Was dat bij jullie nog niet dan? Hier was nu de echo gecombineerd met controle, die van 24 weken werd niet ingeplant. Bij 27 weken moet ik weer incl bloed prikken
Top heden was het bij ons dag ervoor telefonisch consult en dag zelf alleen kort bloeddruk en groei voelen en hartje luisteren. Het is niet anders.
hier was de controle net zoals normaal maar mijn ziekenhuis zegt “we zien nu nog wel de zwangeren want we nemen aan dat het erger wordt en dan kunnen we jullie misschien wel helemaal niet meer zien of heel beperkt” Ik heb bij 25 weken weer een controle maar geen idee of dat dan doorgaat. We zien het wel. Het is idd niet anders. Kunnen er niks aan veranderen. Jammer dat mijn laatste zwangerschap zo anders gaat als de eerste maar er zijn ergere dingen op de wereld.
Aaah haha ik was ook iets te enthousiast vandaag. Stofzuigen, dweilen, ramen gezeemd en balkon schoongemaakt. Weet niet wat me bezielde Pff en nu veel te veel pijn. Maar goed, nu kan ik morgen lekker niks doen en zonnen op het schone balkon Jij ook lekker rustig aandoen!
Ik ben nog druk bezig met het huis versieren en wat laatste cadeautjes in pakken mijn dochter is morgen jarig super leuk. Alleen jammer dat we het niet Écht kunnen vieren.
@Roosie91 gefeliciteerd met je dochter ❤ Hoop dat ze ondanks alles toch nog een leuke verjaardag heeft Hoe oud is ze geworden
Aah heel erg bedankt ❤️ Jaa we hebben van alles op de planning Ze word 5 jaar! Dus vanaf nu leerplichtig Hihi en een hele hand omhoog houden als ze verteld hoe oud ze is❤️
Gefeliciteerd met je dochter @Roosie91 !! Een gekke verjaardag zo, maar jullie maken er vast een feestje van samen! Is ze al wakker? Veel plezier vandaag! ❤️
Dankjewel haha ja ze was ‘vroeg’ wakker voor ons, ze slaapt veel uit de laatste tijd maar vandaag niet, en dat hoeft ook niet dankjewel! Jullie ook een fijne dag