vitamine A binnen te krijgen, is het gewoon sneaky aan de boter toegevoegd. Hoop maar dat alles oké is.
Ik vind het erg hoog maar mijne is telkens rond de 110/65 ofzo wat laag is Die 83 is netjes, 146 is wel hoog. Misschien vk bellen?
Tijdens (en voor) mijn eerste zwangerschap was dit ook mijn normale bloeddruk. Maar dat is sindsdien nooit meer zo geworden dus ik vind het zo moeilijk of ik dan nou moet bellen of niet. Moet vrijdag heen en ik heb gewoon geen oppas voor vandaag prachtig buikie heb je!!
Ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen met de verloskundige. Misschien kan zij je gerust stellen! Als je twijfelt, gewoon altijd bellen. Daar zijn ze voor Je bloeddruk is wel wat aan de hoge kant. Lekker rustig aandoen in ieder geval en beterschap!