Ook 1 van de redenen dat ik het nog niet wil weten. Ik schakel makkelijker na de geboorte heb ik gemerkt
Meiden, loopt er verder hier nog iemand vast met erkenning/sluiten partnerschap? Ik vind dit zó vervelend! We kunnen de gemeente met geen mogelijkheid meer bereiken, en we zijn niet getrouwd. Ik wil ons kind graag vóór de 24 weken erkennen, en we wilden ook vóór de bevalling een partnerschap sluiten. Baal gewoon dat dit nu allemaal zo onhandig loopt.
@PieterKonijn zijn ze telefonisch helemaal niet bereikbaar? En mail beantwoorden ze ook niet? Hier ook getrouwd dus geen problemen, wij wilden sowieso als eerste trouwen.
Wij moeten ook gaan erkennen, hebben alleen een samenlevingscontract. Maar we hebben ons daar verder nog niet echt in verdiept... moeten we wel gaan doen! Ik kan je dus helaas ook niet verder helpen...
Ik ga begin 6de maand met mijn vriend naar zo'n bureau om ons kindje te laten erkennen. kan misschien al wel een afspraak maken voor de zekerheid, maar kan me niet voorstellen dat daar echt wachttijden zijn enzo..
Helaas compleet onbereikbaar. We proberen al wekenlang te bellen en te mailen, maar de gemeente doet net alsnog ze niet meer bestaan.
Maar is er een bepaalde reden dat er erkend moet worden voor de 24 weken? Wij moeten ook nog erkennen want niet getrouwd ed. Maar volgens mij kan dat toch ook nog later in de zwangerschap?
Ben ik de enige die het geslacht nog niet weet? hahahah 70 procent een meisje in deze groep. Ga haast denken dat ik ook een meisje heb. Wie weet. Spannendddd
Jazekers. Het is mijn eerste kind. Dus elke geslacht is welkom hahaha. Ik moet 8 april naar ziekenhuis medische echo
Ja, wat apart al die voorliggende placenta’s ook Bij mijn eerste lag het achter. Ik denk ook dat de baby de afgelopen dagen ergens ernaast trapte, want vandaag voelde ik haar alleen vanmorgen lichtjes.
Ohh pff ik word gek. Heb inmiddels al twee kuren voor een blaasontsteking gehad de afgelopen weken. Zondagavond de laatste pil genomen en leek over. En nu moet ik weer achterelkaar nodig plassen