Hmmm ik heb zelf ook enorm veel rugpijn sinds een paar dagen (bekken had ik al). Maar bij mij voelt het niet als een strakke band, meer als gewoon enorm veel rugpijn, en het zit ook niet in mijn buik. Dit is vast totaal niet relevant, en ajb niet gaan freaken (sorry sorry), maar ik zou voor de zekerheid misschien wel je vk bellen: heb namelijk wel begrepen dat zo'n "strakke band gevoel" een symptoom is van HELLP. Maar volgens mij kan dat pas vanaf 24 weken hoor! Dus het is vast niets, hoop dat ik je niet onnodig ongerust maak hiermee. Maar ik dacht, ik zeg het toch maar, omdat het wel erg specifiek is wat je nu omschrijft. Ik had een paar dagen terug ineens enorm veel pijn tussen de schouderbladen en heb toen ook gebeld. Ze vonden het goed dat ik had gebeld, en namen het serieus. Ook dát is namelijk een symptoom. Maar in mijn geval bleek het onschuldig. Ben je bekend met een hoge bloeddruk...?
Dank je, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ga zeker even bellen morgen. Het voelt nog niet fout, maar ook niet goed/heel normaal. Ik weet soms niet hoe ik moet zitten of staan. hoge bloeddruk komt voor in de fam en mn moeder had zw vergiftiging tijdens haar zwangerschap. In het begin zei de vk al dat ik er daarom extra op moest letten. Ik hoop dat ik even langs mag komen om mn bloeddruk te meten.
Nee, had hetzelfde probleem whahaha was veel te opgewonden om eindelijk het geslacht te weten te komen xD
Ok dan ben ik toch blij dat ik het gezegd heb! Vind het altijd lastig met dit soort dingen, ten slotte is er meestal niks aan de hand. Maar zeker met die extra info is het goed om het te laten checken!
Snap ik, en alleen gaan helpt daar ook echt niet bij natuurlijk... Pluspunt: je echo gáát in ieder geval door! Dat was de laatste dagen ook best spannend. Hoop nog steeds heel hard dat de mijne doorgaat op 7 april.
lastig hè zo die avond van tevoren. Ik sliep ook amper. Voor je het weet is het zover! Veel succes en ook plezier morgen want kijken is altijd leuk
Als het goed is bellen ze mij maandag om door te geven of de echo dinsdag wel of niet doorgaat. Bij jou ook?
Bij mij hebben ze helemaal niks gezegd! Ik ga er dus vanuit dat de echo doorgaat. Maar ik hoop heel hard dat er maandag niet toch nog iets verandert ofzo. Het is zó roerig de laatste tijd, iedere week is het weer anders.
Ik kreeg deze morgen plots een slecht gevoel, en ook dat ik al 2d weer geen beweging heb gevoelt. Snel de doppler erbij maar alles was ok!! Opluchting weer. Toch blij dat ik die in huis heb, ook al gebruik in hem maar om de maand ofzo (als ik weer plots irrationele paniek heb ) die placenta mag dringend wat schuiven en mevrouw mag snel steviger beginnen bewegen!
Ik ben inmiddels weer thuis, wat een spanning, pfff. Echo was helemaal goed, alles gemiddeld, op één ding na... ONWIJS DRUK!!!! Het duurde daardoor heel lang, wel een kwartier naar hartje gekeken bijvoorbeeld. Steeds hand ervoor, draaien... Kindje maakte allemaal acrobatische bewegingen, en ik voel dus nog niks, maar ik heb dus ook de placenta tegen de buikwand, wat de logische verklaring is. En, ik moet even omschakelen... TEAM ROZE! Ik was zo overtuigd van een jongetje, maar ben zo onwijs gelukkig met ons meisje!!! Hier is ze...(zie foto)