ik heb gelukkig geen heftige krampen en heb ook niet het idee dat het foute boel is. Zijn alleen soms van die korte venijnige steekjes, alsof je geprikt wordt. Denk een reactie van mijn darmen. Die zijn best gevoelig... bij mijn vorige zwangerschap ook echt heftige obstipatie gehad. Geen pretje!! nog anderhalve week tot de eerste echo. Pffff, wat duurt dat nog lang! Wat goed dat je 3+ op de cb had staan!! Heb die testen zelf niet meer. Vind ze ook echt enorm duur!
Hahah, ja ik zou het dan ook niet kunnen verbergen! Ik heb het al een paar dagen na de test aan mijn moeder en zus verteld. Maar zij houden ook zo mijn cyclus in de gaten Ik kwam binnen bij mn zus en ze vroeg gelijk: ‘ben je nou ongesteld? Heb je getest? Het is raak he!!’ Ik ben nu trouwens voor het eerst een beetje weeïg. Valt mee nog. Beetje zo’n gevoel alsof ik op de kermis ben
Wat goed, de 3+! Ik heb die testen deze zwangerschap niet gedaan. Gestopt met testen toen de teststreep even donker als de controlestreep was.
Hier ook elke dag getest voor een mooie oploop. Beide miskramen liepen ze niet op. Dus de angst was en is best groot. Waren we maar voorbij die 12 weken. Ik weet, ook dat zegt niet altijd wat.
Pffiew 2e ochtend dat ik misselijk wakker wordt, het zal gaan beginnen blijkbaar. Niet heel veel online geweest de laatste dagen door de drukte van de feestdagen. Hoop dat iedereen hier ook goed gevierd heeft al!
Hier begon het ook echt bij 6 weken dat weeeig gevoel. Sommige dagen echt last van. Dagen goed door gekomen. Vandaag boodschappen doen voor morgen. En morgen vanaf 07.00u aan de oliebollen bakken.
Wat een schatje . Hopelijk een mooie echo morgen. Ik kijk wel uit naar morgen, hoop zo dat het allemaal goed zit. Heb het familie al verteld. Zonder poespas. Heb heel vaak gedacht hoe ik het mensen zou vertellen, maar na al die jaren en na vorige keer was die lol er een beetje vanaf. Ben wel blij dat mensen het al weten, hoef ik niet geheimzinnig te doen en kan ik er over praten. Succes komende 24 uur , hoe laat heb jij de afspraak?
Dankjewel ik mag om 11.20uur in ziekenhuis zijn voor de echo mprgen gelukkig een gynaecoloog die ik ken door de medische molen uit het verleden. Hoop dat er al wat te zien is weet dat kans ook bestaat dat we nog niks zien of nja iig horen maar hoop van wel Jij ook succes morgen hoe laat heb jij je afspraak staan spannend hoor
Dames Herkennen jullie dit Darmen maken erg veel lawaai en buik voelt hard aan kan me niet voorstellen met 6weken al last te krijgen van een harde buik denk dan ook dat het door darmen komt maar vind toch wel raar
Oehh maar 10 min later spannend zeg hoever ben je nu heen ik morgen 6week en 1 dag volgens mijn berekening
Hier vanmiddag een vroege echo gehad, gezien afgelopen zaterdag mijn hcg enorm hoog was voor mijn termijn. Dat is gecontroleerd vanwege de hevige buikpijn. Toen zagen ze maar een vruchtzakje en vandaag zagen ze er twee. Ik ben dus in verwachting van een tweeling. Dat was de reden van de vroege bandenpijn, misselijkheid en zeer hoge hcg.
Het begint nu eindelijk wat te landen, Tuurlijk zie ik nog wel wat beren op de weg. Maar ach eerst maar duimen dat alles goed blijft gaan. De rest is voor later.